خوش آمدید

شناسایی بیش از 17 هزار نفر مبتلا به کرونا در جهان

شناسایی بیشتر از ۱۷ هزار نفر مبتلا به کرونا در جهان

به گزاش خبرگزاری برنا، بنابر داده‌های جهانی ورلداُمتر روز قبل در کشورهای گوناگون بیشتر از ۱۷ هزار مورد تازه ابتلا به کروناویروس شناسایی و ۱۲۸ فوتی گزارش شده است.

این چنین آلمان با ثبت ۷۹ فوتی و آمریکا با بیشتر از ۷۰۰۰ مورد تازه ابتلا به ترتیب بیشترین آمار تلفات و مبتلایان کرونایی را در شبانه‌روز قبل گزارش کرده‌ اند.

پایگاه داده‌های جهانی ورلداُمتر از تاریخ ۲۹ ژانویه سال ۲۰۲۰ میلادی، ثبت آمار رسمی مرتبط با کرونا را اغاز کرده است.

در بین ۱۰ کشوری که به گفتن مناطقی با بیشترین آمار ابتلا در بالای جدول ورلداُمتر جای گرفته‌اند، آمریکا هم چنان با ثبت بیشتر از ۱۱۰ میلیون ابتلا و بیشتر از یک میلیون و ۱۹۰ هزار فوتی به ترتیب رکورد ابتلا و مرگ‌های کرونایی را در کل دنیا دارد.

ادامه مطلب
دماوند زیبا در یک صبح پاییزی+عکس

بعد از آمریکا، دو سرزمین هند و فرانسه با عبور از ۴۰ میلیون ابتلا به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به لحاظ آمار کل مبتلایان اشغال کرده‌اند.

این چنین در فهرست آمار فوتی‌های این بیماری اکنون سپس از آمریکا، برزیل با بیشتر از ۷۰۰ هزار فوتی و هند با بیشتر از ۵۰۰ هزار فوتی، بیشترین مرگ‌ و میر کرونایی را به ثبت رسانده‌اند.

بر همین مبنا، فرانسه اکنون رکورددار ابتلا در قاره سبز (اروپا) است و روسیه نیز با ثبت بیشتر از ۴۰۱ هزار فوتی، بیشترین آمار مرگ‌های کرونایی را تا بحال در این قاره گزارش کرده است.

ادامه مطلب
پروستات و روش های تازه درمان/ افراد مبتلا کمتر چای و قهوه بخورند - تاشکن

تازه ترین آمار کرونا در نقاط گوناگون دنیا به تفکیک کشورها و با تقسیم‌بندی‌های قاره‌ای، وقتی و موضوعی در جدول جهانی ورلداُمتر به‌روزرسانی می‌بشود.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در تاریخ جمعه ۵ مه ۲۰۲۳ به‌ طور رسمی آخر حالت اضطراری کووید ۱۹ در جهان را خبرداد. این سازمان در ژانویه ۲۰۲۰، شیوع ویروس کرونا را یک حالت اضطراری بهداشت عمومی و نگرانی بین‌المللی اظهار کرده می بود.

 انتهای مطلب/

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها