خوش آمدید

حادثه کرمان پخش سریال «مستوران» را به تعویق انداخت/شروع پخش یک سریال کره‌ای از امشب

حادثه کرمان پخش سریال «مستوران» را به تعویق انداخت/اغاز پخش یک سریال کره ای از امشب


به نقل از گروه فرهنگی ، سریالی کره‌ای «وکلای قانون» از امشب روی آنتن خواهد رفت و سریال «مستوران» به علت حادثه دعوا تروریستی گلزار شهدای کرمان به تعویق افتاد و پخش آن از روز شنبه از سرگرفته خواهد شد.

جزئیات این دو خبر را در ادامه ببینید:

پخش یک سریال تازه کره‌ای از امشب

سریال کره‌ای «وکلای قانون» از امشب جانشین سریال «شکستن یخ» در شبکه تهران سیما می‌بشود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
برنامه های تلویزیون اختصاصی روز انتخابات_تاشکن

این سریال اکشن _ درام در ۴۵ تکه به داستان یونگ سانگ مرد جوانی می‌پردازد که در کودکی ناظر قتل مادرش توسط عده‌ای بوده است. این تیم تبهکار با قاضی معروف شهر ربط داشته و به علت این ربط مصونیت دارند.

داستان این سریال اتفاقاتی که از کودکی تا جوانی یونگ سانگ، وکیل شدن او و ماجراهایی که بین او و آن تیم تبهکار و قاضی هم‌دستشان می‌افتد را عکس می‌کشد.

سریال «وکلای قانون» از امشب پنجشنبه (۱۴ دی) هرشب ساعت ۲۳ از شبکه تهران به روی آنتن می‌رود.

بازیگرانی چون لی جون-گی، سئو یه-جی، لی هیه-یئونگ، مین-سو چوی، چوی دائه-هون، یئوم هیه-ران، جونگ وان چا، دائه-یئون لی و جین-کی جئون در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«وکلای قانون» هر شب ساعت ۲۳ پخش می‌بشود و بازپخش آن ساعت ۱۹ روز سپس خواهد می بود.

ادامه مطلب
رکوردشکنی ناسا؛ دریافت لیزر فضاپیمای سایکی از فاصله 16 میلیون کیلومتری

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه «مستوران» از شنبه روی آنتن می‌رود 

تکه چهاردهم سریال «مستوران» به کارگردانی سیدعلی هاشمی به علت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان شنبه پخش خواهد شد.

«مستوران» عاشقانه‌ای برگرفته از قصه‌ها و افسانه‌های کهن ایرانی است که تا بحال ۱۳ تکه از آن به روی آنتن رفته است.

بهنام سپاس، کاوه خداشناس، محیا دهقانی، ثریا قاسمی، فرهاد آئیش، فاطمه گودرزی، رویا میرعلمی، رابعه اسکویی، سولماز غنی، قاسم زارع، محمدصادق ملک، الهه خادمی، شاهو رستمی، شکوفه هاشمیان، نسرین نکیسا، میلاد میرزایی، آزاده مویدی‌فرد، لادن قناد، علی باقری، خسرو احمدی، دانیال جوهرزاده، ناصر علی پاشا، پریسا مقتدی، علی رجایی، یدالله شادمانی، فرشید زارعی‌فرد، آتش تقی‌پور، محمد شیری، قربان نجفی، سحر غمخوار، سانای امیرآبادی، فرهاد روشن و قاسم یوردخانی بازیگران فصل دوم این سریال می باشند.

ادامه مطلب
جریمه سنگین فدراسیون فوتبال عربستان برای یاغی های تیمش

«مستوران» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در استودیو بادبان تهیه و تشکیل شده است و هرشب از شبکه اول به روی آنتن می‌رود.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها