خوش آمدید

ورزشگاه جدید تهران با استاندار بین المللی ساخته می‌شود

وزارت ورزش و جوانان درپی انفجارهای تروریستی کرمان مطلب تسلیت صادر کرد


وزارت ورزش و جوانان ضمن محکوم کردن انفجارهای تروریستی در گلزار شهدای کرمان، شهادت تعدادی از هموطنان گرامی در کنار مزار مطهر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت او گفت.

ادامه مطلب
آخر عملیات انتقال زائران ایرانی به عربستان_تاشکن


به نقل از

خبرگزاری موج


​، وزارت ورزش و جوانان ضمن محکوم کردن انفجار های تروریستی در گلزار شهدای کرمان، شهادت تعدادی از هموطنان گرامی در کنار مزار مطهر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت او گفت.

متن مطلب به شرح زیر است:

زهی تاسف بر کوردلان و ضحاکانی که با بی‌شرمی و ناجوانمردی، حرکت تروریستی فرد دیگر را این بار در جوار مرقد شهید عالی مقام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی رقم زدند تا پرونده‌ی سیاه استکبار جهانی بیشتر از همیشه در ریختن خون بی‌گناهان بر ملا بشود.

دشمن بزدل با توسل به عمل های غیرانسانی به فکر خود در پی ضربه زدن به ایران اسلامی است. آنها حتی به زائران مرقد سردار دل‌ها هم رحم نکردند تا شقاوت را به نهایت برسانند.

ادامه مطلب
سرپرستی برای فدراسیون کشتی انتخاب نمی‌کنیم

وزارت ورزش و جوانان ضمن محکومیت این دعوا تروریستی، شهادت جمعی از هموطنان گرامی را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و همه مردم شریف ایران اسلامی به اختصاصی مردم ولایتمدار دیار کریمان، خانواده‌های این شهدای گرانقدر تسلیت عرض نموده و علو درجات آن شهیدان بزرگوار و شفای عاجل مجروحین را از درگاه پروردگار متعال مسألت می‌نماییم.




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها