خوش آمدید

صفحه اختصاصی ساترا در تلوبیون آغاز به کار کرد

صفحه اختصاصی ساترا در تلوبیون اغاز به کار کرد


به نقل از ، روز قبل تفاهم‌نامه‌ای بین غلامرضا نوری معاون فضای مجازی صدا و سیما و سعید مقیسه رئیس ساترا به امضا رسید که بر پایه آن معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما اراعه خدمات به سکوهای دارای مجوز از ساترا را در تلوبیون اغاز کرد.

نوری در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه او گفت: ابتدا از همکاران عزیزمان در ساترا برای برگزاری این چنین نمایشگاه پویایی برای صوت و عکس فراگیر سپاس می کنم که اتفاق مهمی در سپهر رسانه‌ای سرزمین به حساب می‌آید. ان‌شاءالله منشا خیر و برکت بیشتری در آینده برای مردم عزیزمان خواهد می بود.

او گفت: مأموریت سازمان صداوسیما فقطً تنظیم‌گری حقوقی از طریق تشکیل قواعد برای رسانه‌ها نیست بلکه حمایتاز این رسانه‌ها هم از ماموریت های صداوسیما محسوب می‌بشود.

نوری در ادامه خاطرنشان کرد: با توافق انجام شده بین ساترا و معاونت فضای مجازی صدا و سیما ناظر حمایتزیاد تر از فعالان صنعت صوت و عکس فراگیر هستیم.

ادامه مطلب
بهترین فضا برای نوآوری جایی است که بتوان در آن نادرست کرد
آخرین مطالب

وی با اشاره به تشکیل یک صفحه در تلوبیون برای ساترا او گفت: با تفاهمی که با ساترا انجام دادیم، صفحه‌ای را در تلوبیون به نام ساترا تشکیل می‌کنیم و اختیارات این صفحه به طورکامل به ساترا واگذار خواهد شد تا ساترا بر پایه مراوده‌ای که با سکوهای نمایشی و آموزشی دارد محتوای منتخب سکوهای متقاضی را بر پایه معیارهای اشکار در این صفحه انتشار کند.

وی با اشاره به درآمد حاصل از انتشار کردن این ویدئوها در صفحه اختصاصی تلوبیونی ساترا، گفت: درآمد حاصل از این اتفاق با یک نسبت خوبی به صاحبان این آثار تقدیم می‌بشود که با دقت به ۲۵ میلیون کاربر تلوبیون و مصرف زیاد جدی لایه‌های پایین جامعه، درآمد مناسبی را برای تولیدکنندگان آثار به همراه خواهد داشت.

ادامه مطلب
ما بی‌شک در هوش مصنوعی تشکیل عکس خراب کرده‌ایم!

معاون فضای مجازی صدا و سیما اصرار کرد: این اتفاق به جلوگیری از مصرف غیرقانونی محتوای رسانه‌ای نیز پشتیبانی خواهد کرد.

انتهای مطلب/



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها