خوش آمدید

سامسونگ از سه مانیتور گیمینگ OLED از سری Odyssey رونمایی کرد + عکس

سامسونگ از سه مانیتور گیمینگ OLED از سری Odyssey رونمایی کرد + عکس


سامسونگ از سه مانیتور گیمینگ تازه از سری Odyssey رونمایی کرده است که پنل OLED دارند. این سه محصول با نام‌های G8 G6 و G9 در نمایشگاه CES 2024 به نمایش گذاشته خواهند شد، اما اکنون می‌توانیم با مشخصات‌شان آشنا شویم.

سامسونگ نمایشگاه کالاهای الکترونیک مصرفی (CES) امسال را با معارفه سه مانیتور گیمینگ تازه کلید می‌زند. این مانیتورها در سه اندازه و با قابلیت‌های گوناگون سه گروه از طرفداران بازی‌های ویدیویی را مقصد قرار داده‌اند.

مشخصات مانیتور سامسونگ Odyssey OLED G9

سامسونگ از سه مانیتور گیمینگ OLED از سری Odyssey رونمایی کرد + عکس ۲۴

مانیتور سامسونگ Odyssey OLED G9 با شماره مدل G95SD صفحه ۴۹ اینچی خمیده دارد که نسبت عکس ۳۲:۹ را اراعه می‌کند. رزولوشن این نمایشگر ۵۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل (DQHD) و نرخ نوسازی آن ۲۴۰ هرتز با زمان پاسخگوی ۰.۰۳ میلی‌ثانیه است.

این مانیتور دو درگاه HDMI 2.1، یک درگاه DisplayPort 1.4 و یک USB-Hub دارد.

ادامه مطلب
مشخصات و رندرهای سری گلکسی بوک 4 اج سامسونگ آشکار شد_تاشکن
آخرین مطالب

مشخصات مانیتور سامسونگ Odyssey OLED G8

1704261668 258 سامسونگ از سه مانیتور گیمینگ OLED از سری Odyssey رونمایی.webp
سامسونگ از سه مانیتور گیمینگ OLED از سری Odyssey رونمایی کرد + عکس ۲۵

این مانیتور که به گمان زیادً دلنشین‌ترین محصول بین این سه دستگاه است، با شماره مدل G80SD از پنل تخت ۳۲ اینچی با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل (UHD) و نسبت عکس ۱۶:۹ منفعت می‌برد. نرخ نوسازی صفحه نمایش Odyssey OLED G8 برابر با ۲۴۰ هرتز است و از نظر درگاه‌ها فرقی با برادر بزرگ‌تر خود نمی‌کند.

مشخصات مانیتور سامسونگ Odyssey OLED G6

1704261668 714 سامسونگ از سه مانیتور گیمینگ OLED از سری Odyssey رونمایی.webp
سامسونگ از سه مانیتور گیمینگ OLED از سری Odyssey رونمایی کرد + عکس ۲۶

سومین مانیتور تازه سامسونگ با نام Odyssey OLED G6 که شماره مدل آن G60SD است، از پنلی ۲۷ اینچی تخت منفعت گیری می‌کند و نسبت عکس آن ۱۶:۹ است. رزولوشن این مانیتور ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل (QHD) اظهار شده و از نرخ نوسازی ۳۶۰ هرتزی منفعت گیری می‌کند تا برای ورزش‌های الکترونیکی ایده‌آل باشد.

ادامه مطلب
سامسونگ پرظرفیت‌ترین تراشه حافظه تاریخ را معارفه کرد + عکس

این مانیتور هم از نظر درگاه‌ها با دو مدل قبلی تفاوتی ندارد. به‌علاوه، هر سه مانیتور از AMD FreeSync Premium Pro و VESA DisplayHDR TrueBlack 400 حمایتمی‌کنند و با فناوری Glare-Free از هر زاویه‌ای به‌خوبی قابل محتواها را به نمایش می‌گذارند. این چنین، سامسونگ آن‌ها را با حمایتاز Samsung Smart TV ،Samsung Gaming Hub و +Samsung Core Lighting روانه بازار می‌کند.

تا این مدت اطلاعاتی درمورد قیمت و تاریخ اراعه این محصولات اظهار نشده است.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها