خوش آمدید

بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون برگشت/ این بار در شبکه نمایش می‌ماند

بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون برگشت/ این بار در شبکه نمایش می ماند


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، برنامه «هفت» بعد از جشنواره فجر سالِ قبل روی آنتن نبوده است و «نقد سینما» در شبکه چهار تنها برنامه‌ای می بود که درمورد سینما نقطه‌نظرات تلویزیونی نقل می‌کرد.

اکنون در اغاز جشنواره فیلم فجر بارِ دیگر برنامه «هفت» به تلویزیون برخواهد گشت و از توانایی سالِ قبل که روی آنتن شبکه نمایش می‌رفت بارِ دیگر منفعت گیری می‌کند. اما تفاوتِ این برگشت با برگشت سالِ قبل در این است که قرار است تا آخر سال به طور هفتگی جمعه‌ها روی آنتن برود.

محمدعلی غلامرضایی مدیر شبکه نمایش این خبر را اظهار کرده که پخش سری تازه برنامه «هفت» به تهیه‌کنندگی محمدحسین تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی در دو فاز اغاز خواهد شد. در فاز نخست، این برنامه پیش از برگزاری جشنواره فیلم فجر به طور هفتگی جمعه‌ها ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.

ادامه مطلب
داروخانه‌ها بی پول شده اند؛ شیرخشک و مالیات هم اضافه شد - تاشکن

او این چنین اشاره کرده که برنامه «هفت» در ایام جشنواره نیز تحت گفتن اختصاصی برنامه‌ای هر شب از شبکه نمایش و از محل برگزاری جشنواره به طور زنده روی آنتن می‌رود و بعد از آن نیز تا آخر سال به طور هفتگی ادامه خواهد داشت.

این تصمیم در حالی اتخاذ می‌بشود که سال قبل انتقادات بسیاری نسبت به کارکرد افخمی در این برنامه می بود. این برنامه درست در زمان پخش برنامه نقد سینما روی آنتن می‌رود احتمالا پاسخی به کارکرد ضعیف برنامه نقد سینما باشد.

ادامه مطلب
دوربین های تلویزیون در مهمانی 10 کیلومتری/ همه اختصاصی های غدیر_تاشکن

این چنین قرار است پخش برنامه «هفت» از بهار ۱۴۰۳ با دکور تازه و تغییراتی در فرم برنامه اغاز می‌بشود.

به حرف های غلامرضایی مدیر شبکه نمایش، برنامه «هفت» از سه قسمت مهم پرونده اختصاصی، میز نقد سینمای ایران و میز نقد سینمای جهان راه اندازی می‌بشود که هر قسمت طراحی اختصاصی‌ای دارد.

در هر تکه موضوعات سینمایی روز با وجود میهمانان و کارشناسان مربوط به آن نقل و تلاش می‌بشود که صدمه‌شناسی بشود. در این قسمت، موضوعات مرتبط با سیاست‌گذاری های سینمای ایران به طور اختصاصی نقل خواهد شد.

در قسمت میز نقد سینمای ایران هر هفته همچون قبل کارشناسان به بازدید یکی از فیلم‌های در حال اکران می‌پردازند؛ میز سینمای جهان یکی از قسمت‌های ثابت برنامه خواهد می بود که در کنار نقد فیلم‌ها و انیمیشن‌های نقل، به طور موضوعی به فیلم و فیلمساز می پردازد و باکس‌آفیس هفتگی با رویکردی تازه بازدید می‌بشود.

ادامه مطلب
افت حقوق گمرکی دارو و تجهیزات پزشکی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

امیر قادری و حمیدرضا قادری کارشناسان ثابت قسمت میز نقد سینمای ایران می باشند. این چنین جواد طوسی و رضا صدیق نیز به گفتن منتقد و کارشناس در میز سینمای جهان وجود دارند.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها