خوش آمدید

بدترین گوشی های هوشمندی که تاکنون ساخته شده اند

بدترین و ضعیف ترین گوشی های هوشمندی که تا بحال ساخته شده اند


گوشی هوشمند اختراع فوق العاده و حیرت انگیزی می بود که زندگی روزمره مردم جهان را تحول داده است. امروزه ناظر منفعت گیری گسترده از آن ها از شلوغ ترین خیابان های منهتن تا روستاهای کوهستانی دورافتاده و صعب العبور هستیم. گوشی های هوشمند زمان هایی را برای داشتن اطلاعات و ارتباطات با سختی دادن تنها چند دکمه یا کلیک کردن روی چند لینک فراهم کرده اند، به شیوه هایی که تنها یکی دو دهه قبل غیرقابل فکر می بود و امروزه به گفتن بخشی حیاتی و جدایی ناپذیر از زندگی روزمره دیده می شوند.

در حالی که برخی از تلفن های همراه پیشرفته با قابلیت ها و ویژگی های بسیاری قبل از اراعه آیفون وجود داشتند، اما گوشی آیفون به طور گسترده ای به گفتن اولین گوشی هوشمند شناخته می بشود. آیفون با منفعت گیری از صفحه نمایش کاملاً لمسی، قرار دادن یک سیستم عامل کاملاً مبتنی بر اینترنت در قلب آن و امکان تشکیل تحول در آن از طریق اضافه و حذف نرم افزارهایی که با نام اپلیکیشن ها نیز شناخته می شوند، آیفون دستکم یک پیشگام و جریان ساز در عرصه تشکیل گوشی های هوشمند می بود. این همان چیزی می بود که تعداد بسیاری آن را بهترین گوشی حاضر در زمان اراعه می دانستند.

بدترین و ضعیف ترین گوشی های هوشمندی که تا بحال ساخته شده اند ۷۰

از آن زمان به سپس با انبوهی از مدل های گوشی های هوشمند با فرم ها و عملکردهای گوناگون روبه رو شدیم که برخی از آن ها موفق تر از بقیه بودند. در حالی که گوشی های هوشمند مطمئناً زندگی ما را بهبود بخشیده اند، برخی از مدل های گوشی های هوشمند زیاد ضعیف و برای دارندگانشان فاجعه بار بوده اند. از رابط کاربری وحشتناک گرفته تا کیفیت ساخت ضعیف، هر تعداد تصمیم بد می تواند علتبشود که یک گوشی هوشمند ضعیف و بی فایده نمود کند. در اینجا ده گوشی هوشمند زیاد ضعیف و ناکارآمدی که تا بحال تشکیل شده اند را معارفه کرده ایم.

بدترین گوشی های هوشمندی که تاکنون ساخته شده اند
بدترین و ضعیف ترین گوشی های هوشمندی که تا بحال ساخته شده اند ۷۱

۱۰- Galaxy Note 7

سامسونگ عموماً محصولاتی با کیفیت می سازد. این شرکت زیاد تر هر ساله سطح جدیدی از کیفیت و نوآوری را برای دستگاه های اندرویدی خلق می کند و خط گوشی های گلکسی (Galaxy) مدل پرچمدار این برند است. سری گلکسی نوت (Galaxy Note) در دورانی اراعه شد که صفحه نمایش ها کم کم از اندازه استاندارد تعیین شده توسط آیفون مهم، نزدیک به ۳.۵ اینچ، بزرگ تر شده بودند. اندازه فوق العاده بزرگ و غیرمعمول آن برای مصرف کنندگان دلنشین می بود و به خوبی در دسته جدیدی از دستگاه های موبایل بزرگ تر به نام فبلت ها (phablet) جای می گرفت که خود ترکیبی از تلفن همراه و تبلت می بود.

نوت فروش خوبی داشت و تا نزدیک به سال ۲۰۱۶ که گزارش های گسترده ای از سوی تعداد بسیاری از منبع های مبنی بر آتش گرفتن آن ها انتشار شد، جزو پرفروش ترین محصولات دنیای گوشی های هوشمند و به اختصاصی محصولات سامسونگ می بود. می توان در رابطه تعداد بسیاری از مزایای هر گوشی خاص او گفت و گو کرد، اما به طور کلی آتش زا بودن گزینه مناسبی نیست. در واقع اصلاً قرار نیست آتش سوزی یکی از ویژگی های هر گوشی باشد. سامسونگ گوشی های گلکسی نوت ۷ خود را فراخوانی کرده و مقدار بسیاری پول از دست داد، اما خسارت داخل شده و نوت ۷ برای همیشه به گفتن یک گوشی هوشمند بد شناخته خواهد شد.

ادامه مطلب
ادای دین یک برنامه تلویزیونی به شهدای حادثه تروریستی کرمان_تاشکن
بدترین گوشی های هوشمندی که تاکنون ساخته شده اند
بدترین و ضعیف ترین گوشی های هوشمندی که تا بحال ساخته شده اند ۷۲

۹- HTC First

اچ تی سی وقتی که این سیستم عامل تا این مدت تازه می بود، قسمت بزرگی از گوشی های اندرویدی محبوب را می ساخت، از جمله اولین گوشی اندرویدی که ساخته شده می بود و HTC Dream نام داشت. اندکی بعد از فراگیر شدن اندروید، شرکت هایی با وجود طویل زمان در وب، وب سایت های بهینه سازی شده برای موبایل را گسترش دادند و بعدها اپلیکیشن های کاملی برای اجرا روی دستگاه های iOS یا اندروید تشکیل کردند. فیسبوک تا سال ۲۰۱۳ خود را به گفتن یکی از محبوب ترین وب سایت ها معارفه کرده می بود و اپلیکیشن آن روی میلیون ها دستگاه گوشی هوشمند در سراسر جهان نصب شده می بود.

گمان و گمان در رابطه چرایی و چگونگی گسترش این قابلیت دشوار است، اما به نظر می رسد فردی در دفتر فیسبوک به این فکر کرده می بود که کاربران می خواهند توانایی ای فراگیرتر از فیسبوک را به طور ۲۴ ساعته و هفت روز در هفته داشته باشند. آن ها توانایی ای از صفحه هوم اسکرین موبایل را گسترش دادند که به شبکه های اجتماعی تعلق داشت و از اچ تی سی خواستند که آن را در چیزی که با گفتن فیسبوک فون یا تلفن همراه فیسبوک شناخته می بشود قرار دهد.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

این اولین تلاش برای یکپارچه سازی کامل تر فیسبوک با یک گوشی نبوده است، چرا چاچا که یک دکمه اختصاصی برای دسترسی مستقیم به فیسبوک اضافه کرد و سالسا نیز که کارکرد شبیهی داشت، پیش از این اراعه شده بودند. با نگاهی فراتر از قرار دادن فیسبوک هوم، به این نتیجه می رسیم که معایب گوشی First در سخت افزار متوسط و رقابت شدید حاضر در آن زمان نهفته است. احتمالا این گوشی در زمان نامناسبی معارفه شده و به قدر کافی گسترش نیافته می بود، اما اگر چه فیسبوک محبوب است، هیچ کس نمی خواهد که فیسبوک تا به این حد در زندگی آن ها وجود و دخالت داشته باشد. به همین علت است که دیگر هیچ زمان ناظر تلاش فرد دیگر از سوی فیسبوک برای تسلط بر گوشی های هوشمند نبوده ایم.

بدترین گوشی های هوشمندی که تاکنون ساخته شده اند
بدترین و ضعیف ترین گوشی های هوشمندی که تا بحال ساخته شده اند ۷۳

۸- Amazon Fire Phone

با طول عمر تنها یک سال، اولین دعوا آمازون به بازار تلفن های همراه به خوبی به آخر نرسید. این چنین این ماجرا درس هایی در رابطه چگونگی ورود نکردن به این بازار – یا این که یک شرکت تازه باید اصلاً تلاشی در این عرصه داشته باشد یا خیر- را در خود داشت.

آمازون با خط تشکیل کتابخوان ها و تبلت های ارزان قیمت خود پیروزی بزرگی را به دست آورد. با دقت به این پیروزی، آمازون تصمیم گرفت داخل کسب وکار گوشی های هوشمند بشود.Fire Phone در سال ۲۰۱۴ داخل صحنه شد و شاخه ای از اندروید اختصاصی آمازون به نام Fire OS را اراعه کرد. شواهد نشان می دهد که در آن زمان قیمت این گوشی خود مشکل ساز می بود و این امکان پذیر سقوط آن را رقم زده باشد، اما قیمت گذاری به تنهایی سرنوشت تلخ این گوشی آمازون را رقم نزد.

گوشی فایر فون با قیمت ۱۹۹ دلار و همانند دیگر گوشی هایی که آن زمان فروخته می شدند، با یک قرارداد معارفه شد. اما این رویه کاملاً متفاوت و متضاد کتابخوان های کم هزینه ای می بود که تا آن زمان آمازون را در نگاه مشتریانش محبوب کرده می بود و این یعنی آمازون گوشی های خود را برای خریداران متغیری ساخته می بود که انگیزه آن ها قیمت پایین نبوده بلکه ویژگی های لاکچری و قابل دقت این گوشی می بود. این چنین، سیستم عامل Fire OS با سرویس های گوگل یکپارچه نبوده است و کاربران را ناچار به ورود به اپ استور آمازون می کرد. بر پایه گزارش تایم، این نوشته برنامه های زیاد کمتری نسبت به رقیب اراعه می داد و از جمله دلایل ناکامی این گوشی می بود.

ادامه مطلب
برگزاری جشنواره بزرگ دریایی بر روی عرشه ناو مکران

فایر فون ثابت کرد که تلاش برای ناچار کردن کاربران به توانایی ای تازه در حالی که هزینه ای مضاعف برای آن در نظر گرفته می بشود، قیمت یک دستگاه انگارً خوب را از آن گرفته و به یک چیز بد تبدیل می کند.

بدترین گوشی های هوشمندی که تاکنون ساخته شده اند
بدترین و ضعیف ترین گوشی های هوشمندی که تا بحال ساخته شده اند ۷۴

۷- Blackberry Storm

هنگامی شرکتی بازار خود را در مسیر اراعه محصولات نوآورانه رهبری می کند و در نتیجه، به رهبر فروش در حوزه خود تبدیل می بشود، نمی خواهد با محصولات تازه غافلگیر بشود. با این حال، این همان اتفاقی است که برای Research In Motion، سازنده موبایل بلک بری رقم خورد. بلک بری به قدری در بین کاربران تجاری محبوب می بود که تبدیل به یک داستان خبری شد؛ وقتی که باراک اوباما، رئیس جمهور آینده آمریکا ترجیح داد گوشی بلک بری محبوب خود را نگه داشته و دستورالعمل های امنیتی را نادیده بگیرد. اما چند سال قبل از این که چهل و چهارمین رئیس جمهور سوگند یاد کند، آیفون بیرون آمد و RIM را به تکاپو انداخته می بود.

چیزی که ساخته شد گوشی هوشمند Blackberry Storm می بود، اولین بلک بری دارای صفحه نمایش لمسی. ساخت این گوشی هوشمند در سال ۲۰۰۸ اظهار شده می بود. این یعنی بلک بری کم تر از دو سال زمان برای گسترش سخت افزار و نوشتن نرم افزار داشت تا سیستم عامل خود را از طراحی مبتنی بر کیبورد به طراحی همه لمسی تبدیل کند. برای یک ناظر خارجی، این همانند یک پنجره گسترش نسبتاً مختصر به نظر می رسید و وقتی که محصول داخل فروشگاه ها شد، اشکار می بود که بلک بری استورم اصلاً آماده فروش نیست. وقتی که انگجت برای اولین بار این گوشی را بازدید کرد، تعداد بسیاری از ایرادات آن بلافاصله آشکار شدند. به نظر می رسید بزرگ ترین مشکل این است که صفحه نمایش لمسی آن نادقیق، غیر حساس و زیاد خام است. علاوه بر این، نرم افزار آن در قیاس با آیفون در گسترش عقب مانده می بود و توانایی عمومی کاربری آن زیاد ضعیف و پایین تر از آیفون می بود.

طبق معمولً وقتی که یک شرکت باید خودش را به رقیب رساند، تنها یک شانس دارد .بلک بری به مقصد نزد و جای شگفتی نیست که RIM دیگر وجود ندارد و گوشی های بلک بری دیگر تشکیل نمی شوند.

بدترین گوشی های هوشمندی که تاکنون ساخته شده اند
بدترین و ضعیف ترین گوشی های هوشمندی که تا بحال ساخته شده اند ۷۵

۶- Kyocera Echo

کیوسرا (Kyocera) هیچ گاه بازیگر بزرگی در بازار تلفن های همراه نبوده، اما بیشتر از دو دهه است که آن ها را تشکیل می کند. تعداد بسیاری از گوشی های این برند در طول این سال ها به منحصر به فرد یا داشتن قابلیت های خاص تکیه کرده اند تا آن ها را از رقیب ها نزدیک کنند. یکی از این تلاش ها برای اراعه یک دستگاه تازه که در دسته خود جای می گیرد، اکو (Echo) است، یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش دوگانه که در سال ۲۰۱۱ اراعه شد.

ادامه مطلب
فرنگی‌کاران ایران رقبای خود در تورنمنت کرواسی را شناختند

در بازدید انجام شده، تازه بودن صفحه نمایش دوگانه به گفتن منحصر بفردترین ویژگی این گوشی نقل می بشود چرا که سخت افزار حمایتکننده از گوشی لزوماً در آن زمان در سطح پریمیوم نبوده است. علاوه بر این، اندروید تا این مدت برای اجرای دو صفحه نمایش به طور ساده و طبیعی گسترش نیافته می بود، به این علت سیستم عامل و چند برنامه برای اجرا روی آن با کندی و مشکل روبه رو می شدند. به این علت، کارکرد نرم افزاری متوسط بوده و فضای بسیاری برای بهبود داشت.

احتمالا بروبچه های کیوسرا مقداری بیشتر از حد رو به جلو فکر می کردند و دستگاهی را پیش از آماده شدن به بازار اراعه کردند. فناوری باتری آن زمان نمی توانست با دو صفحه نمایش کنار بیاید و اگر اپلیکیشنی قادر به نمایش تصاویر در دو صفحه نمایش می بود، نیازی به یک خط ضخیم در وسط عکس نبوده است. این دستگاه نابجا و نامرتبط با زمان خود بوده، به درستی ایده آن شکل نگرفته و در نهایت تعداد مقداری آن را خریداری کردند. میراث Kyocera Echo زیاد تر به گفتن یکی از راندگان جایگاهی در بین ضعیف ترین گوشی های هوشمند است.

بدترین گوشی های هوشمندی که تاکنون ساخته شده اند
بدترین و ضعیف ترین گوشی های هوشمندی که تا بحال ساخته شده اند ۷۶

۵- Samsung Galaxy Fold

گلکسی فولد کاری را انجام داد که غیرممکن به نظر می رسید، تا کردن صفحه نمایش به دو نیم. سامسونگ برای محقق کردن این ایده از پلاستیک منفعت گیری کرد و این مساله از همان ابتدا مشکلاتی را تشکیل کرد. اولین مشکل وقتی رقم خورد که کاربران در شبکه های اجتماعی انها گفتند که چیزی همانند یک لایه پلاستیکی نازک حفاظتی که طبق معمولً در دستگاه های تازه دیده می بشود را کنده اند اما اشکار شده که این لایه در واقع لایه بالایی صفحه نمایش بوده است. برخی دیگر گوشی های خود را با برآمدگی هایی شگفت در امتداد درز بین دو صفحه نمایش دیدند و تعدادی دیگر خطوط سیاه و ضخیمی را کشف کردند که از یک لولا به لولای دیگر می رفتند.

داشتن مدل های بازدید مطبوعاتی پیش از تاریخ اراعه رسمی، اتفاق خوبی برای سامسونگ نیست. لایه بالایی پلاستیکی صفحه نمایش تا حدودی سفت و سخت است، اما هم چنان پلاستیکی است و باز کردن، بریدن یا خراش دادن آن زیاد راحت صورت می گیرد. اگر گوشی را در شرایطی ببنیدید که یک شیء معمولی و ساده بین دو صفحه افتاده باشد به راحتی صفحه نمایش شکننده آن سوراخ می بشود. مزایای این گوشی زیاد زیاد است، اما باید زیاد با ملایمت و احتیاط با آن کار کنید و قیمت بالای آن، نزدیک به ۲,۰۰۰ دلار، علتنمی بشود که قیمت این همه دردسر را داشته باشد. اکنون اشکار شده است که گلکسی فولد با عجله به بازار اراعه شده و زمان مقداری برای کشف ایرادات آن در نظر گرفته شده است.

دستگاه های بادوام و با قابلیت های کاربردی بسیاری با قیمت معقول تر در دسترس می باشند و به نظر نمی رسد که فولد قیمت این جهش ناگهانی را داشته باشد. تا وقتی که گلکسی با نوعی ماده جادویی برای از بین بردن معایب ذاتی پلاستیک بازگردد، فولد در فهرست بدترین گوشی های هوشمند باقی خواهد ماند.

بدترین گوشی های هوشمندی که تاکنون ساخته شده اند
بدترین و ضعیف ترین گوشی های هوشمندی که تا بحال ساخته شده اند ۷۷

۴- RED Hydrogen One

بعضی اوقات اوقات یک شرکت به ایده کاربردهای جدیدی از یک فناوری حاضر می رسد تا چیز شوق انگیزی خلق کند. در دیگر اوقات، یک شرکت ایده کاربردهای جدیدی از فناوری حاضر اشکار کرده و کاملاً ناکامی می خورد، محصولی اراعه می دهد که هیچ کس نمی خواهد، کار نمی کند و هزینه بسیاری دارد. این داستان RED Hydrogen One است، تلفن هوشمندی که برای پاسخگویی به تقاضایی ساخته شده می بود که وجود نداشت و یقیناً با تکنولوژی که کار نمی کرد.

ادامه مطلب
باشگاه اتحاد کلباء درمورد جذب مغانلو و ماندن قایدی توضیح داد_تاشکن

شرکت RED خود را به گفتن سازنده شناخته شده دوربین های دیجیتال تثبیت کرده می بود، به این علت افراد آگاه انتظارات بالایی از اولین توانایی مشکارت آن در بازار تلفن های همراه داشتند. شرکت RED به جای این که از شهرت درخشان خود در ساخت دوربین های عکاسی نهایت منفعت را ببرد، یک گوشی با صفحه نمایش سه بعدی هولوگرافیک شگفت و غریب معارفه کرد. در بازدید وب سایت ورج از این گوشی، حرف های شد که این فناوری جالبی است که هنگامی کار می کند، می تواند علتبشود تماشاگر مقداری حس تهوع کند.

علاوه بر این، فناوری ۴V تنها با چند اپلیکیشن که به طور اختصاصی برای این گوشی گسترش داده شده بودند، کار می کرد. این چنین این گوشی سنگین بوده و دکمه هایی کناری داشت که همه انها به راحتی به شکل اتفاقی سختی داده می شدند، اما این ها در قیاس با بقیه ایرادات گوشی مذکور زیاد جزئی به نظر می رسند. در کل، این یک گوشی است که هیچ کس آن را نمی خواست، گوشی هوشمندی با ویژگی هایی که هیچ کس دنبالشان نبوده است و همه این کارها به ضعیف ترین شکل ممکن و با قیمت زیاد، نزدیک به ۱,۶۰۰ دلار انجام شده می بود. در نهایت RED به همان ساخت دوربین های زیاد باکیفیت در ادامه گفت و برای همیشه از ساخت گوشی هوشمند صرفنظر کرد که تصمیم زیاد خوبی می بود.

بدترین گوشی های هوشمندی که تاکنون ساخته شده اند
بدترین و ضعیف ترین گوشی های هوشمندی که تا بحال ساخته شده اند ۷۸

۳- iPhone 6

اپل با اولین آیفون خود انقلابی را در عرصه فناوری اغاز کرد و از آن زمان به سپس در عرصه تشکیل محصولات نوآورانه و باکیفیت شهرت یافته است. دقیقاً به همین علت است که هنگامی موفق نشد یکی از مدل های خود را با کیفیت مورد انتظار بسازد تعداد بسیاری شگفتی کرده و انتظارش را نداشتند.

گزارش های بسیاری از خم شدن گوشی آیفون ۶ در میانه قرار گرفتن در جیب افراد یا قرار گرفتن در معرض سختی متوسط شنیده شد و این مشکل وقتی برجسته شد که Unbox Therapy روی آن دست گذاشت و ویدیویی تهیه کرد که این گوشی را با نتایج ناامیدکننده ای آزمایش می کرد. در حالی که این گوشی همیشه نمی شکند، اما مقداری سختی و تنش می تواند علتبشود که یک خم دائمی در فریم اطراف محل دکمه های صدا داشته باشد. علاوه بر این، مشکلی مربوط به مساله خم شدن به نام “بیماری تاچ” (Touch Disease) در رابطه آیفون ۶ وجود داشت. این نقص نیز می تواند ناشی از خم شدن متوسط باشد که علتاز جا در رفتن تراشه و جلوگیری از جواب تاچ به بخشی از صفحه نمایش بشود که آن را غیرقابل منفعت گیری می کند.

بدتر از همه، اسناد داخلی اپل نشان می داد که اپل می دانست که این گوشی در برابر صدمه ناشی از خم شدن صدمه پذیر است. علاوه بر این، راه حل ترجیحی اپل برای هر دو مشکل، معاوضه می بود که زیاد خوب می بود چرا که تعداد بسیاری از گوشی ها از گارانتی خارج شده بودند. در حالی که خم شدن و “بیماری تاچ” علتبهت و حیرت طرفداران اپل شد و واقعاً برخی از صاحبان آیفون ۶ را غمگین کرد، اپل هم چنان در صدر دنیای ساخت گوشی های هوشمند باقی مانده است. با این حال، چیزی بدتر از این نیست که قیمت بالایی برای یک محصول پرچمدار بپردازید و در نهایت بفهمید که سازنده از همان ابتدا می دانسته محصولش کیفیت بالایی ندارد.

ادامه مطلب
محصولات سرفیس حداقل 6 سال به‌روزرسانی فریمور دریافت خواهند کرد
بدترین گوشی های هوشمندی که تاکنون ساخته شده اند
بدترین و ضعیف ترین گوشی های هوشمندی که تا بحال ساخته شده اند ۷۹

۲- HTC EVO 3D

سرگرمی سه بعدی یکی از قدیمی ترین نوآوری های عصر مدرن است. در همان دوره ویکتوریا می بود که مردم از طریق یک دستگاه به نام استریواسکوپ که از تصاویر دوگانه ابتدایی برای اثری سه بعدی منفعت گیری می کرد، با دنیای شگفت زده ای از دنیای بیرون آشنا شدند. علاقه به تصاویر سه بعدی در طول دهه ها با فیلم های ترسناک سه بعدی و تلویزیون های سه بعدی ادامه یافت و در نهایت به یک تلفن همراه به نام HTC EVO 3D ختم شد. EVO که در وقتی تشکیل شد که HTC در صدر بازار ساخت تلفن های هوشمند قرار داشت، تلفنی آینده نگرانه، پیشرو، نوآورانه و یقیناً کاملاً بی مصرف!

همه چیز با علاقه سنتی به تصاویر سه بعدی و تلاش برای تبدیل آن به چیزی که مردم واقعاً می خواهند، اغاز شد. EVO دارای لنزهای دوگانه ای می بود که از هم جدا می شدند تا بتوانند تصاویر را به طور سه بعدی منتقل کنند. این سخت افزار در زمان خود قابل قیاس با دیگر گوشی های شبیه می بود، اما هیچ چیز خارق العاده ای وجود نداشت. بر پایه بازدید ها، وجود دوربین سه بعدی به این معنی می بود که کیفیت عکس معمولی وجود نداشت. این چنین افتاپلیکیشن برای تصاویر سه بعدی وجود داشت و تصاویر سه بعدی اصلاً قابل دقت نبودند.

HTC EVO ۳ D با اضافه کردن یک قابلیت تازه که تاثییر چندانی در افزایش کاربرد و قیمت آن نداشت، بر پایه یک بسته گوشی قابل دقت ساخته شده می بود. افکت سه بعدی چیزی نبوده است جز یک نوآوری و در نهایت به نوعی بی ثمر. تلفن بد یک چیز است، اما یک تلفن بی مصرف بدتر است.

بدترین گوشی های هوشمندی که تاکنون ساخته شده اند
بدترین و ضعیف ترین گوشی های هوشمندی که تا بحال ساخته شده اند ۸۰

۱- V Mobile N8-N

اکثر مردم نام V – Mobile را نمی شناسند و علت خوبی برای این نوشته وجود دارد. با این حال، در سال ۲۰۱۹، این شرکت گوشی های هوشمند می فروخت. این که این شرکت خود آن ها را تشکیل می کند یا خیر جای او گفت و گو دارد و مطمئنا هیچ فردی افتخار ساخت این گوشی را نمی پذیرد. در واقع، یافتن اطلاعات در رابطه آن دشوار است.

با این حال، N۸ – N در دسترس می بود و می توانستید آن را از آمازون خریداری کنید. اشکار کردن مشخصات گوشی دشوار است، اما بازدید های کاربران همان جایی است که باید جستوجو ویژگی ها بگردید. اول این که N۸ – N تنها ۲.۹ ستاره از ۵ ستاره از جانب کاربران را کسب کرده است. در واقع تقریبا نیمی از رتبه بندی ها فقط یک ستاره به این گوشی داده اند. یکی از کاربران او گفت: «این یک تکه زباله است، یک ماه کار کرد و برای همیشه از کار افتاد».

احتمالا بهترین بازدید توسط کانال محبوب بازدید فناوری Unbox Therapy در یوتیوب انجام شده باشد، جایی که یک نسخه کاملاً نو از این گوشی از جعبه خارج شد و بعد از پنج دقیقه منفعت گیری خاموش شد. خود این بازدید زیاد سرگرم کننده است و تنها وقتی بهتر می بشود که یک بار دیگر و قبل از آخر ویدیو، خودبخود خاموش می بشود. اگر این گوشی نتواند حتی برای پنج دقیقه اول منفعت گیری روشن بماند، قطعاً V – Mobile N۸ – N می تواند بدترین گوشی هوشمند تاریخ باشد.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها