خوش آمدید

امنيت محله محور برای نظام و سازمان افتخار آفرين است

امنیت محله محور برای نظام و سازمان افتخار آفرین است

به نقل از خبرنگار برنا از اهواز، سردار”قاسم رضایی” امروز یکشنبه ۱۰ دی ماه در نشست کمیسیون عملیات اطلاعات شهرستان بهبهان اظهار کرد: “بهبهان” جزو شهرستان‌هایی است که در اغاز انقلاب و حتی در بسترسازی قبل از انقلاب نقش بسیار مهمی ایفا کرده و شهدای زیادی تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

او او گفت: مردم شهرستان بهبهان را باید اینطور توصیف کرد که در داخل با وطن‌ فروشان و نفاق مقابله کردند و در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت نقش فعال و موثری داشتند و دارند.

جانشین فرمانده کل انتظامی سرزمین با تاکید بر اینکه امنیت و اسایش حق مردم است، افزود: به مجموعه انتظامی شهرستان بهبهان برای عمل ها، برنامه‌ریزی ها و اینکه در تلاش می باشند تا اسایش و آسایش را برای مردم فراهم کنند، خدا قوت می گویم؛ مجموعه انتظامی شهرستان بهبهان در فتنه‌های سال‌های قبل به خوبی کار کرد و مدیریت  قابل قبولی از خود ارایه داد.

ادامه مطلب
گلکسی S25 اولترا به گمان زیادً از نظر باتری تغییری نخواهد کرد_تاشکن

رضایی ضمن تاکید بر افزایش اشراف اطلاعاتی در همه حوزه‌های کاری، در ادامه گفت: در همه حوز‌ه‌ها از قبیل فضای مجازی، آگاهی، مبارزه با مواد مخدر، قاچاق کالا و… باید با اشراف اطلاعاتی حریف خود را بشناسیم  و بتوانیم در مقابله با آن‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی سرزمین اضافه کرد: وجود سلاح یک مولفه نا امنی است بعد باید طوری برنامه‌ریزی و عمل کنید که دارنده سلاح حس ناامنی کند.

رضایی او گفت: اراذل و اوباش خط قرمز پلیس می باشند و فردی که بخواهد برای امنیت و آسایش مردم عرض اندام کند باید مطابق قانون قاطعانه با آن برخورد بشود.

ادامه مطلب
شیپور بیدارباش؛ برنامه هر شب تلویزیون!

او با تاکید بر اجرای مستمر مطرح‌ امنیت محله محور، اظهار کرد: امنیت محله محور بسیار مهم و برای نظام و سازمان افتخار آفرین است که مردم هر جا از معتاد متجاهر، سارق و… آزرده خاطر باشند آن محل پاک سازی میشود.

جانشین فرمانده کل انتظامی سرزمین در آخر بر فرهنگ سازمانی تاکید کرد و افزود: باید بین همکاران اخوت، ایثارگری و اُنس با زیرمجموعه هم چنان بر قرار باشد.

انتهای مطلب/

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها