خوش آمدید

حضور حداکثری در انتخابات نظام اسلامی را بیمه می‌کند

وجود حداکثری در انتخابات نظام اسلامی را بیمه می‌کند

به نقل از برنا از مرکزی ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز یکشنبه در جمع ائمه جمعه استان مرکزی، او گفت : وجود حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای قوت جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان می‌کشد.

او همین طور گفت: مسئولان باید رقابت و امنیت سالم، اخلاقی بودن و سلامت انتخابات را در دستور کار خود قرار دهند و برای وجود حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با یادآوری سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نیز او گفت: سردار شهید سلیمانی در طول خدمت خود به جستوجو پست، باند و جناح بازی نبوده است و مدام در انجام کار خیر پیش قدم بودند و نیاز است مسئولان سیره آن شهید والامقام را سرلوحه امور خود قرار دهند.

آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: با همکاری و همراهی مسئولان و مردم استان مرکزی نرخ شراکت در انتخابات در این استان باید به بالای ۷۰ درصد برسد و مردم استان همراه با سرزمین باید با وجود حداکثری در انتخابات همانند قبل توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

ادامه مطلب
ژیمناستیک کار ایران از شرکت در فینال دارحلقه جام جهانی محروم شد

وی به انتخاب اصلح‌ترین افراد نیز اصرار کرد و او گفت: انتخاب افراد توانمند، دلسوز و انقلابی برای مجلس شورای اسلامی می‌تواند عرصه‌ساز گسترش و پیشرفت سرزمین را فراهم کند.

امام جمعه اراک با یادآوری حوادث غزه او گفت: اکنون بعد از ۷۵ سال سلطه صهیونیست‌ها، با انجام عملیات طوفان الاقصی توسط رزمندگان حماس همه چیز به سود مردم غزه و فلسطین تحول کرده‌ است.

آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: رژیم اسرائیل تلاش داشت باریکه غزه را به شهر سوخته تبدیل کند و مردم این منطقه را به سمت مصر و کرانه باختری و سرزمین‌های اردن کوچ دهد.

ادامه مطلب
کدام خودروسازان جهان بیشترین درآمد را به ازای هر کارمند خود دارند؟ + اینفوگرافیک

وی صرفه جویی و افزایش منفعت وری را از جمله راهکارهای از بین بردن مشکلات اقتصادی گفت و افزود: هیچ کشوری با اسراف به جایی نرسیده و بر همین مبنا صرفه جویی در مصرف منبع های و افزایش منفعت‌وری باید در دستور کار آحاد مردم و مسئولان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی منفعت گیری از سامانه‌های آبیاری نوین در کشاورزی را از جمله راهکارهای صرفه جویی و افزایش منفعت‌وری آب گفت و او گفت: اجرای آبیاری بارانی افزایش مصرف و افت منفعت وری آب را در قسمت کشاورزی به همراه داشته و انتقال آب از طریق سامانه آبیاری نوین به ریشه گیاهان نقش مهمی در افزایش منفعت‌وری و صرفه‌جویی آب در این قسمت را به همراه دارد.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
افتمتخصص طب سنتی در سرزمین/ داروهای طب سنتی بیمه نیستند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها