خوش آمدید

مشخصات، قیمت و رندرهای ناتینگ فون (2a) فاش شد

مشخصات، قیمت و رندرهای ناتینگ فون (۲a) آشکار شد


یک منبع آگاه، مشخصات و قیمت احتمالی گوشی بین‌رده ناتینگ فون (۲a) را آشکار کرده است. به‌نظر می‌رسد این گوشی قیمت‌ زیاد پایین‌تری نسبت به مدل‌های قبلی خود خواهد داشت. این چنین دو رندر از این گوشی انتشار شده است که رنگ‌بندی سیاه و سفید و دوربین‌های دوگانه افقی آن را مشخص می کند.

بر پایه پست یک منبع آگاه در ایکس، ناتینگ فون (۲a) در دو پیکربندی در دسترس خواهد می بود؛ یکی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و فرد دیگر با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی. در قیاس با مدل قبلی ناتینگ که به اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ تجهیزمی بود، در ناتینگ فون (۲a) به گمان زیادً تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۷۲۰۰ تعبیه خواهد شد.

مشخصات، قیمت و رندرهای ناتینگ فون (۲a) آشکار شد ۱۴

تاریخ اراعه و قیمت احتمالی ناتینگ فون (۲a)

گمان دارد «کارل پی»، بنیان‌گذار ناتینگ، گوشی تازه این شرکت را در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۴ در آخر فوریه (اسفندماه ۱۴۰۲) رونمایی کند. ناتینگ فون (۲a) به گمان زیادً از نظر ظاهری باریک‌تر از مدل‌های قبل باشد و یقیناً مشخصات آن نیز ضعیف‌تر خواهد می بود.

ادامه مطلب
مهاجم مورد علاقه پرسپولیس عربستان را ترجیح داد_تاشکن

بر پایه افشای منبع آگاه، این گوشی در رنگ‌های سفید یا مشکی و با قیمت نزدیک به ۴۴۰ دلار در دسترس خواهد می بود. برای قیاس، ناتینگ فون ۲ با قیمت پایه ۵۹۹ دلار به فروش رسید؛ به این علت می‌توانیم ناظر افت بیشتر از ۴۰ درصدی قیمت در مدل اقتصادی باشیم.

این چنین بر پایه رندرهای غیررسمی که از این گوشی در شبکه اجتماعی چینی Weibo انتشار شده است، تعداد کمتری از نوارهای نوری گلیف را در پشت گوشی می‌بینیم. همان گونه که در گزارش‌های قبلی نیز حرف های شد، این گوشی انگارً یک دوربین دوگانه افقی خواهد داشت که یادآور تلفنهای قدیمی‌تر همانند سامسونگ گلکسی S10 است.

ادامه مطلب
پیکر مسعود اسکویی فردا به خاک سپرده می شود_تاشکن

دوربین‌های دوگانه این گوشی به گمان زیادً شامل یک سنسور مهم ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی می‌بشود. ناتینگ فون ۲ نیز مشخصات دوربین شبیهی داشت، به این علت امکان پذیر از نظر دوربین ناظر تحول چندانی نباشیم.





منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها