خوش آمدید

درگذشت نویسنده قدیمی رادیو

درگذشت نویسنده قدیمی رادیو – تسنیم


باقر خلیلی، نویسنده پیشکسوت و ویراستار رادیو فرهنگ به علت بیماری درگذشت.

باقر خلیلی متولد ۱۳۲۶ شهر ساوه، از سال ۱۳۷۲ داخل رادیو شد و از زمان تاسیس شبکه رادیویی فرهنگ به طور مستمر با این شبکه رادیویی در حوزه نویسندگی و ویراستاری همکاری می‌کرد.

باقر خلیلی برادر همسر امام موسی صدر، عضو تیم برنامه‌ساز و اتاق فکر برنامه «هنرنامه» رادیو فرهنگ و گوینده برنامه «علی یا ایها الساقی» می بود که در بیشتر از ۱۱۳ تکه تهیه و از رادیو فرهنگ پخش شد.

شبکه رادیویی فرهنگ در سال ۱۴۰۱ مراسم نکوداشت این پیشکسوت را با وجود جمعی از شخصیت‌های فرهنگی و هنری سرزمین برگزار کرد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
پیروزی دقیقه آخری اردن برابر عراق در روز پرسوت فغانی

علی بخشی‌زاده معاون صدای سازمان صداوسیما مطلب تسلیتی صادر کرد و نوشت: ضایعه درگذشت پیشکسوت و دوست هنرمندم، نویسنده و ویراستار خوش قلم رادیو مرحوم «استاد باقر خلیلی» جهت اندوه و تأثر خاطر اهالی رسانه گرم و دوست داشتنی رادیو شد.

وی که نزدیک به سی سال در رادیو هنرمندی نمود و از زمان تاسیس شبکه رادیویی فرهنگ به طور مستمر با این شبکه همکاری داشت، برادر همسر امام موسی صدر می بود که صدا و قلمش در برنامه‌های ارزشمندی چون «هنرنامه» و «الا یا ایها الساقی» ماندگار شد.

آنچه مرحوم خلیلی را در خاطر همه ما برجسته و مانا کرد متانت، وقار، توانایی درخشانش در نوشتن و خوش‌صدایی او می بود.

چه خوب که شبکه رادیویی فرهنگ در مراسم نکوداشت این نویسنده صاحب قلم در سال ۱۴۰۱ و با وجود جمعی از شخصیت‌های فرهنگی و هنری سرزمین، از ایشان به علت سال‌ها تلاش مستمر و به یادگار گذاشتن میراثی گران‌بها از خود در تاریخ فرهنگ و هنر این مرز و بوم، تقدیر نمود.

ادامه مطلب
هوشمندسازی نظام مالیاتی عرصه‌ساز تحقق عدل مالیاتی و تمرکز اختصاصی بر مشاغل خاص شد_تاشکن

این نویسنده فقید سرانجام در دی ماه ۱۴۰۲ خرقه‌ی تن وانهاد و به سرچشمه‌ی ابدیت پیوست، اما صدای قلمش هیچ زمان خاموش نمی‌بشود و یادش در خاطر ما برای همیشه ماندگار خواهد ماند.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

انتهای مطلب/

 

 

 

 



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها