خوش آمدید

بمب‌های وزارت بهداشت سر راه پرستاری را خنثی می کنیم - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

حالت نیروهای استخدامی وزارت بهداشت به کجا رسید – تاشکن

به نقل از خبرنگار مهر، آزمون استخدامی وزارت بهداشت برای جذب ۲۵ هزار و ۱۲۰ نفر نیروی انسانی در قسمت‌های بالینی و…، سرانجام با کلی تأخیر، ۲۸ مهر ۱۴۰۲ برگزار شد.

اکنون با گذشت بیشتر از دو ماه از برگزاری آزمون استخدامی و انجام مصاحبه با قبول شدگان، تا این مدت از ورود نیروهای تازه به محل کار خود خبری نیست.

بهروز رحیمی معاون گسترش مدیریت و منبع های وزارت بهداشت، در آخرین اظهار نظر حوالی جذب نیروهای تازه، گفتن داشته می بود که اصرار داریم تا قبل از آخر سال، نیروهای تازه با برتری جاهایی که الزام بیشتری دارد، سریع تر جذب شوند.

با دقت به افتشدید نیروی انسانی در قسمت بالین، وزارت بهداشت اصرار دارد که جذب نیروهای مورد نیاز خود را در سه مرحله جستوجو کند. بر همین مبنا، در توافق با سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور استخدامی، ۷۵ هزار نیروی انسانی در سه مرحله در وزارت بهداشت جذب خواهد شد.

ادامه مطلب
 تغییر در شرایط سطوح کاربری نوبیتکس؛ امکان واریز 25 میلیون تومان در سطح یک

یقیناً، آن طور که معاون گسترش مدیریت و منبع های وزارت بهداشت گفتن داشته است، حتی با استخدام ۷۵ هزار نفر مشکل افتنیروی انسانی حوزه سلامت رفع نخواهد شد.

برای آزمون استخدامی که ۲۸ مهر ۱۴۰۲ برگزار شد، ۱۱۱ هزار متقاضی و داوطلب ثبت نام کرده بودند.

قرار است، از مجموع ۲۵ هزار و ۱۲۰ نفر مجوز استخدام در وزارت بهداشت، ۸ هزار و ۵۰۰ نیرو در حوزه بهداشت، نزدیک به سه هزار و ۵۰۰ نفر در حوزه فوریت‌های پزشکی و اورژانس و بیشتر از ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر نیز در حوزه درمان و پرستاری جذب شوند.

ادامه مطلب
نگاهی به سریال تازه تلویزیون؛ «تانک خورها» با نام «جان برادر» و بازی «آرش مجیدی»

این در حالی است که با دقت به تأخیر تشکیل شده در روال جذب نیروهای استخدامی و زمان محدود تا آخر سال، دور از انتظار به نظر می‌رسد که وزارت بهداشت بتواند مرحله دوم استخدام نیروهای مورد نیاز خود را عملیاتی کند. چون، تا این مدت تکلیف جذب و اغاز به کار قبول شدگان آزمون ۲۸ مهر اشکار نشده است.



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها