خوش آمدید

توزیع رایگان محصولات آموزشی و فرهنگی انجمن اسلامی در مدارس غیردولتی و هیات امنایی

توزیع رایگان محصولات آموزشی و فرهنگی انجمن اسلامی در مدارس غیردولتی و هیات امنایی

به نقل از خبرگزاری برنا، احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و گسترش شراکتهای مردمی وزارت آموزش و پرورش از عقد تفاهم نامه همکاری سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و گسترش شراکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خبر داد.

وی در تشریح این خبر او گفت: این تفاهم نامه در راستای اجرایی سازی منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه قدم دوم انقلاب و اصرار ایشان بر انتقال هوشمندانه میراث عظیم انقلاب شکوهمند اسلامی به نسل تازه و جوانان صورت پذیرفت.

وی برنامه ریزی برای تشکیل زمان‌های متنوع و پویا برای شراکت و نقش آفرینی را از اهداف مهم این مطرح دانست و افزود: گسترش و تحکیم تشکل انجمن اسلامی دانش آموزان در بستر مدرسه منطبق با اهداف مندرج در بیانیه قدم دوم انقلاب اسلامی از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

ادامه مطلب
تدارک رادیو? برای نوجوانان

محمودزاده با اصرار بر همکاری در راه اندازی واحدهای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در مدارس غیردولتی و هیات امنایی اظهار کرد: عضوگیری و سامان بخشی دانش آموزان در انجمن اسلامی مدارس غیر دولتی و هیئت امنایی با شدت بیشتری صورت پذیرد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و گسترش شراکتهای مردمی وزارت آموزش و پرورش همکاری اتحادیه انجمن های اسلامی با سازمان دراجرای برنامه‌های آموزشی، تربیتی و فرهنگی از قبیل اردوهای جهادی، رهیان پیشرفت و امدادی را از مفاد مهم این تفاهم نامه دانست و او گفت: تشویق دانش آموزان ساعی و دارای کسب رتبه‌ برتر در عرصه‌های علمی، فرهنگی و تربیتی باید در دستور کار قرار گیرد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
ملاقات امیرعبداللهیان با وزیر خارجه گامبیا_تاشکن

معاون وزیر آموزش و پرورش، با اشاره به پشتیبانی به ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه سودمند در بین دانش آموزان و همکاری آنها در اداره کتابخانه‌های مدارس، تصریح کرد: تامین و توزیع رایگان محصولات آموزشی، فرهنگی و تربیتی انجمن اسلامی در مدارس غیردولتی و هیات امنایی از اهداف دیگر این تفاهمنامه است .

 محمودزاده همکاری در برگزاری برنامه‌های نکوداشت مدیران، معلمان و مربیان با شراکت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان را از نقاط قابل دقت این تفاهم نامه خواند و تصریح کرد: امیدواریم با این دست همکاری‌ها و راه اندازی تشکل‌های دانش آموزی بتوانیم پویایی و نشاط را در مدارس غیر دولتی و هیئت امنایی تحکیم کنیم.

 انتهای مطلب/



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
راهنمای جامع خرید کامپیوتر و سیستم گیمینگ بین رده (دی ۱۴۰۲)

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها