خوش آمدید

استعفای یحیی گل‌محمدی شوکه‌مان کرد

استعفای یحیی گل‌محمدی شوکه‌مان کرد


به باور دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس، با این نمایشی که تیمش در دیدار روبه رو مس رفسنجان نشان داد، مدعی قهرمانی نیست!

ادامه مطلب
ماجرای سرقت از خانه امیر نوری چیست؟


به نقل از

خبرگزاری موج


، علیرضا بیرانوند دوشنبه شب بعد از دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پرسپولیس که با نتیجه یک بر یک به آخر رسید، اظهار کرد: بنده آدم رکی هستم و باید بگویم با نمایشی که داشتیم در دیدار روبه رو مس رفسنجان، مدعی قهرمانی نیستیم.

او افزود: زیاد بد بازی کردیم و واقعا ما را مدعی نبینید؛ از من تا دیگر بازیکنان. نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد و امروز باید این بازی را با نتیجه ۴ بر یک می‌باختیم و هیچ زمان نمی‌پذیرم اگر پرسپولیس می‌خواهد قهرمان بشود، این چنین بازی را انجام دهد.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با گفتن این که قطعا هواداران از این نمایش پرسپولیس غمگین می باشند و به آن‌ها می‌گویم ما را مدعی قهرمانی نبینند، اظهار کرد: تیمی که می‌خواهد قهرمان بشود، اگر بخواهد بازی را نبرد حداقل باید بهترین بازیکن زمین، دروازه‌بان تیم حریف باشد. هنگامی یک موقعیت تشکیل نمی‌کنیم، شرایط اشکار است. نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد. همه بازیکنان زحمت می‌کشند، چون می‌دانند توقع هواداران برد است، اما با این چنین نمایشی مدعی قهرمانی نیستیم.

ادامه مطلب
برد انگلیس روبه رو صربستان در یورو ۲۰۲۴_تاشکن

بیرانوند با اشاره به این که امیدوارم در نیم فصل دوم شرایط ما بهتر بشود و بتوانیم بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم، او گفت: بی‌احترامی به بازیکنان نمی‌کنم، اما این اتفاق برای ما رقم خورد و من نیز این قضیه را اصلا نمی‌پذیرم.

وی درمورد استعفای یحیی گل‌محمدی، فرمود: در رختکن شنیدیم، اصلا به ما چیزی نگفته می بود و بچه‌ها انها گفتند آقا یحیی استعفا داده است. احتمالا در این زمان شجاعت به خرج داده و استعفا داده است. مربی که این همه افتخار کسب می‌کند، احتمالا تحت سختی می بود، احتمالا انتظارات از او بالاست و احتمالا باشگاه انتظاراتش را برآورده نکرده است. ما زیاد غمگین شدیم، ای کاش قبل  آن با ما سخن بگویید می‌کرد و احتمالا می‌توانستیم جلوی او را بگیریم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس افزود: امیدوارم بازیکنان با او سخن بگویید کنند و نیم فصل دوم با او کار را ادامه دهیم. برای هواداران ازردهکننده است. بازیکنان چند سال است با آقا یحیی کار می‌کنند و امیدوارم مدیرعامل و هیات مدیره با تصمیم گل‌محمدی مخالفت کنند.

ادامه مطلب
استقلال 0 _ پرسپولیس 0




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها