خوش آمدید

پخش فصل جدید «بگو بخند» آغاز شد

پخش فصل تازه «بگو بخند» اغاز شد


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، سری تازه برنامه «بگو بخند» با اجرای عبدالله روا و با قضاوت نعیمه نظام دوست، علیرضا خمسه، شهرام شکیبا و شهاب عباسی در عرصه موسیقی، تئاتر، استندآپ و شعر یکشنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰  به تهیه‌کنندگی سید احسان حسینی از شبکه نسیم پخش می‌بشود.

«بگو بخند» دو شب با اجرای شرکت‌کنندگان و دو شب دیگر با وجود میهمانان پیش خواهد رفت و آیتم‌های نمایشی، مسابقه و بازی‌هایی بین بازیگران ثابت برنامه و شرکت‌کنندگان این فصل و فصل قبل  خواهد داشت.

در فصل اول ساختار برنامه «بگو بخند» همانند مسابقه‌های استعدادیابی می بود؛ استعدادیابی در حوزه طنز و در فصل دوم قرار است در کنار استعدادیابی قسمت‌های فرد دیگر به برنامه اضافه شده است. شرکت‌کننده‌های فصل اول در فصل دوم تحت گفتن بازیگران ثابت برنامه در قسمت‌های نمایشی و مسابقه‌ای اجرا می‌کنند.

ادامه مطلب
خرید خودروی چینی کارکرده با کمتر از یک میلیارد تومان به‌صرفه است؟ + جدول

وی او گفت: ما ظرفیتی در فصل اول داشتیم بچه‌های که شرکت کننده بودند و در برنامه وجود داشتند، در این فصل از ظرفیت این عزیزان منفعت گیری کردیم، در این فصل در خدمت این عزیزان هستیم با گفتن بازیگرانی ثابت برنامه که قسمت‌های نمایشی و مسابقه اجرا می‌کنند. در کنار این‌ها یک قسمت او مباحثه هم به برنامه اضافه شده است.

برنامه «بگو بخند» ۵۰ تکه است و تا اغاز ماه مبارک رمضان پخش آن ادامه خواهد داشت.

ادامه مطلب
اعطای جایزه "کامستک" به استاد دانشگاه شریف_تاشکن

انتهای مطلب/

 

 



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها