خوش آمدید

طراحی سری آنر مجیک 6 و تست قابلیت ارتباط ماهواره‌ای آن فاش شد + عکس

طراحی سری آنر مجیک ۶ و تست قابلیت ربط ماهواره‌ای آن آشکار شد + عکس


آنر در تاریخ ۱۰ ژانویه (۲۰ دی‌ماه) رویدادی دو روزه در چین برگزار خواهد کرد تا از محصولات جدیدش ازجمله تلفنهای سری مجیک ۶ و سیستم عامل Magic OS 8.0 پرده بردارد. اکنون گزارش‌هایی انتشار شده که طراحی این خانواده و کارکرد قابلیت ربط ماهواره‌ای در آن‌ها را مشخص می کند.

یک منبع آگاه در شبکه اجتماعی ایکس به‌نام Rodent950 تصویری از مجیک ۶ و ۶ پرو را انتشار کرده است. این دو گوشی در این عکس زیاد دلنشین به‌نظر می‌رسند و در قاب عقب خود دوربین سه‌گانه با چینش مثلثی دارند. یکی از لنزها انگارً از نوع تله‌فوتو پریسکوپ است و با دقت به نوشته‌ای که روی ماژول دیده می‌بشود، باید قابلیت زوم دیجیتال ۱۰۰ برابری داشته باشد.

در عکس حاضر تنها دو رنگ مشکی و سفید از سری آنر مجیک ۶ را می‌بینیم و فعلاً اطلاعاتی درمورد دیگر رنگ‌های احتمالی برای این خانواده در دسترس نیست.

ادامه مطلب
آمار تکان دهنده از مهاجرت پرستاران/ اوضاع افتپرستار فاجعه است - تاشکن

قابلیت پیشرفته ربط ماهواره‌ای در آنر مجیک ۶ پرو

افزون‌براین، اخیراً یک تحلیلگر در شبکه اجتماعی چینی ویبو آزمایشی را جهت قیاس قابلیت ربط ماهواره‌ای آنر مجیک ۶ پرو و هواوی میت ۶۰ پرو انجام داد. اگرچه نتایج این آزمایش مقدماتی است، اما مشخص می کند که مجیک ۶ پرو می‌تواند در برخی جنبه‌ها از رقیب چینی خود نیرومندتر باشد.

طراحی سری آنر مجیک ۶ و تست قابلیت ربط ماهواره‌ای آن آشکار شد + عکس ۱۴

در این آزمایش، ارتباطات ماهواره‌ای مجیک ۶ پرو زیاد سریع تر از میت ۶۰ پرو می بود. به‌علاوه، گوشی آنر می‌توانست تماس‌های طویل‌تری، حتی فراتر از ۵ دقیقه، برقرار کند، در حالی که گوشی هواوی به اجبار تماس‌ها را سپس از مدتی معین قطع می‌کند.

ادامه مطلب
در مراسم نکوداشت کاپیتان‌های استقلال چه گذشت؟

اگرچه هواوی اولین شرکت چینی می بود که قابلیت ربط ماهواره‌ای را به تلفنهای خود آورد، اما به‌نظر می‌رسد که اکنون آنر بهتر از مالک قبلی خود ظاهر شده است و با این فناوری می‌تواند در این حوزه پیشگام باشد.

مطابق شایعه ها، سری مجیک ۶ دوربین مهم ۵۰ مگاپیکسلی آمنی‌ویژن OV50H و دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی OV50M خواهد داشت. دوربین تله‌فوتو در مدل استاندارد ۵۰ مگاپیکسلی OV50M و در مدل پرو سنسور سامسونگ HP3 خواهد می بود.





منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها