خوش آمدید

وضعیت رونالدو وخیم نیست

رونالدو بهترین بازیکن لیگ عربستان نیست!


سایت سوفا اسکور امروز دوشنبه از «برتری فوتبالیست ۷۰۰ هزار یورویی روبه رو رونالدو» در لیگ عربستان خبر داد.

ادامه مطلب
پرواز اختصاصی برای نجات نوزاد ۶ ماهه/ جزییات یک ماموریت اورژانسی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به نقل از

خبرگزاری موج


،  کریستیانو رونالدو دارنده ۵ توپ طلای بهترین بازیکن دنیا باوجود کارکرد خوبش در این فصل از لیگ عربستان اما «مغلوب مراد باتنا» مهاجم گمنام مراکشی شد.

پردرآمدترین فوتبالیست دنیا با دستمزد سالیانه ۲۰۰ میلیون یورو از سوی سایت سوفا اسکور موفق نشد بهترین بازیکن نیم فصل اول لیگ برتر عربستان بشود در روبه رو بازیکن مراکشی با قیمت ۷۰۰ هزار یورو بهترین شد.

باتنا مهاجم ۳۳ ساله الفتح عربستان در این فصل ۱۷ بازی انجام داده، ۸ گل به ثمر رسانده و ۸ پاس گل داده است. در روبه رو رونالدو در این فصل برای النصر ۱۸ بازی انجام داده، ۲۰ گل به ثمر رسانده و ۹ پاس گل داده است.

این رسانه آماری می نویسد که میانگین کارکرد باتنا در بازی ها بهتر از رونالدو بوده و بدون فراز و نشیب عمل کرده اما رونالدو در برخی از بازی ها هت تریک کرده ولی در برخی دیگر کارکرد ضعیفی داشته است.فوتبالیست کم نام و نشان لیگ عربستان در حالی بهترین بازیکن نیم فصل شده که در این لیگ مهاجمان بزرگی همانند کریم بنزما، سادیو مانه و الکساندر میتروویچ وجود دارند.

ادامه مطلب
استراتژی فوتبال ایران انجام بازی هجومی و خلق موقعیت‌های زیاد است_تاشکن

مهاجم مراکشی با کسب ۸.۲ امتیاز به طور میانگین بهترین لیگ عربستان انتخاب شد. رونالدو با فاصله میلی متری با کسب ۸ امتیاز در رده دوم ایستاد.




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها