خوش آمدید

تکمیل و بهره‌برداری از ۵۲۰ پروژه درمانی در دولت سیزدهم - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

تکمیل و منفعت‌برداری از ۵۲۰ پروژه درمانی در دولت سیزدهم – تاشکن

به نقل از خبرگزاری مهر، بهروز رحیمی او گفت: از با اهمیت ترین اهداف و رسالت کلان وزارت بهداشت گسترش زیرساخت‌های بهداشت و درمان و این چنین از با اهمیت ترین دغدغه‌های دولت سیزدهم، تسریع در روال پیشرفت و پایان پروژه‌های نیمه‌کاره عمرانی به خصوص حوزه بهداشت و درمان است.

او گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا بحال مساعی و کوششهای مستمری در سطح ستادی به لحاظ برنامه‌ریزی، نظارت و پشتیبانی به پروژه‌ها و فراهم منبع های اعتباری مورد نیاز انجام شده که نتیجه آن تکمیل، تحویل، افتتاح و منفعت برداری از بالغ بر ۲۷۰۰ پروژه درمانی، بهداشتی و آموزشی بوده است.

معاون گسترش مدیریت و منبع های وزارت بهداشت با گفتن این که این عمل های از نظر پراکندگی در سطح سرزمین و این چنین تنوع پروژه‌ها به لحاظ نیازمندی‌ها و روال پیشرفت، کاری در خور و قابل دقت است، اظهار داشت: ماحصل این کوششها را می‌توان در بیانات نوروزی رهبری در مشهد مقدس و اظهار رضایت ایشان از خدمات حوزه بهداشت و درمان مردم و به اختصاصی حوزه بیمارستان سازی مشاهده کرد.

ادامه مطلب
خدمات رسانی نیروهای اورژانس در مراسم تشییع شهدای خدمت + تصاویر - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

رحیمی خاطرنشان کرد: با وجود افتمنابع مالی و هزینه‌های سنگین ساخت و ساز در این دولت، تعداد ۵۲۰ پروژه درمانی با ظرفیت بالغ بر ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در قالب مطرح احداث، تکمیل، گسترش و بهسازی تخت‌های بیمارستانی و این چنین پروژه‌های مطرح تحول نظام سلامت شامل گسترش و بهسازی قسمت اورژانس، بهسازی و گسترش بلوک‌های زایمانی، احداث کلینیک‌های اختصاصی و…، تکمیل و به منفعت برداری رسیده است.

او گفت: با افزایش ظرفیت پذیرفتن دانشجویان علوم پزشکی بر پایه مصوبه مجلس شورای اسلامی، از ابتدای دولت تا بحال تعداد ۱۱۵ پروژه آموزشی، پشتیبانی آموزشی، فرهنگی، رفاهی در این حوزه با زیربنای بالغ بر ۲۶۰ هزار مترمربع افتتاح شده است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
بانک شهر در پرداخت تسهیلات بایستی با شهرداری قزوین تعامل بیشتری داشته باشد

معاون گسترش مدیریت و منبع های وزارت بهداشت او گفت: ترقی زیرساخت‌های شبکه بهداشت و توزیع عادلانه خدمات بهداشتی به اختصاصی در مناطق محروم، مرزی، روستایی و حاشیه شهرها همیشه مورد اصرار رهبری بوده و از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون بالغ بر ۲ هزار پروژه بهداشتی با زیربنای نزدیک به ۶۵۰ هزار مترمربع در سراسر سرزمین، احداث و به منفعت برداری رسیده است.

نمایشگاه دستاوردهای گسترش زیرساخت‌های فیزیکی وزارت بهداشت، از ۱۱ لغایت ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲ در طبقه همکف بلوک A ستاد این وزارتخانه برگزار می‌بشود.



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها