خوش آمدید

تکریم مودیان مالیاتی را سرلوحه کار خود قرار می دهیم

تکریم مودیان مالیاتی را سرلوحه کار خود قرار می دهیم


به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین؛ روز یکشنبه در مراسمی با وجود فردوسی معاون گسترش مدیریت و منبع های سازمان امور مالیاتی سرزمین، خوانساریان دادستان انتظامی مالیاتی، خلیلی خواه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان، عبدیان رئیس اتاق بازرگانی، نادری مدیرکل گمرک استان، شیخ الملوکی مدیرکل هواشناسی و جمعی از مدیران استان ضمن تقدیر از خدمات عزیزالله عباسپور مدیرکل اسبق، سید محمود موسوی صانع به گفتن سرپرست جذدید امور مالیاتی استان قزوین منصوب شد.

سید محمود موسوی صانع در این مراسم اظهارداشت: مسئولیت در نظام اسلامی بعنوان یک امانت سنگین است بویژه در امور مالیاتی و هنگامی که شرایط اقتصادی دشوار شده کار ما نیز سخت تر است اما با برخورداری از همکاران باتجربه امیدواریم در دوره گذاربتوانیم موفق عمل کنیم 

او گفت: سازمان امور مالیاتی سرزمین در تامین وصول مالیات با تحول در سیستم مالیاتی، یک ابر پروژه سامانه مودیان از اول دی ماه اغاز شده و به تصمیم تنویر افکار عمومی همه بخشهای اقتصادی سرزمین و زوایای نهان و پیدای آن را دچار کرده که سازمان امور مالیاتی متولی مهم آن است و برای اجرای آن همه باید همکاری کنند.

ادامه مطلب
دو معاون سازمان نظام پزشکی تحول کردند - تاشکن

موسوی صانع تصریح کرد: اعتبار مالیات با مودیان است و باید بهترین خدمات را دریافت کنند لذا بستر تکریم مردم باید در همه ادارات مالیاتی مهیا بشود.

در ادامه ضمن تقدیر از خدمات عزیزالله عباسپور مدیرکل اسبق، سید محمود موسی صانع به گفتن سرپرست تازه امور مالیاتی قزوین معارفه شد.

سید محمود موسوی صانع دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت است و در سال ۱۳۷۸ بورسیه وزارت اقتصاد در دانشگاه علوم اقتصادی بوده و چهار سال کارشناس ارشد مالیاتی، چهار سال رئیس گروه مالیاتی، چهار سال رئیس امور مالیاتی، یک سال عضو شورای عالی مالیاتی و در یک سال تازه نیز دادیار مسئول انتظامی مالیاتی استان همدان بوده است.

ادامه مطلب
شرکت Astranis از ماهواره‌های امگا رونمایی کرد؛ اراعه پهنای باند اختصاصی از مدار زمین_تاشکن

عباسپور هم زمان دو سال مدیر کل امور مالیاتی استان قزوین می بود.

انتهای مطلب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها