خوش آمدید

5 ویژگی جدید و مهم سری گلکسی S24 فاش شد

۵ ویژگی تازه و مهم سری گلکسی S24 آشکار شد


هرچه به معارفه سری گلکسی S24 نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری از این خانواده آشکار می‌بشود. اکنون یک منبع آگاه اطلاعاتی را لو داده که انگارً مربوط به بازاریابی این محصولات است و از وجود قابلیت‌های تازه ازجمله قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در خانواده گلکسی اس ۲۴ خبر می‌دهد. یکی از این قابلیت‌ها شبیه Magic Eraser در تلفنهای پیکسل گوگل است.

کاربری در شبکه اجتماعی ایکس به نام MysteryLupin تصویری را انتشار کرده که به‌نظر می‌رسد مربوط به بازاریابی سری گلکسی S24 است. در این فایل به قابلیت Live Translate (ترجمه زنده) تماس‌ها با هوش مصنوعی اشاره شده که پیش‌تر در گزارش‌ها دیده شده می بود.

افزون‌براین، به قابلیت Nightography Zoom اشاره شده است که در زمان زوم‌کردن در تصاویری که نور مقداری دارند، کیفیت بهتری را فراهم می‌کند. اکنون اگرچه تلفنهای سامسونگ لنز تله‌فوتو دارند، اما بعضی اوقات اوقات در محیط‌های کم‌نور از این دوربین منفعت گیری نمی‌کنند. اکنون این قابلیت تازه می‌تواند این مشکل را تا حدی رفع کند.

ادامه مطلب
سامسونگ انگارً درحال استخدام یکی از مدیران تیم سیری اپل است_تاشکن
۵ ویژگی تازه و مهم سری گلکسی S24 آشکار شد ۱۴

هوش مصنوعی مولد برای ویرایش تصاویر در سری گلکسی S24

یکی از دلنشین‌ترین قابلیت‌های سری گلکسی S24 انگارً Generative Edit نام دارد که سامسونگ می‌گوید امکان حرکت‌دادن یا حذف اشیا را فراهم می‌کند. به‌علاوه، با این ویژگی می‌توانید فضاهای خالی را پر کنید. بااین‌حال، برای منفعت گیری از آن به اکانت سامسونگ و اتصال اینترنت نیاز دارید. این ویژگی شباهت‌های بسیاری به قابلیت‌های حاضر در سری پیکسل گوگل دارد.

در این فایل به ویژگی High Resolution هم اشاره شده است که در توضیحات آن فقطً از دوربین قوی این خانواده نام می‌برد و اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست. این چنین در این فایل از Screen Display نام برده شده است که به افزایش روشنایی نمایشگر و تخت‌ترشدن صفحه‌نمایش اشاره دارد.

ادامه مطلب
اسنپ مارکت با ۶۴ درصد سهم، رهبر بازار سوپرمارکت آنلاین است

در روزهای تازه ناظر افشای رندرهای جدیدی از سری گلکسی اس ۲۴ بودیم و این چنین با قیمت این محصولات آشنا شدیم. خانواده تازه پرچمداران سامسونگ به گمان زیادً در ۲۷ دی‌ماه معارفه خواهد شد.





منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها