خوش آمدید

مرد شماره یک شطرنج ایران مقابل حریف ارمنی به تساوی رسید

قهرمان جهان مسابقات شطرنج اشکار و مقصولو چهاردهم شد


مسابقات شطرنج قهرمانی سریع جهان که در شهر تاریخی سمرقند برگزار و مگنوس کارلسن توانست برای پنجمین بار قهرمان شطرنج سریع جهان بشود.

ادامه مطلب
سهم شطرنج بازان ایران از مسابقات آسیا یک طلا و ۳ برنز می بود


به نقل از

خبرگزاری موج


​، مسابقات شطرنج قهرمانی سریع جهان که در شهر تاریخی سمرقند در جریان می بود با شناخت نفرات برتر آخر یافت.

در این اتفاقات مطابق انتظار، مگنوس کارلسن توانست برای پنجمین مرتبه قهرمان شطرنج سریع جهان بشود.ولادیمیر فدوسیف و یو یانگی به ترتیب توانستند جایگاه دوم و سوم را تصاحب کنند.

این چنین پرهام مقصودلو با کسب ۹ امتیاز به علت پوئن شکنی کمتر نسبت به دیگر رقیب ها در جایگاه چهاردهم(سوم مشترک) قرار گرفت و برنده جایزه ۱۴۰۰۰ دلاری شد.پویا ایدنی هم با کسب ۸ امتیاز توانست در رده ۳۲ جدول قرار گرفته و جایزه ۱۵۰۰ دلاری را تصاحب کند.بردیا دانشور با کسب ۷/۵ و محمدامین طباطبایی با ۷ امتیاز به کار خود در شطرنج سریع آخر دادند.

اما در قسمت بانوان آنستازیا بودناروک توانست قهرمان سریع جهان بشود و هامپی کونرو و لی تینجیه توانستند در رده دوم و سوم جدول رده بندی قرار بگیرند.

ادامه مطلب
شطرنج مسترز شارجه برای مقصودلو پیروزی داشت برای طباطبایی توقف_تاشکن

از نکات قابل دقت این که مهرداد پهلوان زاده و امیرعرفان هاشمی که در این اتفاقات به گفتن داور وجود داشتند با دقت به نظر سرداور مسابقات، در بالای جدول وجود داشته و به ترتیب قضاوت استیج یک مسابقات که حساسترین بازی ها در آن جریان داشت را بر مسئولیت داشتند.

از امروز مسابقات برق آسا جهان برگزار خواهد شد.




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها