خوش آمدید

جزئیاتی از شروعِ «رصتا»/ فردا با حضور رئیس صدا و سیما افتتاح می‌شود

جزئیاتی از اغازِ «رصتا»/ فردا با وجود رئیس صدا و سیما افتتاح می بشود


به نقل از ، دومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و عکس فراگیر که به گفتن «رصتا» شناخته می‌بشود فردا (روز یکشنبه ۱۰ دی‌ماه) ساعت ۱۰ صبح با وجود پیمان جبلی رئیس صداسیما در مصلی‌ تهران افتتاح خواهد شد.

نزدیک به ۱۵۰ سکو برای وجود در «رصتا» ثبت‌نام کرده‌اند که ۱۳۲ سکو از سکوهای دارای مجوز می باشند و نزدیک به ۲۰ غرفه هم به شرکت‌های پشتیبانی‌گر همانند اپراتورها تعلق داده شده است.

سکوها همچون سال قبل در این نمایشگاه می‌توانند با یکدیگر، مسئولان و مخاطبان‌شان به‌صورت مستقیم تعامل برقرار و به بهتر شدن فضای مجازی سرزمین پشتیبانی کنند.

نمایشگاه از غرفه‌هایی راه اندازی شده که مخاطبان از آنها بازدید می‌کنند. ساترا و معاونت‌های صداوسیما و قسمت‌های خصوصی پشتیبانی‌کننده این صنعت بخشی از آن را به خود تعلق داده‌اند. به‌غیر از آن یک‌سری از نشست‌ها و کارگاه های تخصصی برگزار خواهد شد که قسمتی از آن برای مسئولان و سکوها خواهد می بود.

ادامه مطلب
باورهای غلط درمورد خراب شدن دندان‌های مادران باردار - تاشکن
آخرین مطالب

این چنین یکسری نشست‌ها هم برای عموم مردم در نظر گرفته شده است تا با این زیست‌بوم آشنایی اشکار کرده تا بهتر از آنها منفعت گیری کنند. علاوه بر آن یک تالار هوش مصنوعی نیز داریم که آخرین تغیرات هوش مصنوعی و کارکردهای آن در رسانه‌های فراگیر در این تالار معارفه و به نمایش گذاشته می‌بشود.

طی یک سال و نیم قبل تعداد سکوها بیشتر از ۲ برابر شده‌اند یعنی اگر تا سال قبل ۲۰۰ سکو مجوز داشتند اکنون ۴۰۰ سکو دارای مجوز از ساترا می باشند. یقیناً امکان پذیر تا آخر امسال ۱۰۰ مجوز دیگر نیز صادر بشود. قسمتی از آنها سکوهایی می باشند که تازه فعالیت‌شان را اغاز کرده‌اند و این بیانگر استقبال فعالان رسانه از کارآفرینی رسانه‌ای و فعالیت در فضای مجازی است.

ادامه مطلب
کارگردان «عشق کوفی» سریال تازه می سازد

همان‌گونه که سامان مرادحسینی سخنگوی مجمع «رصتا» اظهار کرده که آخرین آمار ثبت نام سکوهای دارای از مجوز از ساترا بیانگر افزایش تقریبا دو برابری مقدار شراکت رسانه‌های فراگیر در این نمایشگاه است و تا بحال ۱۵۱ رسانه دارای مجوز از ساترا برای شرکت در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند و علاوه بر این برخی اپراتورهای اراعه‌دهنده خدمات اینترنت و دیگر شرکت‌های اراعه‌دهنده خدمات به رسانه‌های صوت‌و عکس فراگیر در این نمایشگاه وجود دارند.

او این چنین به این مسئله اشاره کرده که نخستین مجمع «رصتا» با وجود اعضای محترم مجمع روز دوشنبه ۱۱ دی‌ماه امسال در دومین نمایشگاه برگزار خواهد شد و مسائل مهمی از جمله گزارش کارکرد امسال سال و برنامه‌های آتی مجمع او گفت و گو و بازدید خواهند شد.

همگرایی و هم‌افزایی بین فعالان، ذی‌نفعان و پشتیبانی‌کنندگان صوت‌و عکس فراگیر، تشکیل زمان برای گسترش موثر سکوهای صوت‌و عکس فراگیر و شناسایی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل فعالان زنجیره قیمت آفرینی رسانه‌ها و این چنین بازایابی و اراعه اقتصادی تولیدات به سود تولیدکنندگان و مشاغل ذیربط از جمله اهداف و دستاوردهای این نمایشگاه به‌گفتن با اهمیت ترین اتفاقات بزرگ ملی در حوزه نمایش خانگی و صوت و عکس فراگیر به حساب می اید.

ادامه مطلب
HMD از کنار گذاشتن این برند خاطره‌انگیز خبر داد + ویدیو

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

سال قبل در نمایشگاه ۹۶ سکوی دارای مجوز از ساترا وجود داشتند و علاوه بر این در این نمایشگاه، مجمع رسانه‌های صوت‌وتصویر فراگیر ایران راه اندازی و انتخاباتی برای این مجمع برگزار شد که ۱۶۵ سکو در این انتخابات شرکت و هشت نفر از مدیران و مالکان سکوها از سوی شرکت‌کنندگان بیش‌ترین رأی را برای وجود در شورای راهبری مجمع «رصتا» دریافت کردند و به‌گفتن اعضای مهم شورای راهبری انتخاب شدند.

این چنین دوشنبه ۱۱ دی‌ماه نشست شورای حمایتو تسهیلات از سکوها، سه‌شنبه ۱۲ دی‌ماه نشست مجمع «رصتا» و چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه نشست شورای تدوین مقررات در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌بشود.

ادامه مطلب
اُفت قندخون افراد دیابتی خطرناک است - تاشکن

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها