خوش آمدید

آمار مایکروسافت اج در سال 2023؛ مقابله با 127 میلیون حمله فیشینگ

آمار مایکروسافت اج در سال ۲۰۲۳؛ مقابله با ۱۲۷ میلیون دعوا فیشینگ


مایکروسافت اخیراً آمار مربوط به کارکرد مرورگر اج (Edge) برای سال ۲۰۲۳ را اظهار کرده است که مشخص می کند مردم چطور از آن در زندگی روزمره خود منفعت گیری کرده‌اند. در این گزارش آمارهای جالبی درمورد مرورگر مایکروسافت اراعه شده است، از جمله این که اج کاربران را از بیشتر از ۱۲۷ میلیون دعوا فیشینگ نجات داده است.

مطابق گزارش مایکروسافت، کاربران اج و بینگ بیشتر از ۱.۹ میلیون بار از هوش مصنوعی Copilot منفعت گیری کرده‌اند. ردموندی‌ها اخیراً نسخه اندروید و iOS اپلیکیشن چت‌بات خود را در دسترس عموم قرار دادند. علاوه‌براین، کاربران با پشتیبانی هوش مصنوعی بیشتر از ۱.۸ میلیون عکس تشکیل کرده‌اند که ۱۸۰۰ برابر زیاد تر از کل مجموعه‌های موزه لوور و متروپولیتن است!

مقابله با حملات فیشینگ توسط مایکروسافت اج

آمار مایکروسافت اج در سال ۲۰۲۳؛ مقابله با ۱۲۷ میلیون دعوا فیشینگ ۱۹

بهترین قسمت این گزارش به رویکردهای اج برای محافظت از کاربران مربوط می‌بشود. مایکروسافت ادعا می‌کند که Edge کاربران را از بیشتر از ۱۲۷ میلیون دعوا فیشینگ نجات داده است:

«ما از ایمن نگه‌داشتن شما در فضای آنلاین غافل نشدیم. Edge بیشتر از ۱۲۷ میلیون دعوا فیشینگ را متوقف کرده است که معادل چهار دعوا فیشینگ در هر ثانیه برای یک سال کامل است.»

از دیگر موارد اشاره‌شده در این گزارش می‌توان به زمان صرف‌شده روی بازی‌ها اشاره کرد که مطابق حرف های مایکروسافت، کاربران اج تقریباً ۹۰۰۰ سال بازی رایگان انجام داده‌اند. در واقع، افراد بیشتری نسبت به کل جمعیت شهر هانتینگتون بیچ، کالیفرنیا، به‌صورت روزانه بازی Surf مرورگر مایکروسافت را توانایی کرده‌اند.

ادامه مطلب
کال آو دیوتی، آخرین سنگر ایکس باکس و گیم‌بعد!_تاشکن

در نهایت، بازیکنان ۱۴۸ میلیون امتیاز در Edge پیدا کرده‌اند که مایکروسافت ادعا می‌کند برای پرداخت ۱۰۰۰ سال اشتراک ایکس باکس Game Pass Ultimate کافی است!

1703935525 323 آمار مایکروسافت اج در سال 2023؛ مقابله با 127 میلیون
آمار مایکروسافت اج در سال ۲۰۲۳؛ مقابله با ۱۲۷ میلیون دعوا فیشینگ ۲۰

به‌طور کلی، مرورگر مایکروسافت اج با وجود این که هم چنان اختلاف چشمگیری با بزرگ‌ترین رقیب خود، یعنی گوگل کروم دارد، اما در کل، جایگاه خوبی برای خود تشکیل کرده و همیشه در تلاش است تا بتواند سهم بیشتری در بازار مرورگرهای دسکتاپ داشته باشد. در حالی که برنامه‌های مایکرو‌سافت برای مرورگر اج هم چنان نامشخص است، اما به گمان زیادً در ماه‌ها و سال‌های آینده ابزارهای هوش مصنوعی بیشتری به آن اضافه خواهند شد.



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
مایکروسافت به گمان زیادً درحال ساخت یک کنسول دستی ایکس باکس است_تاشکن

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها