خوش آمدید

واتس‌اپ ساخت نام کاربری در نسخه وب را ممکن می‌کند

واتس‌اپ ساخت نام کاربری در نسخه وب را ممکن می‌کند


اغاز سال جاری میلادی در گزارشی حرف های شد که واتس‌اپ برای نسخه اندروید و iOS درحال گسترش قابلیتی است که به کاربران اجازه می‌دهد برای خود یک نام کاربری انتخاب کنند. با این ویژگی، کاربران دیگر ناچار نیستند تا شماره خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و اکنون در گزارش‌هایی به گسترش این قابلیت برای نسخه وب واتس‌اپ اشاره شده است.

مطابق تصویری که توسط WABetainfo انتشار شده است، به‌زودی می‌توانید در واتس‌اپ وب برای خود یک نام کاربری تشکیل کنید. یقیناً این ویژگی تا این مدت درحال گسترش است و به گمان زیادً زمان فرد دیگر در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت، اما با دقت به این که در خردادماه به گسترش آن برای نسخه‌های موبایل واتس‌اپ اشاره شده می بود، می‌توان انتظار داشت در آینده نزدیک این قابلیت از راه برسد.

ادامه مطلب
۴ مداخله در خودکشی/ اینفوگرافیک

ساخت نام‌کاربری در نسخه وب واتس‌اپ

به‌طور کلی این ویژگی که تقریباً همه سرویس‌های مطلب‌رسان و شبکه‌های اجتماعی به آن تجهیزمی باشند، از حریم خصوصی کاربران محافظت خواهد کرد. با وجود آن، برای برقراری ربط دیگر نیازی به ارسال شماره خود برای افراد نخواهید داشت و می‌توانید با ارسال نام کاربری با آن‌ها ربط بگیرید.

علاوه‌براین، کاربران می‌توانند در هر وقتی نسبت به تحول نام کاربری خود عمل کنند.

در هفته و ماه‌های قبل در گزارش‌های مختلفی به گسترش قابلیت‌های جدیدی برای واتس‌اپ اشاره شده است. اخیراً به گسترش قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه برای این سرویس مطلب‌رسان اشاره شده می بود که با وجود آن، کاربران می‌توانند همراه با دوستان خود فیلم ببینند یا آهنگ گوش کنند. قابلیت پین‌کردن مطلب‌ها نیز ویژگی فرد دیگر است که ماه قبل در دسترس کاربران واتس‌اپ قرار گرفت.

ادامه مطلب
۱۰ تا از تاریک‌ترین آخر‌ها در انیمه‌



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها