خوش آمدید

هوش مصنوعی ترجمه تماس‌های گلکسی S24 در گوشی‌های دیگر نیز کار می‌کند

هوش مصنوعی ترجمه تماس‌های گلکسی S24 در تلفنهای دیگر نیز کار می‌کند


سامسونگ اکنون روی هوش مصنوعی متمرکز شده است و ماه قبل هوش مصنوعی مولد «سامسونگ گاوس» را با قابلیت نوشتن متن، کدنویسی و خلق عکس معارفه کرد. این چنین می‌دانیم که سری گلکسی S24 با مجموعه‌ای از ویژگی‌های هوش مصنوعی اراعه خواهد شد، ازجمله قابلیتی که امکان ترجمه تماس‌های تلفنی را فراهم می‌کند. اکنون گزارش جدیدی درمورد قابلیت ترجمه هم‌زمان تماس‌های S24 منتشرشده که مشخص می کند تلفنهای دیگر برندها نیز به گمان زیادً از آن حمایتخواهند کرد.

بر پایه گزارش تازه Nikkei Asia، قابلیت ترجمه تماس با هوش مصنوعی گلکسی S24 ابتدا با حمایتاز زبان‌های اسپانیایی و انگلیسی در دسترس قرار خواهد گرفت و بعد از آن، زبان‌هایی نظیر کره‌ای و ژاپنی نیز به آن اضافه خواهند شد.

ترجمه تماس‌ها با هوش مصنوعی در گلکسی S24

هوش مصنوعی ترجمه تماس‌های گلکسی S24 در تلفنهای دیگر نیز کار می‌کند ۱۴

در این گزارش این چنین اظهار شده که این ویژگی تازه برای تلفنهای غیرسامسونگ نیز کار خواهد کرد. با‌این‌وجود، اگر کاربری از گلکسی S24 منفعت گیری کند و فرد روبه رو گوشی غیرسامسونگی داشته باشد، هم چنان می‌توان از این قابلیت منفعت گیری کرد. یقیناً حمایتاز این قابلیت قابل انتظار می بود، چون محدودکردن آن فقط به تلفنهای سامسونگ، برای غول کره‌ای چندان منطقی نیست.

ادامه مطلب
سری گلکسی S23 به‌زودی آپدیت One UI 6.1 را دریافت می‌کند_تاشکن

امکان ترجمه هم‌زمان تماس‌ها تنها قابلیت هوش مصنوعی نیست که به تلفنهای سری گلکسی S24 اضافه خواهد شد. این شرکت روی ویژگی‌های فرد دیگر نیز کار می‌کند که به کاربران پشتیبانی خواهند کرد تا توانایی تلفنهای خود را به سطح جدیدی ارتقاء دهند. یقیناً تا این مدت این ویژگی‌ها به‌طور دقیق اشکار نیستند.

تلفنهای سری گلکسی S24 سامسونگ به گمان زیادً ماه آینده میلادی و در روز ۱۷ ژانویه (۲۷ دی‌ماه) معارفه خواهند شد. تا بحال در گزارش‌های مختلفی به مشخصات این دستگاه‌ها اشاره شده است. روز قبل قیمت تلفنهای سری گلکسی S24 آشکار شد که مطابق آن به نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد قیمت پرچمداران آینده خود را مقداری نسبت به نسل قبلی افت دهد.

ادامه مطلب
سامسونگ باگ حسگر تاثییر انگشت گلکسی S23 در One UI 6.1 را رفع می‌کند_تاشکن



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها