خوش آمدید

بحث خزانه فدراسیون در جریمه‌ها وسط بود/نتوانستیم نمایش خوب خود را مقابل نساجی انجام دهیم

او گفت و گو خزانه فدراسیون در جریمه‌ها وسط می بود/نتوانستیم نمایش خوب خود را روبه رو نساجی انجام دهیم


علیرضا بیرانوند بعد از این دیدار فرمود: در بازی‌ای که احتمالا نتوانستیم نمایش خوب خود را روبه رو نساجی انجام دهیم اما باز هم خدا را شکر که سه امتیاز بازی را گرفتیم و از هواداران هم سپاس می‌کنیم که در این هوای سرد به ورزشگاه آمدند.

بیرانوند در رابطه این که گوش آریا برزگر را گرفت، تصریح کرد: آریا برزگر اگر یادتان باشد جوان می بود و هنگامی در تیم پرسپولیس می بود گوشش را گرفتم و گفتم یک چیزی می‌بشود امروز هم مجدد گوش او را گرفتم و گفتم دیدی چیزی شدی! او در لیگ برتر فیکس بازی می‌کند و تیم‌های بزرگ هم او را دوست دارند امیدوارم که بدرخشد و روز به روز پیشرفت کند.

گلر تیم پرسپولیس در رابطه برگشت دادن چهار امتیاز سپاهان تصریح کرد: احتمالا هواداران غمگین شوند اما من زیاد خوشحالم که چهار امتیاز سپاهان را برگرداندند. چون دوست نداشتم تیم بزرگی که بازیکنان بزرگی هم گرفته می بود و تیم را روی قهرمانی بسته می بود آخر فصل اگر قهرمان نشود بگوید اگرچهار۴ امتیاز را کسر نمی‌کردند قهرمان می‌شدند. یقیناً من سر از قانون آنها درنمی‌آورم چهار امتیاز را برمی‌گردانند اما شش بازیکن سپاهان را محروم می‌کند این در حالی است که این شش بازیکن در همه بازی‌ها وجود داشته‌اند. فقط می‌توانم بگویم اینجا ایران است!

ادامه مطلب
تهیه کننده "سپهبد": اجازه دهیم درمورد مسائل اساسی سرزمین او گفت و گوی صریح شکل گیرد

بیرانوند در رابطه رای استیناف که تنها جریمه برای باشگاه باقی ماند او گفت: از ابتدا جستوجو این جریمه بودند به هر حال او گفت و گو خزانه فدراسیون است. واقعا برخی اوقات اتفاقاتی رخ می‌دهد و فدراسیون کارهایی انجام می‌دهد که خود تیم‌ها و هواداران به جان هم بیفتند. واقعا اتفاقات خوبی نیست. اتفاقی که افتاد به زیان پرسپولیس شد و ای کاش پرسپولیس سقف را مراعات نمی‌کرد.

او افزود: عیسی آل کثیر برای چهار، پنج تومان نماند. به قول آقای گل‌محمدی یک کلاه گشاد روی سر ما گذاشتند. من صحبتی شنیدم مبنی بر این که آقای قنبرزاده حرف های است این قانون آزمایشی بوده است و نمی‌دانم احتمالا فردی به او پیامک داده که این سخن را بزند. آقای قنبرزاده این سخن از شما دور از انتظار است. شما که این سقف را گذاشتید چندین دفعه مصاحبه کردید و آن قدر راجع به آن سخن زدید الان بگویید آزمایشی است در کت من نمی‌رود.

ادامه مطلب
کمیته انضباطی، خسرو حیدری را محروم کرد



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها