خوش آمدید

چگونه کسب و کار خود را برای Black Friday آماده کنیم

چطور کسب و کار خود را برای Black Friday آماده کنیم


جمعه سیاه می تواند بهترین روز فروش شرکت شما در سال باشد. بیاموزید که چه کاری انجام دهید تا بزرگترین روز خرید را برای کسب و کار خود پیروزی آمیز کنید. کلمه «جمعه سیاه» برای  اولین بار برای توصیف سقوط بازار سهام در جمعه مورد منفعت گیری قرار گرفت. بزرگ‌ترین روز خرید آمریکا «جمعه بزرگ» نام داشت. با این حال، بعد از این که خریداران علتایجاد ترافیک متعدد شدند، جمعه بزرگ را «جمعه سیاه» نامیدند و این نام ماندگار شد.

با این وجود، جمعه سیاه در ایالات متحده و در سراسر جهان محبوب شد. این بزرگترین روز خرید آمریکا از سال ۲۰۰۱ بوده است. با این حال، اگر درست برنامه ریزی کنید، می تواند بیشتر از یک اتفاقات یک روزه برای کسب و کار شما باشد. بلک فرایدی با اهرم مناسب می تواند ترافیک سایت و فروش را در دراز زمان افزایش دهد. این چنین پتانسیل تشکیل وفاداری به برند را دارد که پایگاه مشتری شما را افزایش می دهد. با این وجود، نکات ذکر شده در زیر برای شرکت‌هایی در هر اندازه و صنایع اعمال می‌بشود.

۱.سریع اغاز کن

احتمالا اکنون زمان آن نرسیده است که مشتریان را با تبلیغات جمعه سیاه خود جذب کنید. با این حال، هر چه سریعتر اغاز به برنامه ریزی و آماده سازی کمپین خود کنید. آیا می دانید چه مخاطبانی را می خواهید مقصد قرار دهید؟ در غیر این صورت، تحقیقاتی را انجام دهید تا اشکار کنید چه فردی زیاد تر به چیزی که تصمیم اراعه آن را دارید علاقه مند است. آیا بودجه بازاریابی شما شامل پول تبلیغات جمعه سیاه می بشود؟ اگر نه، ببینید چه مقدار پول نقد می توانید برای بازاریابی جمعه سیاه خرج کنید.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
پایدار بودن همه جایگاه‌های سوخت کشور

شما این چنین می خواهید تصمیم بگیرید که چطور پول خود را به گونه ای خرج کنید که نتایج را به حداکثر برسانید. آیا برای اجرای مطرح بازاریابی جمعه سیاه خود به پشتیبانی اشخاص ثالث نیاز دارید؟ اگر این چنین است، همین الان متخصصانی را اشکار کنید که می توانند به شما پشتیبانی کنند. این چنین زمان خوبی است که به جستوجو میکرو اینفلوئنسرها برای تبلیغ نام برند خود باشید. این افراد تمایل به  نرخ تبدیل خوبی دارند. تهیه محصولاتی که می خواهید برای فروش اراعه دهید نیز یکی از جنبه های مهم برنامه ریزی اولیه است.

۲. وب سایت خود را آماده کنید

وب سایت خود را در دستگاه های گوناگون مشاهده کنید تا یقین شوید که عکس العمل گرا است و سریع بارگذاری می بشود. اگر زیاد کند باشد، خریداران را به رقبای خود از دست خواهید داد. اگر مردم دلواپس معامله های دیگر باشند چشم به راه سایت شما نخواهند ماند. این چنین باید یقین شوید که سایت شما برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شده است. مشاهده و پیمایش در هر صفحه ای باید آسان باشد. این کار فروش آنلاین را افزایش می دهد و حتی جایگاه شما را در نتایج موتورهای جستجو بهبود می بخشد. فروشگاه آنلاین خود را بازدید کنید تا یقین شوید که بهینه و قانع کننده است. از متا تگ ها برای همه تصاویر محصول خود منفعت گیری کنید. این یک روش رایگان و موثر برای بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجو است.

۳. یک صفحه فرود جمعه سیاه تشکیل کنید

یک صفحه فرود دلنشین جمعه سیاه می تواند به مشتریان پشتیبانی کند تا معامله های خوبی را در سایت شما اشکار کنند. این چنین می تواند به شما پشتیبانی کند تا با ترقی نقاط فروش منحصر به فرد خود از رقیب ها نزدیک شوید. چه چیزی کسب و کار شما را از رقیب ها نزدیک می کند؟ آیا چیزی منحصر به فرد اراعه می دهید که مردم در هیچ جای فرد دیگر نتوانند آن را اشکار کنند؟ راه دیگر برای برجسته شدن این است که متعهد شوید که درصدی از سود خود را به خیریه بدهید.

ادامه مطلب
ماراتن تلویزیونی شرکت های دانش بنیان در مسابقه «شکوفا»

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

 دلیلی را انتخاب کنید که مخاطب مقصد شما بتواند آن را فهمیدن کند و از بعد آن بربیاید. در صفحه فرود خود به مردم در رابطه آن بگویید. در نهایت، یقین شوید که صفحه فرود شما یک فراخوان برای عمل آشکار دارد. مردم باید بتوانند در یک نگاه ببینند که شما می خواهید روی چه چیزی کلیک کنید. پیوندها باید به صفحات فروشگاه الکترونیکی خاصی منتهی شوند که در آن افراد بتوانند آنچه را که می خواهند خریداری کنند.

۴. یک استراتژی فروش بسازید

چه نوع معاملاتی را می خواهید به خریداران جمعه سیاه اراعه دهید؟ تخفیف ها عالی می باشند، اما مطمئنا تنها گزینه شما نیستند. مقداری زمان بگذارید و در نظر بگیرید که چه چیزی برای مخاطب مقصد شما دلنشین است. حتی می توانید یک نظرسنجی در حساب رسانه های اجتماعی خود ارسال کنید و از مردم سوال کنید که چه چیزی را زیاد تر دوست دارند. یکی دیگر از تاکتیک های خوب این است که به مخاطبان خود اجازه دهید  بین دو گزینه تخفیف انتخاب کنند. حمل و نقل رایگان  یک امر الزامی است و این چنین باید در استراتژی شما گنجانده بشود. نزدیک به دو سوم خریداران برای هر خرید انتظار آن را دارند.

۵. تلاش های بازاریابی خود را تحکیم کنید

یکی از دلایل مهم برای اغاز زودهنگام این است که تلاش های بازاریابی خود را قبل از جمعه سیاه تحکیم کنید. هنگامی افراد کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما را تایپ می کنند، می خواهید سایت شما به راحتی اشکار بشود. شما این چنین نیاز به شناخت برند دارید تا مردم به قدر کافی به شما مطمعن کنند تا از شما خرید کنند. راه های بسیاری برای بهینه سازی سایت وجود دارد، از جمله تبلیغات پولی و لینک بیلدینگ. با این حال، یکی از روش های موثر، بازاریابی محتوا است.

ادامه مطلب
آپولو 16 بر روی ماه فرود آمد_تاشکن

بازاریابی محتوا علتشناسایی نام تجاری می بشود و کسب و کار شما را به گفتن یک رهبر صنعت ارتقا می دهد. این کار سئوی شما را افزایش می دهد و تعداد افرادی که از سایت شما بازدید می کنند را افزایش می دهد. زیاد تر تبدیل نرخ تبدیل بالاتر می بشود. اگر کسب و کار شما تا این مدت وبلاگی ندارد، اکنون زمان آن است که وبلاگی را راه اندازی کنید. برنامه ریزی کنید و به طور منظم محتوای دلنشین تشکیل کنید.

۶. بازاریابی محتوای رسانه های اجتماعی

این تنها سایت شما نیست که به محتوا نیاز دارد. صفحات رسانه های اجتماعی شما نیز باید محتوای جذابی اراعه دهند. این مطالب نه تنها باید الهام قسمت بازدیدکنندگان از سایت باشد، بلکه باید به گونه ای قابل اشتراک گذاری باشد که تبلیغات دهان به دهان را تحکیم کند. متن تنها گزینه محتوا برای کانال های رسانه های اجتماعی شما نیست. این چنین می توانید از فیلم ها، عکس ها و اینفوگرافیک ها منفعت گیری کنید. محتوای بصری  جواب های مثبت بیشتری  نسبت به متن تشکیل می کند.

۷. بازاریابی محتوای ایمیلی

اگر می خواهید فروش داشته باشید، مطلب های ایمیل شما باید  برجسته باشند .شعار شما باید دقت را جلب کند. ایمیل شما باید شامل یک نظر آشکار باشد. مشتریان بدون نیاز به بازدید از سایت شما باید بدانند چه چیزی به دست می آورند. در عین حال، همه ایمیل ها نباید تبلیغاتی باشند. تشکیل محتوای عالی برای سایت، صفحات رسانه های اجتماعی و لیست ایمیل کار زیاد بسیاری است. خوشبختانه، شما ناچار نیستید محتوای برنده ای تشکیل کنید، در حالی که از همه جنبه های دیگر آماده سازی جمعه سیاه منفعت گیری می کنید.

ادامه مطلب
سرمربی فولاد از علت جریمه دو میلیاردی خبر ندارد!_تاشکن

۸. قیف تبدیل یا فروش خود را ساده کنید

نرخ پرش شما چه مقدار است؟ اگر برای صنعت شما بالاتر از حد متوسط ​​است، یقین شوید که از کلمات کلیدی مناسب در محتوا و تبلیغات خود منفعت گیری می کنید. این چنین امکان پذیر بخواهید مخاطب هدفی را که می‌خواهید به آن دسترسی اشکار کنید، مجدد بازدید کنید. چه نوع تبلیغاتی بیشترین بازدیدکننده را دارد؟ نرخ تبدیل این بازدیدها چه مقدار است؟ تعداد بسیاری بازدید اگر تبدیل فروش نشود، کسب و کار شما را رشد نخواهد داد. مشتریان قبل از خرید چیزی از شما از چه صفحات فرود بازدید می کنند؟ چه اطلاعاتی در این صفحات ظاهر می بشود؟ به گمان زیادً می خواهید بر پایه این محتوا برای افزایش بازدید و فروش بسازید. کدام صفحات فرود بیشترین سود را دارند؟ امکان پذیر صفحاتی نباشند که بیشترین بازدید را دارند. شما می توانید با دانستن خواسته های مشتریان پردرآمد به نتایج بهتری دست یابید.

۹. ابزارهای مناسب هوش مصنوعی را انتخاب کنید

اکنون زمان خوبی برای بهینه سازی سایت خود با ابزارهای هوش مصنوعی است که توانایی مشتری را بهبود می بخشد. یک ربات چت می تواند هر زمان که نیاز باشد حمایتسریع اراعه دهد. هوش مصنوعی این چنین می‌تواند با اراعه پیشنهاد‌های موثر محصول، توانایی کاربر را شخصی‌سازی کند. این به مشتریان پشتیبانی می کند تا معامله های عالی را بدون صرف زمان بسیاری در سایت شما اشکار کنند.

این نه تنها فروش را افزایش می دهد، بلکه مقدار رضایت مشتری را نیز افزایش می دهد. ابزارهای هوش مصنوعی برای رها کردن سبد خرید زیاد موثر می باشند. آنها می توانند به مشتریان شما در رابطه پیشنهادات عالی که در شرف از دست دادن آنها می باشند یادآوری کنند. این چنین می‌توانید از این ابزارها برای اراعه تخفیف‌های اضافی منفعت گیری کنید که مشتریان را تشویق به خرید کند.

ادامه مطلب
محمد بیرانوند سهمیه المپیک اهداف‌پروازی ایران را گرفت

۱۰. یک استراتژی برای تشکیل وفاداری به برند تشکیل کنید

بعد از پایان برنامه ریزی برای جمعه سیاه، زمان آن است که مقداری به آینده نگاه کنید. چطور می توانید از جمعه سیاه برای تبدیل مشتریان تازه به مشتریان وفادار منفعت گیری کنید؟ امکان پذیر بخواهید یک برنامه وفاداری را در نظر بگیرید. می‌توانید به خریداران تازه امتیاز بدهید که می‌توانند در خریدهای بعدی با تخفیف مبادله کنند. این علتمی‌بشود مردم تمایل داشته باشند که به فروشگاه شما بازگردند. یک ایمیل سپاس نیز راه طویل را به سمت پرورش وفاداری مشتری می‌کند. برای نشان دادن سپاس خود، یک هدیه کوچک رایگان، کوپن، یا نظر اختصاصی دیگر اضافه کنید.

مطمعن حاصل کنید که مشتریان شما می دانند در صورت نیاز به پشتیبانی چطور با شما تماس بگیرند. مشتریانی را تشویق کنید که برای اولین بار برای به روز رسانی ایمیل شما ثبت نام کنند یا شما را در رسانه های اجتماعی جستوجو کنند. این به شما پشتیبانی می کند با آنها در ربط باشید. این چنین به آنها امکان دسترسی به محتوای سودمند و پیشنهاد های محصول مشابه را می دهد. از قبل تصمیم بگیرید که چطور از جمعه سیاه برای گسترش پایگاه مشتریان خود منفعت گیری کنید. به یاد داشته باشید، نگه داری مشتریان جاری تا هفت برابر ارزان تر از به دست آوردن مشتریان تازه است.

۱۱. از کارشناسان پشتیبانی بگیرید

همانطور که می بینید، اگر می خواهید بهترین منفعت گیری را از جمعه سیاه ببرید، کارهای بسیاری باید انجام دهید. این چنین به شما امکان می دهد استراتژی های گوناگون را آزمایش کنید و بهترین ها را بیابید. امکان پذیر بخواهید از کارشناسان بازاریابی پشتیبانی بگیرید. انجام این کار به شما امکان می دهد تا کسب و کار خود را به بهترین شکل به نمایش بگذارید. این چنین پایه و مبنا تبلیغات موفق در طول سال را خواهد گذاشت.

انتهای نوشته/ منبع



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها