خوش آمدید

لوگو رسمی سیستم عامل HyperOS شیائومی منتشر شد

لوگو رسمی سیستم عامل HyperOS شیائومی انتشار شد


پوسته مبتنی بر اندروید شیائومی سال‌ها است که MIUI نامیده می‌بشود، اما امسال این شرکت تصمیم گرفت تا تغییری در آن اعمال کند. به این علت، در ماه اکتبر، «لی جون»، مدیرعامل شیائومی HyperOS را معارفه کرد که بعد از انتشار کردن به‌روزرسانی‌های اندروید ۱۴، جانشین MIUI خواهد شد. اکنون در وقتی که فاصله چندان بسیاری با انتشار کردن HyperOS 1.0 مبتنی بر اندروید ۱۴ نداریم، لوگو رسمی این سیستم عامل انتشار شده است.

به‌نظر می‌رسد عصر جدیدی برای کاربران شیائومی اغاز شده است و غول فناوری چینی که به‌طور فعال در بازارهای مختلفی از جمله خودروها برقی وجود دارد، به‌جستوجو ساخت اکوسیستم منحصر‌به‌فرد خود است. سیستم عامل HyperOS که چند ماه قبل به‌طور رسمی معارفه شده می بود از جمله محصولات این اکوسیستم محسوب می‌بشود و اکنون حساب رسمی شیائومی در ایکس تصویری از لوگو رسمی سیستم عامل HyperOS را به اشتراک گذاشت.

ادامه مطلب
دعای روز دوم ماه مبارک رمضان + تفسیر

لوگوی سیستم عامل HyperOS شیائومی

لوگو رسمی سیستم عامل HyperOS شیائومی انتشار شد ۱۴

سیستم عامل شیائومی لوگوی مینیمالی دارد و به گمان زیادً شکل گرد آن به تصمیم این شرکت برای ساخت یک اکوسیستم اشاره دارد.

این چنین وقتی که آن را با لوگوهای قبلی MIUI قیاس کنم، قدم رو‌به‌جلو شیائومی کاملاً قابل تشخیص است. همانطور که به گمان زیادً بدانید، این شرکت قبلاً به جای طراحی از لوگوهایی منفعت گیری کرد که از حروف راه اندازی شده‌اند، اما اکنون برای سیستم عامل جدیدی خود یک لوگو منحصر‌به‌فرد طراحی کرده است. باید دید که آیا لوگو HyperOS برای نسخه‌های گوناگون آن تحول خواهد کرد یا خیر.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
آتشفشان‌های سیاره زهره به گمان زیادً همین اکنون درحال فوران هستند_تاشکن

شیائومی چند روز پیش لیست اولین تلفنهای دریافت‌کننده HyperOS در بازار جهانی را انتشار کرد که نام شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو، شیائومی ۱۳ اولترا، شیائومی ۱۳T و ۱۳T پرو، ردمی نوت ۱۲/۱۲S و شیائومی پد ۶ در آن دیده می‌شد. بعد از آن نیز دومین لیست از دستگاه‌های ردمی و شیائومی که این سیستم‌عامل را دریافت می‌کنند، انتشار شد.





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها