خوش آمدید

واکنش داروسازان به فروش اینترنتی دارو/ رویکرد سازمان نظام پزشکی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

پرداخت ۲ ماه یارانه دارو به داروخانه‌ها تا آخر هفته – تاشکن

به نقل از خبرنگار مهر، با اجرای مطرح دارویاری که از سال قبل کلید خورده است، قرار می بود سهم ارز دارو به طور آنلاین به حساب داروخانه‌ها واریز بشود.

در ابتدای اغاز مطرح دارویاری، پرداخت سهم ارز دارو به داروخانه‌ها از روال قابل قبولی برخوردار می بود؛ اما به یکباره ناظر تأخیرهای طویل زمان در پرداخت مطالبات داروخانه‌ها بودیم.

اکنون، داروخانه‌ها با مشکل افتنقدینگی روبه رو اند و همین نوشته علتشده تا ناظر ابراز افتدارویی در سرزمین باشیم.

بهمن صبور نایب رئیس انجمن داروسازان تهران، نبوده است نقدینگی را علتابراز افتدارو دانست و او گفت: داروخانه‌ها پولی برای خرید دارو ندارند.

قریب به اتفاق داروخانه‌ها بابت افتنقدینگی، دچار مشکل شده اند و توان مالی برای خرید دارو به اختصاصی داروهای خاص را ندارند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
مروری بر زندگی علی صفایی حائری به بهانه "برای پس از مرگم"/ کالبدشکافی اتهامات پس از مرگ

در همین حال، شهرام کلانتری خاندانی رئیس انجمن داروسازان ایران، اظهار داشت: بیشتر از ۱۰ همت، طلب داروخانه‌های خصوصی از محل یارانه دارو است که پرداخت نشده است.

اکنون، محمدمهدی ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، از پرداخت سهم ارز دارو به داروخانه‌ها خبر داد و او گفت: مسئولان سازمان برنامه و بودجه قول داده اند تا آخر هفته جاری، سهم ارز دارو بابت ماه‌های شهریور و مهر، به حساب داروخانه‌ها واریز بشود.



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها