خوش آمدید

سرمربی استقلال از تساوی تیمش در دربی ابراز رضایت کرد

فقط سر استقلال کلاه رفت!


او در ادامه گفت: هوادار استقلال دیگر نمی‌پذیرد که در این فوتبال رقابت برابر و جوانمردانه وجود دارد. کجا می باشند دوستانی که می‌انها گفتند نتایج تیم‌های متخلف سه بر صفر می‌بشود؟ الان جواب هوادار استقلال را چه فردی می‌دهد؟ بغضم می‌گیرد هنگامی می‌بینم بچه‌۱۰، ۱۲  ساله با مشکلات جسمانی شدید از هزار کیلومتر آن طرف‌تر خودش را به کمپ استقلال می‌رساند و پدر و مادرش می‌گویند استقلال همه زندگی‌اش است. من عشق واقعی را در همین کمپ استقلال دیده‌ام. اینجا هوادرانی دیده‌ام که هزارتا همانند نکونام باید جلویشان کمر خم کنند. من الان به این هواداران چه بگویم؟ بگویم قانون فقط برای استقلال می بود؟

سرمربی استقلال افزود: یقیناً من و بازیکنان از شنیدن خبر بازگردان امتیازها شوکه نشدیم چون همانند روز روشن می بود این اتفاق می‌افتد. فقط دلم برای تیمم می‌سوزد. می‌دانید همین مراعات سقف بودجه چه مقدار تیم من را دچار کرد؟ چندین و چند ساعت جلسه گذاشتیم؟ چه مقدار با بازیکنان چانه زدیم؟ چه مقدار گفتیم قراردادها را کم کنید و بچه‌ها از حق خود گذشتند؟ در حالی که رقیبان استقلال از خریدهای خود لذت می‌بردند، همه فکر و ذکرمان این می بود که قراردادها را افت دهیم. از قبل از اغاز فصل درگیرش بودیم تا همین الان که تا این مدت قرارداد یوسو سسما مربی بدنساز اسپانیایی تیم ثبت نشده است.

ادامه مطلب
9 مسئله طلایی که قبل از خرید دستگاه تصفیه آب باید در نظر گرفت!

نکونام با گفتن این که دو روز قبل بخاطر قراردادش مربی بدنساز اسپانیایی تیم دعوا می‌کردیم، در ادامه گفت: تا این مدت دچار این هستیم که قرارداد بازیکنان کم بشود. آقایان نمی‌خواستید قانون را مراعات کنید چرا ما را دچار این چیزها کردید؟ چرا سر استقلال کلاه گذاشتید؟ از روز اول می گفتید همه چیز الکی است.

نکونام او گفت: یقیناً ساده‌لوحی خودمان هم می بود که سرکارمان گذاشتند. فقط می‌گویم طفلکی بازیکنان استقلال که فداکارانه مبلغ قراردادشان را کم کردند تا قانون اجرا بشود. الان هم همراه شوند و قرارداد بازیکنان و کادر را به حالت اول برگردانند. در کل این امتیازها نوش جان رقیب ها که هم تیم خوب بستند و هم این که سرشان کلاه نرفت و کار خودشان را کردند. به مصاحبه‌های اول فصل من خوب دقت کنید فهمید می‌شوید این وسط فقط استقلال و هوادارانش مظلوم بودند و اینقدر سختی کشیدند و حرص خوردند.

ادامه مطلب
مسابقه استقلال و پیکان در ورزشگاه پاس قوامین برگزار می‌شود_تاشکن
آخرین مطالب

سرمربی استقلال در آخر او گفت: با وجود همه مشکلاتی که داشتیم، بازیکنان ما فداکاری کردند و تا این مدت هم می‌گویم باید تک تک آنها را طلا گرفت. امسال با همه مشکلاتی که می بود مرد و مردانه جنگیدند و از آنها سپاس می‌کنم. از این به سپس هم می‌جنگیم ولی بدانید چه بر سر من و تیمم آوردند. امسال در ماجرای تازه استقلال و هوادارانش زیاد چیزها را فهمیدند.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها