خوش آمدید

سفری متفاوت به طبیعت زیبا و بکر شمال

سفری متفاوت به طبیعت قشنگ و بکر شمال


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

از دیرباز طبیعت زیبای شمال ایران، مورد دقت گردشگران داخلی و خارجی بوده است. این منطقه با داشتن جنگل‌های سرسبز، کوه‌های بلند، دریاچه‌های آرام و چشمه‌های جوشان مقصدی عالی برای یک سفر خاطره‌انگیز به حساب می اید. شما با سفری متفاوت به طبیعت قشنگ و بکر شمال، می‌توانید یک سفر مهیج و پر ماجرا را جستوجو نمایید و از جاذبه‌های طبیعی بی‌نظیر آن دیدن کنید. به همین منظور در این نوشته، سفرهایی که می‌توانند خاطرات فراموش‌نشدنی برای شما و عزیزانتان به یادگار بگذارند، معارفه خواهد شد.

فرصتی برای اسایش با مزایای سفر پاییزی به شمال

آخرین مطالب
ادامه مطلب
تصاحب سوپر جام اسپانیا توسط رئال مادرید در شب تحقیر بارسلونا با ۴ گل

پاییز، فصل رنگ‌ها است که در آن طبیعت لباسی رنگارنگ بر تن می‌کند و مناظری چشم‌نواز را به نمایش می‌گذارد. سفر به خطه شمال، می‌تواند شما را با موجی از زیبایی‌های طبیعی روبرو نماید. در ادامه متن، برخی از مزایای سفر پاییزی به شمال را برایتان ذکر کرده‌ایم:

آب‌وهوای دل‌ چسب

 پاییز، فصلی معتدل است و آب‌وهوای مناسبی برای سفر به شمال دارد. در این فصل، دیگر خبری از گرمای تابستان و شرجی‌های بهار نیست و می‌توانید با خیال راحت از طبیعت، لذت ببرید.

خلوت‌تر بودن جاده‌ها و مراکز گردشگری

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

 در این فصل، تردد زیاد کمتر است و جاده‌ها و مراکز گردشگری شمال خلوت‌تر می باشند. این کار علتمی‌بشود که بتوانید با اسایش بیشتری از سفر خود لذت ببرید.

ادامه مطلب
رشد ضعیف ویندوز و عملکرد خوب Xbox

هزینه‌های کمتر

 در فصل پاییز، هزینه‌های سفر به این خطه قشنگ کمتر از دیگر فصول محاسبه می‌بشود. این نوشته، به علت افت تقاضا برای سفر در این زمان است. بعد، می‌توانید با اجاره ویلا شمال، بهترین سفر را با قیمتی اقتصادی توانایی کنید.

لحظاتی بی نظیر با سفر به عروس شهرهای ایران

رامسر، یکی از زیباترین شهرهای شمال ایران است که به علت برخورداری از طبیعت بکر و چشم‌نواز، به عروس شهرهای ایران شهرت دارد. این شهر، جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی تعداد بسیاری را شامل می‌بشود و شما با سفر به عروس شهرهای ایران (رامسر)، می‌توانید از این جاذبه‌ها دیدن نمایید. با اهمیت ترین مکان‌های دیدنی این سرزمین عبارت‌اند از:

سفری متفاوت به طبیعت قشنگ و بکر شمال ۱۹

دریاچه قو

دریاچه قو رامسر، یکی از جاذبه‌های گردشگری محبوب استان مازندران است که در نزدیکی روستای جواهرده قرار دارد. این دریاچه در اصل، یک برکه کوچک می بود که توسط قسمت خصوصی با مقصد گسترش گردشگری، به دریاچه‌ای نسبتاً بزرگ تبدیل شد به همین علت، این دریاچه یک دریاچه مصنوعی به‌حساب می‌آید. دریاچه قو، در ارتفاع ۱۸۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد و از آب چشمه‌های اطراف خود تغذیه می‌بشود.

ادامه مطلب
توانایی زندگی مدرن با کلیدهای لمسی هوشمند_تاشکن

آب دریاچه زیاد زلال و شفاف است و در اطراف آن، درختان و گیاهان سرسبز زیبایی وجود دارند. دریاچه قو، در فصل‌های بهار و تابستان زیاد شلوغ می‌بشود و گردشگران بسیاری از سراسر ایران، برای دیدن آن به رامسر سفر می‌کنند. شما هم می‌توانید با اجاره ویلا رامسر، از دیدن قوهای سفید در فصل‌های ذکر شده لذت ببرید.

قلعه مارکوه

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری تاریخی استان مازندران، قلعه مارکوه است که در شهر کتالم و بر فراز کوهی به همین نام قرار گرفته است و از آن به‌گفتن یکی از قلعه‌های استراتژیک شمال ایران یاد می‌بشود. قلعه مارکوه، مربوط به دوران‌های تاریخی بعد از اسلام است که قدمتش، به قرن سوم هجری بازمی‌گردد. این قلعه، مستطیل‌شکل بوده و در هر گوشه‌ای از آن برجی قرار گرفته است؛ اما اکنون، تنها ۴ حصار جانبی و برج‌های پشتیبان آن باقی‌مانده‌اند.

ادامه مطلب
رمزارزهای اسلرف، توکن فای، دائو میکر و زیبو به بیت پین اضافه شدند_تاشکن

ماندگارترین اقامت در طبیعت قشنگ و بین ابرها

ماسال، یکی از دلنشین‌ترین شهرهای سرزمین‌های شمالی شناخته می‌بشود که به جهت برخورداری از طبیعت بکر و چشم‌نوازش، به بهشت گمشده ایران شهرت گرفته است. این شهر، در استان گیلان قرار دارد و از شمال به دریای خزر، از جنوب به کوه‌های تالش، از غرب به خلخال و از شرق به فومن می‌رسد.

اقامت در طبیعت قشنگ و بین ابرها (ماسال)، یکی از بهترین لحظات ناب سفر را برای شما به ارمغان خواهد آورد. ییلاقات ماسال، در ارتفاعات این شهر قرار دارند و شما می‌توانید با اجاره ویلا در ماسال، از هوای پاک و مناظر زیبای آن لذت ببرید. زیباترین ییلاق‌ها برای اقامت عبارت‌اند از:

1703662794 475 سفری متفاوت به طبیعت قشنگ و بکر شمال
سفری متفاوت به طبیعت قشنگ و بکر شمال ۲۰

ییلاق اولسبلنگاه

یکی از محبوب‌ترین ییلاقات استان گیلان، ییلاق اولسبلنگاه است که در قسمت مرکزی شهرستان ماسال قرار دارد. این ییلاق، در ارتفاع ۱۴۸۹ متری از سطح دریا واقع شده و از طبیعتی بکر و دست‌نخورده برخوردار است. این ییلاق، در بین کوه‌های تالش قرار گرفته است و در اطراف آن جنگل‌های زیاد، مراتع سرسبز، رودخانه‌های خروشان و چشمه‌های جوشان وجود دارد.

ادامه مطلب
هوشمندسازی ناوگان حمل ونقل دهیاری های استان فارس انجام می شود_تاشکن

ییلاق شالما

یکی دیگر از چشم‌نوازترین ییلاقات ماسال، ییلاق شالما است که در ارتفاع ۱۲۰۰ متری از سطح دریا قرار گرفته است. شالما، در زبان تالشی به معنی “جای بلند” است. این ییلاق هم در بین کوه‌های تالش واقع شده است و مناظری بی‌نظیری را شامل می‌بشود. شالما در فصل‌های بهار و تابستان، هوای بسیارخنک و مطبوعی دارد و به همین علت است که طبیعت آن، سرسبز و قشنگ می‌بشود.

توانایی اقامت در ییلاقات ماسال، توانایی‌ای متفاوت و خاطره‌انگیز است که می‌تواند به شما پشتیبانی کند تا از طبیعت قشنگ و بکر این منطقه لذت ببرید. حال که با شهرهای زیبای شمالی آشنا شده‌اید، زمان آن رسیده است تا کوله‌بار خود را ببندید و برای سفر آماده شوید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها