خوش آمدید

در سال 2024 مراقب کلاهبرداری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی باشید!

در سال ۲۰۲۴ مواظب کلاهبرداری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی باشید!


شرکت‌های امنیتی هشدار خواهند داد که سارقان رمزارز در سال ۲۰۲۴ کلاهبرداری‌های دقیق‌تر و موفق‌تری را با پشتیبانی هوش مصنوعی پیش خواهند برد.

درآخرین روزهای سال ۲۰۲۳ گزارش‌های مختلفی در رابطه کلاهبرداری‌های مربوط به بازار کریپتو انتشار شده است. در برخی از گزارش‌ها به این نوشته اشاره شده که هکرها در سال جاری میلادی رقمی درحدود ۲ میلیارد دلار از بازار رمزارزها به سرقت برده‌‌اند. در این بین این سوال پیش می‌آید که حالت بازار کریپتو از نظر دعوا‌های هکری و کلاهبرداری در چه وضعیتی قرار خواهد گرفت.

به حرف های شرکت‌های امنیتی بلاکچین، اندوخته‌گذاران کریپتو باید چشمان خود را در رابطه کلاهبرداری‌های پیچیده فیشینگ و صدمه‌پذیری‌های مربوط به قراردادهای هوشمند باز کنند.

در سال ۲۰۲۴ مواظب کلاهبرداری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی باشید! ۱۴

مواظب کلاهبرداری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی باشید

کلاهبرداری‌های فیشینگ مبتنی بر هوش مصنوعی، سوءاستفاده‌های BRC-20 و صدمه‌پذیری‌های مربوط به قراردادهای هوشمند تازه ازجمله بزرگ‌ترین تهدیدهایی می باشند که پروژه‌های رمزارزها و اندوخته‌گذاران این حوزه را در سال ۲۰۲۴ تهدید می‌کنند.

ادامه مطلب
تصویر روز ناسا: کیهان در آینه
آخرین مطالب

در برخی گزارش‌ها به این نوشته اشاره شده است که هکرها ۱.۷ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۳ کلاهبرداری کرده‌اند. این درحالی است که در سال ۲۰۲۲ هکرها نزدیک به ۴ میلیارد دلار به سرقت برده‌اند. «جسی لکلر»، تحلیلگر بلاکچین از CertiK، هشدار می‌دهد که کلاهبرداری‌های حوزه کریپتو درحال گسترش یافتهترشدن می باشند. هوش مصنوعی می‌تواند به پشتیبانی هکرها بیاید تا بتوانند حملات سایبری گسترش یافتهتری را جستوجو کنند.

او به این مسئله اشاره دارد که حملات فیشینگ، پیچیده‌تر خواهد شد و کاربران باید مواظب باشند. وی این چنین می‌گوید که یکی از عناصر کلیدی که علتمی‌بشود کلاهبرداری‌های فیشینگ شرایط بدتری داشته باشند، منفعت گیری از هوش مصنوعی مولد است که به هکرها اجازه می‌دهد عملیات‌ها را خودکار کرده و راحت‌تر بتوانند کار را پیش ببرند.

ادامه مطلب
دلخراش‌ترین عکس از جنایات خونین رژیم صهیونیستی در غزه



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها