خوش آمدید

سریال‌هایی که گزینه پخش در نوروز و رمضان تلویزیون‌اند/ از «نون‌خ» تا «بدل» و «زیرخاکی»

سریال هایی که گزینه پخش در نوروز و رمضان تلویزیون اند/ از «نون خ» تا «بدل» و «زیرخاکی»


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، چند روزی است که درمورد سریال‌های نوروزی و رمضانی تلویزیون به طور جدّی‌تر از قبل، گمانه‌زنی می‌بشود. حتی برخی از عوامل سریال‌ها در او گفت‌وگوهایی به تاریخ‌های پخش این سریال‌ها اشاره می‌کنند. حتی در خبر روابط‌ عمومی‌ها هم اشاره‌ای به زمان پخش می‌بشود.

سریال‌های «نون‌خ ۵» به کارگردانی سعید آقاخانی، «رستگاری» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی، «آقای قاضی۲» به کارگردانی سجاد مهرگان، «فراری» به کارگردانی امیر داسارگر، «بدل» به کارگردانی علی مسعودی، «زیرخاکی۴» به کارگردانی جلیل سامان و «مهیار عیار» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی به گفتن گزینه‌‌های پخش در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده و این روزها جلوی دوربین کار تولیدشان پیش می‌رود.

حتی پچ پچ‌های ساخت نسخه سینمایی نوروزی «پایتخت» هم به گوش رسید که به طور جدّی روی آن او گفت و گو می‌بشود. اما مهدی نقویان بنابر اظهار پایگاه خبر‌رسانی سیما به گفتن رئیس مرکز سیمافیلم هیچ‌چیزی را قطعی نمی‌داند و معتقد است تا این مدت جدول پخش فیلم و سریال‌های نوروزی قطعی نشده است.

ادامه مطلب
مواضع ارتش صهیونیستی آماج حملات مقاومت فلسطین قرار گرفت

مهدی نقویان رئیس مرکز سیمافیلم اظهار کرده است: متأسفانه طی هفته‌های قبل از سوی برخی خبرگزاری‌های معتبر درمورد زمان پخش سریال‌ها و مجموعه‌های تلویزیون اخباری انتشار شده که از منبع های موثقی نبوده است. خبرگزاری‌ها برای خبر از اخبار مربوط به تلویزیون و پخش برنامه‌ها و سریال‌ها می‌بایست به درگاه‌های رسمی خبر‌رسانی سازمان صداوسیما همچون روابط عمومی معاونت سیما و خبرگزاری صداوسیما مراجعه کنند و فقطً شنیده‌ها درخصوص این گونه اخبار و زمان پخش را به گفتن منبع خبر‌رسانی درنظر نگیرند.

وی این چنین پافشاری کرده است: به محض این که پخش یک برنامه و سریال قطعی بشود، سیما فیلم مطابق روال اسبق خبر‌رسانی و اظهار رسمی می‌کند. این اخبار در حالی از سوی برخی خبرگزاری‌ها انتشار شده که تا این مدت جدول پخش فیلم و سریال‌های نوروزی تلویزیون قطعی نشده و انتشار کردن این گونه اخبار علتسردرگمی مخاطبان و بینندگان تلویزیون خواهد شد.

ادامه مطلب
جراحان ایران امروزه با مشکلات بسیاری روبه رو می باشند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

این چنین قرار است برنامه‌های نوروز بنابر روال هر ساله در نشست خبری معاون سیما با اصحاب رسانه تشریح بشود.

انتهای مطلب/
 



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها