خوش آمدید

وضعیت دو بازیکن ملی پوش خاتون بم چگونه است؟

حالت دو بازیکن ملی پوش خاتون بم چطور است؟



به نقل از

خبرگزاری موج


، دکتر سعید سیدالحسینی درمورد آخرین حالت جسمانی دو فوتبالیست ملی پوش تیم خاتون بم کرمان که در یک سانحه رانندگی مصدوم شده‌اند، او گفت: روال درمان آنها رو به بهبودی است. بهناز طاهرخانی نسبت به روزی که سانحه تصادف رقم خورد و مغزش صدمه نسبتاً جدی دید شرایط بهتری دارد و ضریب هوشی به سمت بهتر شدن رفته است.

او گفت: بهناز طاهرخانی در ابتدای ورود به بیمارستان خون ریزی مغزی داشت. ۲ سی تی اسکن از وی گرفته شده می بود که حالت وی امروز سپس از گرفتن سی تی اسکن کنترل نسبت به روز اول مراجعه به سمت بهتر شدن رفته است. مقدار خون‌ریزی وی در حال کم شدن و جذب خون در حال افزایش است.

ادامه مطلب
بزرگ‌ترین لحظات گوگل در سال 2023؛ هوش مصنوعی Gemini در بیشترین رتبه

سیدالحسینی با اشاره به این که بیشترین ضریب هوشی برای یک فرد عدد ۱۵ است گفت: وقتی ضریب هوشی فرد از ۱۲ بالاتر باشد یعنی شرایط خوبی دارد و ضریب هوشی طاهرخانی بین ۱۳ و ۱۴ متغیر است چون خون ریزی به طور کامل جذب نشده و مقداری تاثییر فشاری در مغز وجود دارد. طاهرخانی از لحاظ تنفسی و قلبی و این چنین معاینات داخلی و خون ریزی داخلی تا بحال مشکلی نداشته و امیدواریم در آینده هیچ اتفاق بدی رخ ندهد.

وی درمورد حالت خواب آلودگی که قبلاً بهناز طاهرخوانی داشت او گفت: خواب آلودگی وی بهتر شده و به علت این که یکسری دارو دریافت می‌کند، بیمار به سمت خواب آلودگی می‌رود و برای ما جذب خون‌ریزی مغزی بیمار مهم است که خوشبختانه در سی تی اسکن روال جذب خون مشاهده شده است.

ادامه مطلب
ماجرای فروش گواهی معاینه فنی برای خودروهای معیوب چیست؟

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون تصریح کرد: طاهرخانی یک شکستگی در مهره اول گردنش دارد و سپس از این که روال خون ریزی مغزی بیمار پایدار شد مطابق مشورت با اساتید جراحی اعصاب به سمت درمان و ترمیم شکستگی مهره گردن می‌رویم.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

سیدالحسینی گفت: این بیمار به علت این که از حالت جسمانی و سلامتی خوبی برخوردار بوده و این چنین بدن قوی داشته شدت ترمیم مغزش نیز زیاد تر از یک فرد عادی است و روال درمان بهتر و سریعتر پیش می‌رود. طاهرخانی شکستگی زیاد بدی در بدنش ندارد و استخوان کتف از پشت ترک جزیی داشته که در فاز دوم درمان قرار دارد.

ادامه مطلب
تدارک اختصاصی تلویزیون برای برگزاری جشن های نیمه شعبان

وی درمورد حالت جسمانی زهرا خواجویی یادآور شد: خواجویی نسبت به بهناز طاهرخانی حالت بهتری دارد و یک شکستگی در لگن دارد که مطابق نظر پزشکان متخصص اورتوپد نیاز به عمل نیست و خودش قابل ترمیم و جوش خوردن است.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون اظهار داشت: این فوتبالیست در مچ دست نیز شکستگی دارد که توسط پزشک گچ گرفته و آتل بسته شده است. این چنین در شانه چپ درد جزیی داشت که قرار شد عکس از شانه گرفته بشود.

سیدالحسینی درمورد انتقال بهناز طاهرخانی به بیمارستان فرد دیگر او گفت: تکان دادن طاهرخانی از نظر علمی و مطابق نظر اساتید جراحی اعصاب درست نیست چون ریسک (خطر) بالایی دارد و احتمالا خون ریزی مجدد اتفاق بیفتد. هنگامی شرایط به سمت بهبودی پیش می‌رود نباید ریسک کرد.

سیدالحسینی در ادامه گفت: پزشکان جراح مغز و اعصاب و ارتوپد این ۲ بیمار زیاد علمی کار کردند و پرسنل بیمارستان پاستور بم هم زحمات بسیاری برای این این ۲ ملی پوش مصدوم کشیدند.

ادامه مطلب
اظهار کمیته انضباطی در خصوص عدم مراعات معیارهای مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های لیگ برتری_تاشکن



آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها