خوش آمدید

یک دوچرخه‌سوار و یک بسکتبالیست به دلیل دوپینگ محروم شدند

یک دوچرخه‌سوار و یک بسکتبالیست به علت دوپینگ محروم شدند




ورزشکار رشته دوچرخه سواری، دانیال فرزانه ۲ سال و محمد حیدری بسکتبالیست لیگ برتری، به زمان ۸ ماه از فعالیت در همه حوزه‌های ورزشی محروم شدند.

ادامه مطلب
فروش جهانی نیمه‌رساناها در سال 2023 به 527 میلیارد دلار رسید


به نقل از

خبرگزاری موج


، آزمایشگاه مورد تایید وادا وجود ماده ممنوعه “تاموکسیفن” از دسته مواد ممنوعه گروه S۴ (هورمونها و مدولاتورهای متابولیک) در نمونه ” دانیال فرزانه ” را شناسایی و گزارش کرد. تیم کنترل دوپینگ ایران نادو در روز ۱۴۰۲/۰۴/۲۳ در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی سرزمین در شهر بروجرد از این دوچرخه سوار نمونه گیری انجام داده می بود. این چنین این آزمایشگاه ماده ممنوعه “متیل هگزان آمین” از دسته مواد ممنوعه گروه S۶(محرکها) در نمونه ” محمد حیدری ” بسکبالیست لیگ برتری را که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۱۷در شهر آمل مورد نمونه گیری قرار گرفته می بود، تایید کرد.

لذا شورای صدور رای ایران نادو بعد از بازدید پرونده “دانیال فرزانه” و این چنین ادله، اسناد و شواهد وابسته و در نظر داشتن مسئولیت مطلق ورزشکار ضمن محرز دانستن اصل تخلف و به استناد ماده ۲-۲-۱۰ قوانین ملی مبارزه با دوپینگ ایران نامبرده را از تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ لغایت ۱۴۰۴/۰۶/۳۱ به زمان ۲ سال از کلیه فعالیت های ورزشی محروم کرد.

ادامه مطلب
رئیس و دبیرکل فیبا در پی درگذشت «محمود مشحون» مطلب تسلیت فرستادند

این چنین، بعد از بازدید اسناد شواهد اراعه شده توسط “محمد حیدری” بسکتبالیست لیگ برتری و در نظر داشتن مسئولیت مطلق ورزشکار ضمن محرز دانستن اصل تخلف و به استناد ماده ۲-۱-۶-۱۰ قوانین ملی مبارزه با دوپینگ ایران، نامبرده از تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۴ لغایت ۱۴۰۲/۱۰/۱۳ به زمان ۸ ماه از فعالیت در همه حوزه های ورزش محروم شد.

گفتنی است همه آرای محرومیت صادر شده بعد از قطعیت حکم و پایان دوره تجدید نظر خواهی الزاما باید انتشار شده و در وب‌سایت ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران در دسترس باشد.




آیا این خبر سودمند می بود؟





دیدگاه های ارسال شده توسط شما، بعد از تایید توسط خبرگزاری موج در وب انتشار خواهد شد.

ادامه مطلب
فیس آیدی زیر نمایشگر به گمان زیادً در آیفون 18 پرو در سال 2026 اراعه می‌شود_تاشکن


مطلب هایی که حاوی تهمت و افترا باشد انتشار نخواهد شد.


مطلب هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد انتشار نخواهد شد.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها