خوش آمدید

ویوو X100 پرو پلاس احتمالاً دوربین زوم 200 برابری خواهد داشت

ویوو X100 پرو پلاس به گمان زیادً دوربین زوم ۲۰۰ برابری خواهد داشت


شرکت‌های تولیدکننده گوشی در سال‌های تازه تمرکز خود را روی بهبود دوربین گذاشته‌اند و رقابت در این حوزه داغ‌تر از همیشه است. اکنون به‌نظر می‌رسد که در گوشی ویوو X100 پرو پلاس نیز که در آینده معارفه می‌بشود، برای اولین‌بار از سنسور پریسکوپ ۲۰۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم دیجیتال ۲۰۰ برابری منفعت گیری خواهد شد.

به نقل از یک منبع آگاه در شبکه اجتماعی چینی ویبو به نام Digital Chat Station، گوشی Vivo X100 Pro Plus از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی برای دوربین تله‌فوتوی پریسکوپی خود منفعت گیری خواهد کرد که اندازه آن ۱/۱.۵ اینچی است. نمونه اولیه این سنسور انگارً اکنون زوم اپتیکال ۴.۳ برابری و فاصله کانونی ۱۰۰ میلی‌متری دارد.

ویوو X100 پرو پلاس با دوربین قوی به بازار می‌آید

بااین‌حال، پیش‌بینی می‌بشود که نسخه نهایی این سنسور قابلیت زوم با کیفیت شبیه زوم اپتیکال ۱۰ برابری اراعه کند. به‌علاوه، به منفعت گیری از فناوری فاصله کانونی تلفیقی (Fusion) اشاره شده است که به گمان زیادً می‌تواند کیفیت تصاویر پرتره را افزایش دهد و توانایی عکاسی را بهبود ببخشد.

ادامه مطلب
رکوردشکنی اسپیس ایکس؛ بیستمین پرواز مجدد با یک راکت فالکون 9 + ویدیو_تاشکن
ویوو X100 پرو پلاس به گمان زیادً دوربین زوم ۲۰۰ برابری خواهد داشت ۱۴

ویوو ایکس ۱۰۰ پرو پلاس این چنین به گمان زیادً یک دوربین مهم ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور LYT-900 سونی خواهد داشت. قلب تپنده این گوشی به‌گمان‌زیاد اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد می بود و از نمایشگر ۲K منفعت خواهد برد.

با دقت به مشخصات فنی این گوشی، ویوو X100 پرو پلاس پرچمدار بسیار قدرتمندی به‌خصوص درزمینه عکاسی خواهد می بود و می‌تواند بازیگران بزرگ بازار را به چالش بکشد. این گوشی به گمان زیادً در ماه آوریل ۲۰۲۴ (فروردین-اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) معارفه خواهد شد.

ادامه مطلب
ویوو V30 پرو به‌گفتن گوشی رسمی مسابقات یورو 2024 معارفه شد_تاشکن

ویوو پیش‌تر دو برادر کوچک‌تر این گوشی، یعنی X100 و X100 پرو را معارفه کرده می بود که هر دو از چیپست دایمنسیتی ۹۳۰۰ مدیاتک منفعت گیری می‌کردند. ایکس ۱۰۰ پرو دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی دارد و اولین موبایل دنیا با لنز تله‌فوتوی Zeiss APO محسوب می‌بشود که به‌شکل آپوکرومات اصلاح شده است و رنگ‌های سبز، آبی و قرمز را در یک محدود فوکوس می‌کند. برای کسب اطلاعات زیاد تر درمورد این دو گوشی، خبر معارفه آن‌ها را ببینید.



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها