خوش آمدید

کسب سه امتیاز امروز برایمان واجب بود

کسب سه امتیاز امروز برایمان واجب می بود


سرمربی پرسپولیس:

یحیی گل‌محمدی بعد از برتری ۲ بر یک پرسپولیس روبه رو شمس‌آذر در هفته چهاردهم لیگ برتر او گفت: سه امتیاز زیاد مهمی برای ما می بود.

ادامه مطلب
گچ دست علیرضا بیرانوند باز شد_تاشکن


به نقل از

خبرگزاری موج


، یحیی گل‌محمدی بعد از برتری ۲ بر یک پرسپولیس روبه رو شمس‌آذر در هفته چهاردهم لیگ برتر، اظهار کرد: سه امتیاز زیاد مهمی برای ما می بود. با دقت به این که در زمین خودمان بازی می‌کردیم و شرایط جدول به شکلی می بود که نیاز به برد داشتیم، باید این ۳ امتیاز را می‌گرفتیم. شرایط برای ما سخت می بود، اما کسب ۳ امتیاز زیاد واجب و حساس می بود. خوشحالیم در این بازی زیاد سخت که با اخراج علی نعمتی، سخت‌تر هم شد، پیروزی را به دست آوردیم. حریف امروز پرسپولیس تیم خوب و مقتدری می بود که فوتبال زیاد زیبایی بازی کرد.

او گفت: به همه اعضای کادر فنی و بازیکنان شمس‌آذر برای داشتن تیمی یکدست و تاکتیکی تبریک می‌گویم. بازی‌های بسیاری را از این تیم دیده‌ام و خودم از بازی‌های شمس‌آذر یاد گرفتم و می‌گیرم. واقعاً فوتبال خوبی اراعه خواهند داد. دوندگی بسیاری دارند و به نظرم این تیم احتمالا بتواند جام حذفی را ببرد یا حتی سهمیه آسیایی کسب کند.

ادامه مطلب
وحید امیری بازهم گرفتار مصدومیت درمانی شد

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد:‌ از طرفی بازیکنان ما با دقت به این که تحت سختی زیاد بسیاری بودند به اختصاصی در دو بازی تازه که  اشتباهات قضاوت بسیاری علیه پرسپولیس رقم خورد با VAR یا بدون آن اذیت شدیم. در دیدار قبلی باید دست‌کم سه پنالتی ما را می‌گرفتند که نگرفتند. گل دوم استقلال خوزستان هم کاملاً اشتباه می بود. داور چهارم و پشتیبانی داور به امیر عرب براقی انها گفتند آن صحنه اشتباه است، اما  او ادامه بازی داد. اتفاقات و اشتباهات شگفت و غریبی در آن مسابقه رقم خورد. شرایط زمین و سنگ‌ پرتاب کردن طرفداران و شرایط مسابقه دیگر جای او گفت و گو ندارد. در نیمه اول آن بازی فقط ۳۹ دقیقه بازی کردیم، هرچند آن مسابقه ۲ ساعت طول کشید، اما در کل ۸۳ دقیقه بازی شد. به این قضیه هیچ اشاره‌ای نشد. صحنه‌های دیگر در برنامه‌های فوتبالی تلویزیون نشان ندادند.

ادامه مطلب
تنها تماشاگر دیدار رفت و برگشت فصل آینده پرسپولیس و سپاهان بانوان خواهند بود_تاشکن

گل‌محمدی او گفت: روبه رو استقلال هم دیدیم با وجود منفعت گیری از VAR جه اتفاقاتی رقم خورد ۴ امتیاز مهم را راحت از ما گرفتند. هنگامی این چنین اتفاقی برای پرسپولیس می‌افتد سختی بسیاری به مربیان و مجموعه تیم داخل می‌بشود، اما متأسفانه هیچکس نیست که در رابطه این مسائل توضیح بدهد. تا قانع شویم. هرچند توضیح خاصی ندارند که اراعه بدهند.

وی تصریح کرد: باید این اتفاقات شگفت و غریب بازدید شده و باشگاه مطالبه کند که چه اتفاقاتی رخ داده است. سکوت برای این داستان راه علاج نیست. با دقت به اتفاقات رخ داده امروز روبه رو تیمی بازی داشتیم که سرشار از انگیزه و کارهای فنی خوب می بود. یادم نمی‌آید موقعیت خاصی به حریف داده باشیم. در کار دفاعی خوب بودیم و توانستیم از موقعیت‌ها خوب منفعت گیری کنیم. به کوپال ناظمی تبریک می‌گویم که این بازی سخت را که شدت بالایی داشت خوب قضاوت کرد. او قضاوت زیاد خوبی داشت. از تیم قضاوت سپاس می‌کنم هرچند باید پنالتی شمس آذر تکرار می‌شد. اظهار آن پنالتی هم احتمالا سخت‌گیرانه می بود. خودم صحنه را ندیدم، اما مطابق صحبتی که با علی نعمتی داشتم او گفت توپ ابتدا به پایش خورده سپس تماسی با دستش داشته است نمی‌دانم این صحنه پنالتی می بود یا خیر؛ اما داور کارکرد زیاد خوبی داشت.

ادامه مطلب
ویدیویی خیره‌کننده از منطقه «هزارتوی شب» مریخ! + ویدیو

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: از بازیکنانم واقعاً سپاس می‌کنم آنها زیاد تحت سختی بودند، اما با وجود ۱۰ نفره شدن بازی فنی خوبی انجام دادند. انگیزه بسیاری برای بردن داشتیم. در این بازی قابلیت‌های فنی خود را نشان دادند. در کل بازی زیبایی می بود. تعریف کردن من برای کسب ۳ امتیاز نیست، اما کیفیت بازی زیاد خوب می بود. از دیدارهای فنی و تاکتیکی خوب لیگ می بود و به هر دو تیم تبریک می‌گویم. با دقت به فشردگی مسابقات و برنامه سختی که برای پرسپولیس چیده‌اند نمی‌دانم باید از سازمان لیگ چه درخواستی داشته باشم. تیم ما در آسیا می بود و شرایط سختی داشتیم هر سه روز یکبار بازی می‌کنیم. واقعاً نمی‌دانم علت این نوشته چیست. 

گل‌محمدی او گفت: اگر قرار است تیم ملی به اردو برود می‌توانند زمان بگیرند تا دست‌کم بازیکنان تا این اندازه تحت سختی قرار نگیرند و مصدوم نشوند. 

ادامه مطلب
فساد مالی در شیائومی؛ دو مدیر ارشد بازارهای بین‌المللی اخراج شدند_تاشکن




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها