خوش آمدید

پاداش بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی تفاوتی نخواهد داشت

پادرمیانی وزیر ورزش برای مجوز واردات ماشین برای بازیکنان تیم ملی


وزیر ورزش و جوانان او گفت: از رئیس دیوان عدل اداری خواستم درمورد لغو مجوز واردات ماشین برای بازیکنان تیم ملی، ملاحظات را درنظر بگیرند.

ادامه مطلب
هوش مصنوعی حرفه ما را تهدید می‌کند_تاشکن


به نقل از

خبرگزاری موج


، کیومرث هاشمی در حاشیه مراسم اختتامیه مربیان ورزش ی سرزمین، اظهار داشت: حرکت جدیدی می بود که همکاران ما در معاونت فرهنگی وزارت ورزش در دستور کار قرار دادند. اصل نوشته ورزش در نظام ما کاملا فرهنگی است و در کل دنیا هم اینگونه تعریف شده. همه ظرفیت‌های ورزش در او گفت و گو فرهنگ خلاصه شده است. اگر دقت کرده باشید سخن بگویید‌هایی که مدام مقام معظم رهبری در جمع ورزشکاران و قهرمانان دارند و همه نکاتی که به آنها اشاره می‌کنند، روی مسائل فرهنگی، احترام به پرچم و سرود  اصرار می‌بشود.

 

زیاد تر بخوانید:

پای فدراسیون فوتبال به ابطال مجوز واردات خودروی بازیکنان تیم ملی باز شد

 

او گفت: هنگامی قهرمانان و مدال آوران ما با وجود در عرصه بین‌المللی یک عمل فرهنگی انجام خواهند داد، دنیا این عمل را می‌بیند. در ورزش نیاز به عمل های اختصاصی‌ای به اختصاصی در او گفت و گو حرکت حرفه‌ای مربیان و ورزشکاران داریم که یک نوشته کاملا فرهنگی است. بهترین مسیر گسترش حرکت حرفه‌ای بر کارکرد ورزشکاران نیز از طریق خود مربیان است. 

ادامه مطلب
پیروزی ایران برابر سوریه در رسانه ها بازتاب داشت

وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: کاری که همکاران ما در معاونت فرهنگی در دستور کار قرار دادند، پرورش مربیان فرهنگی و اخلاقی در ورزش سرزمین است. امیدواریم مجموعه فدراسیون‌ها و مدیران ورزش سرزمین، همت خود را در این عرصه زیاد تر کنند تا بتوانیم با پرورش اینگونه مربیان دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی که برخی اوقات رسانه‌ها نقل می‌کنند، نداشته باشیم و روزی ناظر باشیم زیبایی‌هایی ورزش که در مسائل فرهنگی خلاصه می‌بشود، از طریق رسانه ملی و گروهی به مردم گرامی تقدیم بشود.

هاشمی درمورد حواشی مربوط به جعل اسناد و برخی بی‌اخلاقی‌ها در فوتبال کشورمان که خودش دستور داده حراست وزارت ورزش آن را پیگیری کند، او گفت: ذات ورزش به شکلی است که مسائل فرهنگی و مثبت بر دیگر امور غالب است. برخی اوقات در این عرصه موضوعی مطرح می‌بشود که احتمالا اصل و اساسش هم حقیقت نداشته باشد اما ماموریت داریم هر اتفاقی می‌افتد، بازدید کنیم. در نوشته تازه هم بعد از رسانه‌ای شدن این مسائل به مجموعه همکاران‌مان در حراست مرکزی دستور بازدید دادم تا آنچه حقیقت دارد به سمع و نظر مردم برسد.

ادامه مطلب
شهادت ابراهیم رئیسی و همراهانش را تسلیت گفت_تاشکن

او گفت: نمی‌خواهیم برای جامعه ورزش و به اختصاصی فوتبال که مردم به آن علاقه‌مند می باشند و طرفدار دارد، نگرانی تشکیل کنیم. ان‌شاءالله نتیجه بازدید را شفاف به مردم اراعه می‌دهیم.

وزیر ورزش و جوانان در جواب به این سوال که با دقت به در پیش بودن جام ملت‌های آسیا، آیا فکر نمی‌کند لغو دستور مجوز واردات ماشین، روی روحیه ملی‌پوشان تاثییر منفی بگذارد، گفت: این نوشته را در دولت نقل کردیم. در قبل هیات وزیران محبت کرده و زحمت کشیدند تا مجوز واردات ماشین صادر بشود اما بعد از چند سال لغو آن، نگرانی‌هایی را در اغاز جام ملت‌ها به وجود اورده است. خدمت مظفری، رئیس دیوان عدل اداری هم گفتم ملاحظات اینچنینی را در نظر بگیرید. یقیناً دولت مصمم است شرایطی فراهم کند تا در همه رشته‌ها این مشکل حل بشود و ظرفیت‌های جدیدی هم برای دیگر قهرمانان در نظر گرفته بشود تا دغدغه‌هایی که علتگلایه‌مندی آنها شد، رفع بشود.

ادامه مطلب
انتصابات تازه در شبکه تهران

هاشمی درپاسخ به این سوال که از ۲۰ چه نمره‌ای به فرهنگ ورزش ایران می‌دهد، اظهار داشت: حقیقت این است این مسائل در زمان‌های گوناگون متفاوت است اما انتظار ما به گفتن یک سرزمین مسلمان باید زیاد زیاد تر از این‌ها باشد. باید جستوجو گرفتن نمره ۲۰ بیست باشیم. حرکات انجام شده هم در این راستا است که برخی دغدغه‌ها و نگرانی‌های نقل شده را رفع کنیم. این هم پشتیبانی همه جامعه ورزش از فدراسیون، هیات‌های استانی، مربی، ورزشکار را می‌طلبد. همه باید دست به دست هم بدهیم نگرانی‌ها از بین بردن بشود.




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها