خوش آمدید

سامان قدوس و ۵ ستاره لیگ برتر انگلیس که راهی جام ملت‌های آسیا می‌شوند

سامان قدوس و ۵ ستاره لیگ برتر انگلیس که راهی جام ملت‌های آسیا خواهد شد


بازیکنان جاری آسیا در لیگ برتر

۶. هوانگ هی چان (ولورهمپتون) – کره جنوبی


گری اونیل باید در رابطه حالت خط دعوا تیمش در غیاب هوانگ هی چان فکری اساسی کند. این بازیکن ستاره مهمی در تیم یورگن کلینزمن است این بازیکن ۲۷ ساله تا بحال ۸ گل و ۲ پاس گل برابر ولورهمپتون به ثمر رسانده است.


۵. سامان قدوس (برنتفورد) – ایران

زنبورها اکنون با افتبازیکن روبه رو می باشند و ایوان تونی نیز هم چنان محروم است. بهترین گلزن این فصل برنتفورد یعنی ام‌بوئمو قرار است هفته‌ها از میدان ها دور باشد و قرار است در جام ملت‌های آفریقا باشد.

علاوه بر این توماس فرانک باید بدون سامان قدوس ، بازیکن ثابت تیم ملی ایران نیز کنار بیاید. قدوس اخیرا به رکورد ۱۰۰ بازی برای تیم برنتفورد رسیده است و توانسته به ترکیب مهم برنتفورد راه یابد.

ادامه مطلب
شرایط فروش وانت آریسان ویژه آبان 1402 اعلام شد + جدول


۴. واتارو اندو (لیورپول) – ژاپن

پسر تازه لیورپول و ستاره اسبق اشتوتگارت، واتارو اندو، ۵۰ بازی برای تیم ملی ژاپن در کارنامه دارد. او به جستوجو پیروزی برای ژاپن در جام ملت‌ها است و می‌خواهد به تیمش برای قهرمانی پشتیبانی کند.

۳. تاکهیرو تومیاسو (آرسنال) – ژاپن

دفاع کننده کناری آرسنال به علت صدمه دیدن با مشکل روبه رو شده است. او اکنون دوران نقاهتش را سپری می کند. اگر هاجیمه موریاسو او را برای جام ملت‌ها دعوت کند و اگر به موقع بهبود یابد، میکل آرتتا باید با غیبت طویل این دفاع کننده کنار بیاید.

ادامه مطلب
ماجرای قطعه "طوفان الاقصی" از زبان علیرضا قزوه / تلویزیون 10 سرود برای غزه می سازد

۲. کائورو میتوما (برایتون) – ژاپن

این دریبل‌زن با توانایی بعد از وجود در جام جهانی قطر در سال قبل، به جستوجو اولین وجود خود در جام ملت‌های آسیاست. او از اولین بازی خود در سال ۲۰۲۱ در ۱۸ بازی برای تیم ملی ژاپن، ۷ گل به ثمر رسانده است.

۱. سون هیونگ مین (تاتنهام) – کره جنوبی

بدون شک موفق ترین فوتبالیست آسیا اکنون سون هیونگ مین است. آنژه پوستچ‌اوغلو باید برای زمان طویل بدون کاپیتان خود کار کند چون او به جستوجو کسب اولین گفتن قاره ای خود با تیم ملی کشورش است.



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها