خوش آمدید

زمان و مکان مراسم ترحیم ناصر طهماسب اعلام شد

زمان و مکان مراسم ترحیم ناصر طهماسب اظهار شد


به نقل از خبرنگار رادیو و تلویزیون ، آیین ترحیم هنرمند تلویزیون و صدای ماندگار عرصه دوبله، مرحوم ناصر طهماسب با وجود مردم، هنرمندان، پیشکسوتان و مسئولان سه‌شنبه ۵ دی‌ماه ساعت ۱۵ در مسجد حجت‌ بن الحسن(عج) واقع در خیابان سهروردی شمالی پایین‌تر از میدان شهید قندی برگزار می‌بشود.

شب قبل خبر درگذشت ناصر طهماسب اما با یک روز تأخیر اظهار شد. دوبلور پیشکسوت سینما و تلویزیون بر تاثییر سکته مغزی درگذشت. به علت عدم تمایل به رسانه‌‌ای شدن خبر مربوط به بیماری و درگذشت او، پیکر طهماسب به طور خانوادگی به خاک سپرده شد.

ناصر طهماسب متولد ۱۳۱۸ در تهران، دوبلور و گوینده سینما، رادیو و تلویزیون می بود. او فعالیت خود را بعنوان دوبلور قبل از انقلاب اسلامی اغاز کرد سپس سرپرست گویندگان و مدیر دوبلاژ شد و رفته رفته زیاد تر صدای او در مستندهای سیاسی شنیده شد.

ادامه مطلب
جنایت رفح بیانگر ناکامی نظامی دشمن است_تاشکن

طهماسب به طور جدّی فعالیت خود را از سال ۱۳۴۰ هنگامی ۲۲ ساله می بود بعنوان گوینده نقش اول اغاز کرد و تا انقلاب ۵۷ در نقش دوبلور فیلم‌های ایرانی و کمتر خارجی فعالیت داشت. سپس از انقلاب سال ۵۷ می بود به گفتن مدیر دوبلاژ و سرپرست گویندگان فعالیت اش را در ادامه گفت و اکنون صدایش یادآوری بازیگرانی چون هارولد لوید، جک نیکلسون، دیوید جانسنو … است.

صدای او در سریال هزار دستان بین سال‌های ۱۳۵۸ تا ۱۳۶۶ در نقش علی نصیریان زیاد مورد استقبال قرار گرفت اما زیاد تر شهرت او در سال ۱۳۷۱ با سریال ارتش سری می بود.

ادامه مطلب
بعد از عمل جراحی چه رژیم غذایی بگیریم - تاشکن

صدای وی در نقش فرمانده کسلر ارتش سری و کارتون یوگی زیاد مورد دقت قرار گرفت.

طهماسب در سال ۱۳۶۳ اولین بار، بازیگری را در فیلم راه دوم توانایی کرد، او سپس سال ۸۵ در سریال مرگ تدریجی یک رویا برای تلویزیون بازی کرد. هنرنمایی در سریال کلانتر ۳ در سال ۸۸ و فیلم من مادر هستم سال ۸۹ به کارگردانی فریدون جیرانی از جمله فعالیت‌های بازیگری‌اش به حساب می اید.

انتهای مطلب/



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها