خوش آمدید

ناصر طهماسب درگذشت/ خاکسپاری بی‌سروصدای آقای دوبلور

ناصر طهماسب درگذشت/ خاکسپاری بی سروصدای آقای دوبلور


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، ناصر طهماسب بر تاثییر بیماری در بیمارستان دارفانی را وداع او گفت و صدای طلایی و ماندگار او برای همیشه خاموش شد.

فرشید شکیبا مدیر دوبلاژ سیما در او گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم این خبر تلخ درگذشت دوبلور فراموش‌نشدنی سینما و تلویزیون را تایید کرد.

شکیبا درمورد خاکسپاری بی سر و صدای این هنرمند فقید تصریح کرد: ناصر طهماسب دو هفته قبل دچار سکته مغزی شده و در طول این زمان در بیمارستان بستری می بود و روز قبل یکم دی‌ماه درگذشت، ولی خانواده او زیاد تمایل به رسانه‌ای شدن خبر مربوط به بیماری و درگذشت او نداشتند و به این علت امروز  به طور خانوادگی پیکر آقای طهماسب به خاک سپرده شد.

شکیبا این چنین درمورد مراسم ترحیم او اصرار کرد: طی صحبتی که با فرزند ناصر طهماسب داشتم قرار است یک مراسم عمومی داشته باشیم که جزئیات آن اظهار خواهد شد.

ادامه مطلب
افسردگی و افزایش وزن زیاد تر همراه با هم می باشند - تاشکن
آخرین مطالب

ناصر طهماسب متولد ۱۳۱۸ در تهران، دوبلور و گوینده سینما، رادیو و تلویزیون می بود.

فعالیت خود را بعنوان دوبلور قبل از انقلاب اسلامی اغاز کرد سپس سرپرست گویندگان و مدیر دوبلاژ شد و رفته رفته زیاد تر صدای او در مستندهای سیاسی شنیده شد.

طهماسب به طور جدی فعالیت خود را از سال ۱۳۴۰ هنگامی ۲۲ ساله می بود بعنوان گوینده نقش اول اغاز کرد و تا انقلاب ۵۷ در نقش دوبلور فیلم‌های ایرانی و کمتر خارجی فعالیت داشت.

ادامه مطلب
واردات دارو با ۱۳ درصد افت به ۲.۳ میلیارد دلار رسید+ جزییات - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

سپس از انقلاب سال ۵۷ می بود به گفتن مدیر دوبلاژ و سرپرست گویندگان فعالیت اش را در ادامه گفت و اکنون صدایش یادآوری بازیگرانی چون هارولد لوید، جک نیکلسون، دیوید جانسنو … است.

صدای او در سریال هزار دستان بین سال‌های ۱۳۵۸ تا ۱۳۶۶ در نقش علی نصیریان زیاد مورد استقبال قرار گرفت اما زیاد تر شهرت او در سال ۱۳۷۱ با سریال ارتش سری می بود.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

صدای وی در نقش فرمانده کسلر ارتش سری و کارتون یوگی زیاد مورد دقت قرار گرفت.

طهماسب در سال ۱۳۶۳ اولین بار، بازیگری را در فیلم راه دوم توانایی کرد، او سپس سال ۸۵ در سریال مرگ تدریجی یک رویا برای تلویزیون بازی کرد.
هنرنمایی در سریال کلانتر ۳ در سال ۸۸ و فیلم من مادر هستم سال ۸۹ به کارگردانی فریدون جیرانی از جمله فعالیت‌های بازیگری‌اش به حساب می اید.

ادامه مطلب
گیتاریست استقلالی به تراکتورسازی تبریز پیوست

خبرگزاری تسنیم درگذشت این هنرمند بزرگ و به یادماندنی را به خانواده ایشان و جامعه هنری تسلیت می‌گوید.
انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها