خوش آمدید

شرایط فروش شاهین اتوماتیک

شرایط فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S برای دی‌ماه ۱۴۰۲ اظهار شد + جدول


سایپا طی روزهای پایانی آذرماه، دو محصول شاهین اتوماتیک و ساینا S تیپ DA‌ را در سامانه یکپارچه اراعه کرد. اکنون نیز بخشنامه فروش این دو ماشین انتشار شده است. سایپا در آذرماه ۱۴۰۲ نیز شرایط فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S را اظهار کرده می بود.

این چنین بخوانید: شرایط فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S از سوی سایپا اظهار شد + جدول آذرماه ۱۴۰۲

همانند قبل، هر دو خودروی فوق تنها با رنگ سفید در اختیار کاربران قرار دارند. این چنین شرایط فروش سایپا از نوع فروش سریع با پرداخت کامل بهای ماشین است؛ به این علت مشتریان بایستی همه بهای ماشین را در یک مرحله پرداخت کنند. موعد تحویل خودروها نیز ۹۰ روز کاری گفتن شده است؛ به این علت اتومبیل ثبت‌نامی مشتریان بعد از تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ به آن‌ها تحویل داده خواهد شد.

ادامه مطلب
بهترین گوشی های تا 7 میلیون تومان سامسونگ

سایپا برای خبر‌رسانی به مشتریان پیامکی را برای آن‌ها ارسال کرده است. شرایط فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S تیپ DA از یکشنبه مورخ سوم دی‌ماه ۱۴۰۲ لغایت پنجشنبه، هفتم دی‌ماه و یا تا تکمیل ظرفیت (هرکدام که سریعتر فرا برسد) برقرار خواهد می بود.

شرایط فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S در دی‌ماه ۱۴۰۲:

ماشین قیمت رنگ موعد تحویل
شاهین اتوماتیک ۶۴۱.۷۱۸.۰۰۰ سفید ۹۰ روزه
ساینا S ۳۲۳.۷۵۷.۰۰۰

بر پایه نظرات کاربران در فضای مجازی، به‌نظر می‌رسد که شرایط فروش سایپا طی زمان تازه با عدم استقبال روبه رو شده است. علت این قضیه، افت اختلاف قیمت خودروهای سایپا در بازار و کارخانه است. اختلاف قیمت ساینا S با بازار آزاد به نزدیک به سی میلیون تومان رسیده، به این علت مشتریان تمایلی به خرید ماشین از سایپا و طی‌کردن انتظار ۹۰ روزه ندارند. آن‌ها می‌توانند هم‌اکنون برای خرید ساینا S به بازار آزاد مراجعه کنند و این ماشین را بلافاصله تحویل بگیرند.

ادامه مطلب
چه شرکت‌هایی در نمایشگاه ماشین تهران 1402 وجود خواهند داشت؟
شرایط فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S برای دی‌ماه ۱۴۰۲ اظهار شد + جدول ۱۴

دیگر محصول این بخشنامه فروش، یعنی شاهین اتوماتیک نیز در جلب دقت مشتریان چندان موفق نبوده است. قیمت این ماشین در کارخانه و بازار آزاد نزدیک به ۵۰ میلیون تومان تفاوت دارد که هرگونه جذابیت برای خرید آن از سایپا را کمرنگ می‌کند. احتمالا اگر سایپا محصولات خود را با تنوع رنگ بیشتری اراعه می‌کرد، مشتریان به خرید آن از خودروساز علاقه نشان می‌دادند.



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها