خوش آمدید

جناب خان یلدا به تلویزیون برمی گردد

جناب خان یلدا به تلویزیون برمی گردد


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، هنرمندان و میهمانان مختلفی در شب یلدا به تلویزیون خواهند آمد که از شب قبل با اختصاصی‌برنامه شبکه سه اغاز شد. «حسن ریوندی» احتمالا یکی از میهمانان اختصاصی این برنامه می بود که در این چند شب اختصاصی‌برنامه یلدایی استندآپ کمدی اجرا می‌کند.

اکنون نوبت به “جناب خان” رسیده که در اختصاصی‌برنامه شب یلدای شبکه نسیم حاضر خواهد شد.

«نسیمی‌شو» به تهیه‌کنندگی و اجرای “پرهام عمرانی” برنامه جدیدی است که در شب یلدا روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. «نسیمی‌شو» با مأموریت معارفه برنامه‌های شبکه نسیم و این چنین تصاویر دیده نشده از این برنامه‌ها به آنتن می‌آید و با دعوت از عوامل برنامه‌ها به آنها می‌پردازد.

در اختصاصی‌برنامه شب یلدا قسمت‌های مختلفی برای مخاطبان تدارک دیده شده است و عوامل و مجریان برنامه‌های خوش‌نمک، بگو بخند، سرنخ، نسیم آوا، نمای رادیو و… وجود دارند.

ادامه مطلب
مدل هوش مصنوعی Sora معارفه شد + ویدیو
آخرین مطالب

در شب یلدا برنامه «نسیمی‌شو» میهمانان تعداد بسیاری را خواهد داشت که یکی از با اهمیت ترین این میهمانان جناب خان خواهد می بود.

به فراخور عوامل دعوت شده قسمت‌های برنامه هم به همین صورت برای مخاطبان آماده می‌بشود. در قسمت «پشت صحنه» به اتفاقات پشت صحنه برنامه‌ها می‌پردازد. این چنین در قسمت «اون ور آب» با اجرای “پدرام ابدان” با سلبریتی‌های خارجی به روش هوش مصنوعی او مباحثه می‌کنند.

در قسمت «پادرمیونی» عوامل برنامه به همراه هنرمندان سراغ افرادی می‌روال که با هم کدورت دارند تا آشتی آنها صورت بگیرد.

ادامه مطلب
کرمان موتور رکورد ماهانه تولید خودرو را جابجا کرد

در قسمت دلنشین «استندآپ کمدی»، «هانا ستوهی» و «محمدحسین توسلی» افراد برگزیده “خنداننده شو” وجود دارند.

اختصاصی‌برنامه یلدا «نسیمی‌شو» بیشتر از ۱۰۰ دقیقه پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۹:۳۰ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

انتهای مطلب/؛



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها