خوش آمدید

بازگشت بیت‌ کوین به ۴۴۰۰۰ دلار این بار با دفعه قبل چه فرق دارد؟

برگشت بیت‌ کوین به ۴۴۰۰۰ دلار این بار با دفعه قبل چه فرق دارد؟


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

بیت کوین سپس از زمان‌ها مجدد به قیمت ۴۴ هزار دلار نزدیک شده و روال صعودی زیاد جذابی را سپری می‌کند. یقیناً که قیمت بیت کوین قبلا هم در مسیرهای صعودی این چنینی قرار گرفته است، اما این بار تحلیل نمودار قیمت آن نشان از اتفاقات مثبتی دارد. در اواخر سال ۲۰۲۳ هستیم و در اغاز سال ۲۰۲۴ اتفاق هاوینگ را می‌توانیم با اهمیت ترین اتفاق در بازار ارز دیجیتال برداشت کنیم. از این قبل خبر از تایید ETF بیت کوین در ژانویه نیز می‌تواند شوک بزرگ فرد دیگر برای این بازار باشد. با در نظر گرفتن این اخبار، قیمت بیت کوین روال صعودی به خود گرفته و در حال رشد است.

پیش‌بینی این چنین رشدهایی برای بیت کوین از قبل وجود داشته و اکنون که قیمت به ۴۴ هزار دلار نزدیک شده، سخن بگویید از قیمت‌های بالا نیز به بین می‌آید. در این باره بر آن شدیم تا با نقطه نظرات برخی از کارشناسان اهل فن در بازار ارز دیجیتال همراه گشته و تحلیلی روی روال حرکت بیت کوین در شرایط جاری داشته باشیم.

ادامه مطلب
گوگل ویس چیست؛ معارفه ویژگی ها + آموزش خرید_تاشکن
آخرین مطالب

قیمت بیت کوین و مقاومت ۴۴ هزار دلاری

قیمت بیت کوین سپس از یک رالی صعودی قوی در سال ۲۰۲۱ داخل روال نزولی و اصلاحی شده می بود و این روال نزولی قوی حتی قیمت آن را به نزدیکی‌های ۱۵ هزار دلار هم رساند. اتفاقی که زمستان زیاد سختی را در بازار ارز دیجیتال و قیمت دیگر آلتکوین‌ها رقم زد. هر بار که تحلیل بیت کوین را در طول این یکی دو سال مشاهده می‌کنیم، نشانه‌هایی برای تبدیل روال اصطلاحی به صعودی را در نمودار آن در می‌بینیم و اکنون این روال صعودی اغاز شده و قیمت مجدد موفق شده تا خود را به نزدیکی‌های ۴۴ هزار دلار رساند.

مقاومت حاضر در محدوده ۴۴ هزار دلاری که در نمودار زیر پیداست، آنچنان مقاومت ساده‌ای پیش روی قیمت بیت کوین نیست. اما نکات زیاد جالبی در شرایط جاری بازار ارز دیجیتال وجود دارد که زیاد قابل تامل می باشند.

ادامه مطلب
ممنوعیت واردات مواد غذایی دارای تشکیل داخل - تاشکن
برگشت بیت‌ کوین به ۴۴۰۰۰ دلار این بار با دفعه قبل چه فرق دارد؟ ۱۹

بیت کوین در قبل هنگامی برای اولین بار به قیمت ۴۴ هزار دلار می‌رسید، دیدگاه کاربران همانند امروز نبوده است. هر فردی با کمترین شناخت نسبت به بازار کریپتوکارنسی از تحلیل بیت کوین و حباب‌های قیمتی آن سخن بگویید می‌کرد. تقریبا اکثریت غریب به اتفاق کاربران معتقد بودن که قیمت‌ها بیشتر از حد حباب گرفته و همه چیز در اکنون ترکیدن است. قیمت بیت کوین می‌بایست روال نزولی در پیش گرفته و افت اشکار کند. هراس در جامعه اندوخته‌گذاری بیت کوین پررنگ‌ترین رنگ می بود.

اما امروز شرایط کاملا متفاوت است. با وجود این که بیت کوین به قیمت ۴۴ هزار دلاری نزدیک شده، اما همه سخن بگویید از خرید می‌کنند. از کفاش سر کوچه گرفته که مازاد درآمد خود را به بیت کوین تبدیل می‌کند، تا ناکامی خوردگان بازار بورس به جستوجو این اندوخته‌گذاری می باشند. طمع برای رسیدن به قیمت‌های بالاست که در جامعه اندوخته‌گذاری بیت کوین پررنگ‌تر است.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
نکات ضروری در هنگام خرید لاستیک خودرو

یقیناً که در نمودار تحلیل تکنیکال محدوده‌ای نزدیک به ۴۴ هزار دلار یک مقاومت بزرگ برای بیت کوین است و همین مقاومت چند روزی است که اجازه بالاتر رفتن قیمت بیت کوین را نیز نداده، اما مومنتم بالای بیت کوین نشان از این دارد که دیر یا سریع باید بیت کوین را در اعداد بالاتری از ۴۴ هزار دلار هم ناظر باشیم.

تحلیل روال صعودی قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین روال صعودی به خود گرفته و با مومنتم بالا به سمت سقف قیمتی خود حرکت می‌کند. تحلیل بیت کوین نشان از این دارد که هر چند امکان پذیر در این مسیر ناظر اصلاح‌های قیمتی هم باشیم، اما صعودی شدن روال قیمت بیت کوین کاملا تثبیت شده است. قیمت بیت کوین تحت تاثییر حرکت اندوخته‌گذاران و شرایط اراعه و تقاضا روال صعودی به خود گرفته و انتظار می‌رود تا قبل از هاوینگ ۲۰۲۴ این روال ادامه اشکار کند.

عکس العمل‌های بیت کوین به مقاومت‌های پیش رو همانند همین محدوده ۴۴ هزار دلار هم کاملا قابل پیش‌بینی است. هر چند تحت تاثییر اخبار حاکم بر بازار ارز دیجیتال نحوه این تأثیرپذیری متفاوت خواهد می بود. در حقیقت تحلیل بیت کوین برای افرادی که به جستوجو یک اندوخته‌گذاری طویل‌زمان می باشند، فقط کلمه خرید را در ذهن تداعی می‌کند. صبور بودن در شرایط جاری بازار می‌تواند بهترین تصمیم برای این دست از اندوخته‌گذاران بیت کوین باشد.

ادامه مطلب
«طاهرشو» میرطاهر مظلومی در شب یلدا

در آن طرف کاربرانی که به جستوجو نوسان‌گیری روی بیت کوین و رسیدن به سودهای مقطعی می باشند، بایستی زیاد مواظب باشند. از یک طرف اخبار مثبت و منفی و از طرف دیگر ابزارهای تکنیکالی نشان از این دارد که بیت کوین می‌تواند در چند ماه آتی به شدت نوسانی عمل کند و همین نوشته چالش‌های پیش روی این دست از اندوخته‌گذاران را افزایش خواهد داد.

آیا باید چشم به راه کف تازه قیمت بیت کوین باشیم؟

در گیرودار صعود‌های قیمتی بیت کوین انتظار برای یک برگشت قیمتی و اصلاح نیز چندان دور از انتظار نیست. برای افرادی که از بازار جا مانده و به جستوجو ورود به موقع به بازار می باشند، اصلاح قیمتی بیت کوین می‌تواند بهترین خبر باشد. در این بین اما نباید انتظار اصلاح‌های قیمتی تا ۱۵ هزار دلار را داشته باشیم. بیت کوین در یک روال صعودی قوی قرار گرفته و اصلاح‌های قیمتی امکان پذیر چند درصد آن را به زیر بکشند. این تحول روندهای مختصر‌زمان می‌تواند بهترین زمان برای خرید بیت کوین و اندوخته‌گذاری روی آن باشد.

ادامه مطلب
بهترین میکروفن برای خرید در سال 1403 کدام است؟_تاشکن
1703318312 4 برگشت بیت‌ کوین به ۴۴۰۰۰ دلار این بار با دفعه
برگشت بیت‌ کوین به ۴۴۰۰۰ دلار این بار با دفعه قبل چه فرق دارد؟ ۲۰

به زودی ETF بیت کوین داخل خواهد شد

رسیدن به یک اندوخته‌گذاری یقین در بازار ارز دیجیتال باید متاثر از یک بازدید همه جانبه باشد و اخبار می‌توانند بیشترین نقش را در این باره ایفا کنند. در تعداد بسیاری از اوقات یک خبر بزرگ حتی می‌تواند روی روال کلی قیمت بیت کوین نیز تاثییر مستقیم داشته باشد. در این باره اکنون نزدیک‌ترین خبر قابل پیش‌بینی بازدید شرایط ETF بیت کوین در ژانویه است. خبری که اگر به سود بازار بیت کوین همه بشود، پتانسیل بالایی را در قیمت این رمز ارز برای رشد تشکیل خواهد کرد.

با در نظر گرفتن این دست از اخبار اندوخته‌گذاری روی بیت کوین و دیگر آلتکوین‌ها کاملا موثر خواهد می بود و می‌توانیم ریسک کمتری را نیز در این فرایند ناظر باشیم.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها