خوش آمدید

«روزهای ابدی2» در مرحله پایان نگارش / آیا این سریال الف ویژه امسال کلید می‌خورد؟

«روزهای ابدی۲» در مرحله آخر نگارش / آیا این سریال الف اختصاصی امسال کلید می خورد؟


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، سال ۱۳۹۹ می بود که برای اولین بار سریال «روزهای ابدی» جواد شمقدری پخش شد؛ هرچند چندی پیش با بازتدوین مجدد به آنتن رسید.

آخرین تکهِ این مجموعه ۲۷ بهمن همان سال (۱۳۹۹) پخش شد؛ سریالی که با اتفاقات اواخر دی‌ماه ۱۳۵۷ اغاز شد و به ۱۳ آبان‌ماه ۱۳۵۸ رسید.

این مجموعه درموردٔ تسخیر سفارت آمریکا و روایتی از به ایران آمدن کیت میلت در سال ۱۳۵۷ و وقایع سپس از انقلاب. در این مجموعه به فعالیت‌های مصطفی چمران و علی اصغر وصالی نیز دقت شده و از چهره‌های شاخص آن زمان به ابراهیم یزدی (وزیر امور خارجه زمان) نیز دقت دارد. این چنین درمورد جریان‌های منافقین و درگیری‌هایشان اشاره شده است.

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم مشخص می کند این روزها جواد شمقدری مشغول نگارش فیلمنامه فصل دوم این مجموعه تلویزیونی است و به گمان زیادً تا یک یا دو ماه آینده به آخر برسد و پیش‌تشکیل اغاز بشود.

ادامه مطلب
داوود میرباقری رای خود را به صندوق انداخت
آخرین مطالب

حرف های می‌بشود داستان این سریال از سفارت آمریکا اغاز می‌بشود تا فتح خرمشهر پیش می‌رود. این سریال جزو کارهای الف اختصاصی صداوسیما به حساب می اید که از همان روزی که پخش فصل اول آن به آخر رسید پژوهش آن اغاز شد. سپس از یک سال قراردادی بسته شد تا کار نوشته بشود.

سریالی که به جستوجو افشای حقایق پشت پرده تسخیر لانه جاسوسی می بود و قرار است در فصل دوم زیاد تر به این ابعاد پرداخته بشود.

به حرف های محسن علی‌اکبری تهیه‌کننده این سریال با ساخت «روزهای ابدی۲»، حتماً جوانان‌مان فهمید خواهند شد هیچ‌زمان سفارتی گرفته نشد بلکه آنجا اسناد جاسوسی کشورهای خاورمیانه جمع‌آوری می‌شد. در واقع ما با یک سیستم جاسوسی برخورد کردیم نه سفارتخانه! اگر این سیستم خشکانده نمی‌شد احتمالا فاجعه‌های مختلفی خصوصاً برای ایران پدید می‌آمد.

ادامه مطلب
سطح کربن دی‌اکسید اتمسفر به بیشترین حد در 14 میلیون سال قبل رسیده است!

انتهای مطلب/

 

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها