خوش آمدید

"طنز پارسی" در شب یلدا به شبکه مستند می‌آید + فیلم

“طنز پارسی” در شب یلدا به شبکه مستند می آید + فیلم


به نقل از ، توکلی درمورد این مستند او گفت: «طنز پارسی» در ۵۲ دقیقه به زندگی امیر پارسی طنزپرداز ایرانی پرداخته، هنرمندی که در کارهای بین پرده تلویزیونی و رادیویی وجود موثری داشته است.

او گفت: پارسی ابتدای دهه ۵۰ به طور اتفاقی به گروه تئاتر جواد انصافی دعوت می‌بشود و از همان سال دوستی عمیقی بین این دو هنرمند شکل می‌گیرد  که تا به امروز هم ادامه دارد، این دوستی در فعالیت‌های هنری این دو بزرگوار هم نمود داشته و دارد.

توکلی او گفت: آقای پارسی  بازنشسته آموزش و پرورش است و دلنشین است بدانید در زمان خدمت تعلیمات دینی، زبان انگلیسی و ریاضیات را به روشای متفاوت آموزش می‌دادند

او گفت: در این فیلم تلاش کردم به این نوشته اشاره کنم که نمایش سیاه بازی نمایشی است که در محاوره بین مردم جریان دارد، روحوضی‌های جشن های قدیم که در حیاط خانه‌های برگزار می‌شد، این دو بزرگوار این نوع نمایش را  زنده کردند و به زندگی مردم برگردانده و آنها را شاد کرده‌اند.

ادامه مطلب
عرب‌ها آسیا را برای ارتش سرخ ترسناک‌تر می‌کنند
آخرین مطالب

توکلی او گفت: در این فیلم کارهای رادیویی پارسی در کوی نشاط و شهر فرنگ را ضبط کردیم، قسمت‌هایی از فیلم هم به «عروس فراری» کار مشترک این عزیزان که چندی پیش روی صحنه رفت، تعلق داده شده است.

 

.

 

این تهیه‌کننده او گفت: در این مستند ندا اسماعیلی تهیه‌کننده «کوی نشاط»، آزاده اکبری صداپیشه و دوبلور ، محمد اوزی و جواد انصافی از امیر پارسی می‌گویند و جا دارد از جواد انصافی برای همراهی اختصاصی ایشان در جریان تشکیل مستند سپاس کنم.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
یک طلا و یک برنز برای سپک تاکرا بانوان اصفهان

این مستند به مناسبت شب یلدا در جدول پخش شبکه مستند قرار گرفته و امشب ساعت ۲۰ ، ۲۴ و جمعه ساعت ۱۳ روی آنتن می‌رود.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها