خوش آمدید

بزرگ‌ترین لحظات گوگل در سال 2023؛ هوش مصنوعی Gemini در بالاترین رتبه

بزرگ‌ترین لحظات گوگل در سال ۲۰۲۳؛ هوش مصنوعی Gemini در بیشترین رتبه


گوگل در وبلاگ خود پست جدیدی را با گفتن «۲۳ لحظه بزرگ ما در سال ۲۰۲۳» انتشار کرده است. در این پست غول موتور جستجو به برخی از عمل های مهم خود در سال جاری اشاره کرده است که اکثر آن‌ها به هوش مصنوعی مربوط خواهد شد.

بزرگ‌ترین محصولات و اتفاقات گوگل در سال ۲۰۲۳

در این پست گوگل از هوش مصنوعی Gemini به‌گفتن بزرگ‌ترین عمل خود در سال ۲۰۲۳ یاد کرده است. غول فناوری توضیح می‌دهد که Gemini «قدم بعدی در عرصه مفیدتر کردن هوش مصنوعی برای همه» محسوب می‌بشود و به‌همین علت آن را به‌صورت چندوجهی ساخته است، یعنی می‌تواند اطلاعات مختلفی از جمله متن، صدا و ویدیو را فهمیدن کند.

بزرگ‌ترین لحظات گوگل در سال ۲۰۲۳؛ هوش مصنوعی Gemini در بیشترین رتبه ۱۹

جایگاه دوم لیست به Bard تعلق دارد و گوگل درمورد آن می‌نویسد:

«بارد از زمان راه‌اندازی به‌طور قابل‌توجهی گسترش اشکار کرده است: نحوه کدنویسی را یاد گرفت، قابلیت‌های بصری به آن اضافه شد و دسترسی به آن در سراسر جهان نیز گسترش یافت و به برنامه‌ها و سرویس‌های بیشتری اضافه شد.»

سومین مورد از سه عمل بزرگ گوگل در سال ۲۰۲۳ به Search Generative Experience یا SGE مربوط می‌بشود، توانایی که از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌گیرد و علتمی‌بشود تا کاربران به راه حلهای سریع تر و آسان‌تری موضوعات موردنیاز خود را فهمیدن کنند.

ادامه مطلب
رئیس ضد‌انحصار اتحادیه اروپا این هفته با «تیم کوک» دیدار می‌کند

گو‌گل بعد از آن به انتشار کردن اندروید ۱۴ و به‌روزرسانی‌های مختلفی که برای آن اراعه شده اشاره می‌کند. حتی در این عرصه نیز غول فناوری به اضافه‌شدن قابلیت‌های هوش مصنوعی به سیستم عامل موبایل خود اشاره کرده است:

«ما این چنین Magic Compose را به‌صورت بتا راه‌اندازی کرده‌ایم، ابزار هوش مصنوعی Google Messages که به شما پشتیبانی می‌کند کلمات مناسبی را انتخاب کنید.»

بزرگ‌ترین لحظات گوگل در سال 2023؛ هوش مصنوعی Gemini در
بزرگ‌ترین لحظات گوگل در سال ۲۰۲۳؛ هوش مصنوعی Gemini در بیشترین رتبه ۲۰

رتبه پنجم لیست نیز به تلفنهای پیکسل سال ۲۰۲۳ مربوط می‌بشود، یعنی پیکسل فولد، پیکسل ۷a، پیکسل ۸ و ۸ پرو. گوگل این چنین اشاره می‌کند:

«پیکسل ۸ پرو این چنین اولین گوشی هوشمند تجهیزبه هوش مصنوعی است که اکنون از Gemini Nano برای اراعه قابلیت‌های جدیدی همانند Summarize در برنامه Recorder منفعت گیری می‌کند.»

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

فهرست گوگل به همین صورت ادامه اشکار می‌کند و دیگر موضوعات آن مواردی از جمله رشد خانواده تلفنهای پیکسل، لپ‌تاپ‌های کروم‌بوک پلاس و اراعه راه‌های تازه برای اندازه‌گیری سلامت را شامل می‌بشود.

ادامه مطلب
در دادگاه اپیک برملا شد؛ نظر گوگل به نتفلیکس برای کارمزد 10 درصدی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها