خوش آمدید

مدیریت ریسک به عنوان یک مزیت رقابتی

مدیریت ریسک به گفتن یک مزیت رقابتی


در هر کاری که انجام می‌دهیم خطر وجود دارد، فعالیت‌ها و عمل های روزمره که ناشی از تصمیم‌های قبل و آینده یا حتی بی‌عملی است. افت ریسک یک حقیقت کسب و کار مداوم است و باید قسمت عمده ای از طراحی مدل کسب و کار باشد تا به آن اعتبار قابل توجیه و قیمت پایدار برای پیشبرد ماموریت کسب و کار شما بدهد. مدیریت فعال ریسک یک لیاقت تحولی مستمر و منظم است که برای داشتن چرخه عمر بادوام یک کسب و کار مورد نیاز است.

برنامه ریزی و توانایی اجرای استراتژی های اجتناب از ریسک و بازیابی با عمل های تاکتیکی باید جزء جدایی ناپذیر فرآیند تصمیم گیری تکسب و کار باشد تا از موقعیت های بحرانی جلوگیری بشود. به زبان ساده، مدیریت ریسک توانایی پیش‌بینی و آمادگی برای عکس العمل مثبت به تأثیرات صنعت و تغییرات بازار با راه‌حل‌های افت ریسک است. تعداد بسیاری از کسب و کارها مسحور یک مدل کسب و کار و جهت استراتژیک می شوند که این گمان را نادیده می گیرند که مدل کسب و کار امکان پذیر مطابق برنامه ریزی موفق نشود یا چرخه عمر مختصر تری از آنچه پیش بینی می بشود متحمل بشود. نادیده گرفتن ریسک است که می تواند تبدیل موارد زیر بشود:

  • رشد افت می یابد
  • فرسایش سود
  • از دست دادن سهم بازار
  • صدمه به شهرت برند
  • افت قیمت سهام
  • افت قیمت گذاری
ادامه مطلب
دستاوردی که ساخت نانوحسگرهای صنعتی تشخیص آلودگی آب را ساده‌تر می‌کند

راه حل های افت ریسک

یک کسب و کار را برسی کنید. به گفتن بخشی از برنامه های استراتژیک خود به جستوجو راه حل های افت ریسک باشید. این نشانه آن است که آنها چشم انداز تجاری را که در آن خواهند می بود یا در حال فعالیت می باشند را فهمیدن می کنند. مدیرانی که مطرح‌های کسب و کار را گسترش خواهند داد باید از ریسک آگاه باشند تا یقین شوند که مسیری سازگار با آینده دارند. ادراکات ریسک در ذهن مخاطبان کلی کسب و کار شما است. به گفتن مثال مشتریان، کارمندان، منبع های مالی، اندوخته گذاران، تامین کنندگان و شرکا. برای آنها، مقدار ریسک واقعی است و میل آنها را برای حمایتاز کسب و کار محدود می کند. پرداختن به ادراکات ریسک یک نیاز دگرگونی است که زیاد تر در لیست کارهای پایین قرار می گیرد. مقدار فهمیدن ریسک قابل مدیریت است. یک فرمول برنده شامل داشتن برنامه های عملی برای عکس العمل به خطرات فهمیدن شده بر کسب و کار شما است. برنامه های استراتژیک به اجزای استراتژیک دفاعی برای افت ادراک ریسک نیاز دارند. برای مثال:

ادامه مطلب
۱۰ بازی شوتر دلنشین که بهترین خط داستانی را داشتند_تاشکن
آخرین مطالب
  • همیشه برنامه های مهاجرت برای جوان سازی و گسترش چرخه عمر محصول یا خدمت داشته باشید
  • برنامه‌های اضطراری را برای رسیدگی به نیازها و زمان‌های راهبردی جانشین گسترش دهید
  • تشکیل مانع ها برای ورود به بازار رقابتی
  • برای استراتژی ها و تاکتیک ها علتمعتبری داشته باشید
  • در فرهنگ خلاقانه نوآوری مستمر و انعطاف پذیری کار کنید

پیامدهای ادراک ریسک

ادراک ریسک کنترل نشده بر دسترسی به اندوخته و نگرانی های وام دهندگان در رابطه آنچه امکان پذیر رخ دهد، تأثیر می گذارد. آشکار است که ادراک ریسک بر مقدار دسترسی به اندوخته تأثیر می گذارد. برنامه ریزی استراتژیک به خوبی اجرا شده شامل علتتوجیهی است که تبدیل کم خطرترین مسیرهای جهت گیری استراتژیک می بشود. راه حل های مدیریت ریسک با موقعیت مناسب به دوام طویل زمان منجر می بشود. برنامه ریزی دائمی و بهبود مستمر قابلیت های مهم تبدیل اثبات مبتنی بر شواهد می بشود .

ادامه مطلب
محکومیت یک جلسه‌ای کنعانی‌زادگان تایید شد

کسب‌وکارهای موفق به استراتژی‌ها و تاکتیک‌های انتقالی نیاز دارند که شامل مطرح‌های افت ریسک به گفتن بخشی از علتاستراتژیک و تاکتیکی آن‌ها باشد. تسلط بر اجتناب از ریسک به کسب و کار شما مزیت رقابتی قابل توجهی می دهد. با برتری‌بندی ریسک‌هایی که بر کسب‌وکارتان تأثیر می‌گذارند اغاز کنید و در صورت نیاز به‌صورت دوره‌ای این برتری‌ها را به‌روزرسانی کنید. این باید یک فرآیند یکپارچه و منظم به گفتن بخشی از فعالیت های طراحی استراتژیک باشد. این یک راه خلاقانه عالی برای تمرکز بر مسیر تبدیل شدن و ماندن به یک کسب و کار مرتبط، انعطاف پذیر و بادوام است.

انتهای نوشته/ منبع



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
بدترین و ضعیف ترین گوشی های هوشمندی که تا بحال ساخته شده اند

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها