خوش آمدید

مدیرعامل ایرانی Masimo خواستار عذرخواهی کوپرتینویی‌ها درباره اپل واچ شد

مدیرعامل ایرانی Masimo خواستار عذرخواهی کوپرتینویی‌ها درمورد اپل واچ شد


اپل اخیراً به جستوجو دعوای حقوقی خود بر سر نقض پتنت‌های شرکت فناوری پزشکی «مسیمو» (Masimo) خبرداد که فروش اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ را از تاریخ ۲۱ دسامبر (۳۰ آذرماه) در فروشگاه آنلاین و از تاریخ ۲۴ دسامبر (۳ دی‌ماه) در خرده‌فروشی‌های خود متوقف می‌کند. اکنون رئیس‌جمهور ایالات‌متحده، «جو بایدن»، تا تاریخ ۲۵ دسامبر (۴ دی‌ماه) زمان دارد تا این دستور را وتو کند. بااین‌حال، «جو کیانی»، مؤسس ایرانی شرکت مسیمو اظهار کرده که مایل است با اپل برای حل‌و‌فصل این نوشته مذاکره کند اما این مذاکره باید با حسن نیت و عذرخواهی همراه باشد.

کیانی اخیراً با بلومبرگ مصاحبه‌ای انجام داده و در جریان آن حرف های که آخرین‌بار سال ۲۰۱۳ با اپل سخن بگویید کرده است. کیانی این چنین درمورد مذاکره با سازنده اپل واچ می‌گوید که گفتگوهای مربوط به حل‌و‌فصل این نوشته باید به‌صورت صادقانه انجام بشود و این چنین او انگارً می‌خواهد که غول سازنده آیفون از Masimo عذرخواهی کند.

ادامه مطلب
سود هواوی در سه‌ماهه اول 2024 با افزایش 564 درصدی مواجه شد_تاشکن

نظر مدیرعامل Masimo درمورد توقف فروش اپل واچ

مدیرعامل ایرانی Masimo خواستار عذرخواهی کوپرتینویی‌ها درمورد اپل واچ شد ۱۹

مؤسس ایرانی مسیمو در گفتگوی خود به بلومبرگ می‌گوید:

«این یک نقض اتفاقی نیست و اپل به‌طور به عمد از مالکیت معنوی ما منفعت گیری کرده است. خوشحالم که اکنون دنیا می‌داند که ما مخترعان و خالقان واقعی این فناوری‌ها هستیم.»

کیانی این چنین از تصمیم اپل برای توقف فروش مدل‌های خاص اپل واچ آن‌ هم چند روز پیش از آخر مهلت وتوی جو بایدن، به‌گفتن «حیله‌ای» یاد کرده است که تلاش دارد رئیس جمهور آمریکا را برای مخالفت با آن تحت سختی قرار دهد.

ادامه مطلب
نسل تازه آیپد پرو اپل به گمان زیادً در دو نسخه با نمایشگر مات و براق از راه می‌رسد_تاشکن
1703063561 517 مدیرعامل ایرانی Masimo خواستار عذرخواهی کوپرتینویی‌ها درمورد اپل واچ شد
مدیرعامل ایرانی Masimo خواستار عذرخواهی کوپرتینویی‌ها درمورد اپل واچ شد ۲۰

اپل علاوه بر حساب‌کردن روی تصمیم بایدن، به گمان زیادً می‌تواند با تغییرات نرم‌افزاری از نقض پتنت‌های مسیمو در دستگاه‌های خود جلوگیری کند. در همین رابطه، بلومبرگ حرف های می بود که مهندسان اپل سخت در تلاش می باشند تا الگوریتم‌های مورداستفاده در سنسور اندازه‌گیری اکسیژن خون اپل واچ را تحول دهند. یقیناً با دقت به این که پتنت مذکور مربوط به سخت‌افزار است، تغییرات نرم‌افزاری احتمالا مشکل نقل‌شده را به‌طور کامل رفع نکنند. اما به گمان زیادً مناسب‌ترین گزینه برای رفع‌کردن اختلاف بین دو شرکت دریافت مجوز منفعت گیری از پتنت مسیمو توسط اپل خواهد می بود.

با‌این‌حال، اپل نیز ادعا کرده که Masimo این مبارزه حقوقی را اغاز کرده است تا بتواند ساعت هوشمند خود را روانه بازار کند که کپی اپل واچ است. با این شرایط باید دید که هفته آینده چه تصمیمی درمورد اختلاف بین اپل و مسیمو گرفته خواهد شد.

ادامه مطلب
سامسونگ انگارً درحال استخدام یکی از مدیران تیم سیری اپل است_تاشکن



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها