خوش آمدید

عذرخواهی بیژن بنفشه‌خواه بابت یک شوخی

عذرخواهی بیژن بنفشه خواه بابت یک شوخی


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، شب قبل اولین تکه از اختصاصی‌برنامه یلدایی شبکه سه سیما تحت گفتن «یلدا» با اجرای ایمان قیاسی و یوسف تیموری روی آنتن رفت.

در بخشی از این برنامه سروش جمشیدی و بیژن بنفشه‌خواه دعوت بودند و ایمان قیاسی به‌گفتن مجری برنامه از بنفشه‌خواه خواست یک جوک بی‌مزه تعریف کند.

بنفشه‌خواه جوکی را تعریف کرد با این مضمون که آخرین جمله امیرکبیر این می بود: «می‌روم حمام».

این جوک چند ساعتی است در فضای مجازی دست به دست می‌بشود و با انتقاداتی خصوصاً تحت گفتن «ناراحتی طرفداران امیرکبیر» همراه شده است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
مهدی طارمی در تیم منتخب بهترین‌های آسیا قرار گرفت

بیژن بنفشه‌خواه در او گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم به این مسئله اشاره کرد: سوءتفاهمی پیش آمده است؛ مگر فردی هست که امیرکبیر این مرد بزرگ را دوست نداشته باشد و به او ارادت نداشته باشد، کارهای بزرگی برای ایران انجام داده‌اند و خدمات‌شان هیچ‌زمان در تاریخ فراموش نمی‌بشود و ماندگار خواهد می بود، اگر علتناراحتی شده‌ام عذرخواهی می‌کنم؛ فقطً شوخی بوده است.

او این چنین این خواست را داشت: تحمل‌مان را در شوخی بالا ببریم و بگذاریم در حوزه‌های گوناگون طنز و طنازی پیش برود. ما هیچ‌زمان به‌جستوجو تسمخر و بی‌احترامی به قشر، شخصیت و اتفاق و شغلی نبوده‌ایم و نیستیم، زیاد تر از هرچیز شاد کردن مردم برای‌مان مهم بوده و هست.

بیژن بنفشه‌خواه این روزها فصل دوم «نیسان آبی» را با نقش متغیری در شبکه نمایش خانگی دارد و این چنین قرار است با فیلم تازه سروش صحت به جشنواره فیلم فجر برود.

ادامه مطلب
وحید امیری بازهم گرفتار مصدومیت درمانی شد

به نقل از تسنیم، او هنگامی با “جنگ ۳۹” داریوش کاردان پا به دنیای عکس گذاشت، همه پدر و عمویش را می‌شناختند،‌ رفته رفته با “لبخند سوم”، “نوروز ۷۵″، “دزدان مادربزرگ” و “بدون شرح”،‌ در خانواده هنری بنفشه‌خواه، نام “بیژن” زیاد تر سر زبان‌ها افتاد. اگرچه در سینما هیچ‌زمان نقش خوب و مؤثری به بیژن بنفشه‌خواه سپرده نشده است اما جزو چند نفر اول کمدی ایران به‌شمار می‌رود، یقیناً در سریال تلویزیونی “محکومین” نقش جدی را نیز توانایی می‌کند و همانند برخی از طنازان دیگر عرصه عکس نشان داد که از بعد آن نوع نقش‌ها هم برمی‌آید.

انتهای مطلب/+

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

 



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها